Marketingové komunikace - úroveň 2

London Business Training & Consulting

Popis programu

Read the Official Description

Marketingové komunikace - úroveň 2

London Business Training & Consulting

Marketingové komunikace - úroveň 2

KLÍČOVÁ INFORMACE

  • Kód předmětu: MPRS102B
  • Doba trvání: 1 týden
  • Poplatek: 2675 liber

KURZOVÝ VÝSLEDEK

Umístění značky, výstav, balení a licencování

  • Charakteristika a problematika umístění značky
  • Výstavy a výstavy
  • Komunikační rozměry obalu
  • Licencování

Zprávy a kreativita

  • Zdroj zprávy
  • Strukturní prvky ve zprávě
  • Zprávy vyzývají
  • Reklamní taktiky
  • Kreativní proces
  • Rámování zpráv
  • Rozprávění
  • Obsah vytvořený uživatelem (UGC)
  • Sourcing obsahu

Média - principy a praxe

  • Klasifikace médií - podle formuláře
  • Klasifikace médií - podle zdroje
  • Klasifikace médií - podle funkce
  • Lineární média
  • Interaktivní média

Sociální, vyhledávací a další interaktivní média

  • Reklama na interaktivní reklamní média
  • Marketing pro vyhledávače
  • Sociální média
  • Jiné formy interaktivních médií

Plánování médií: Dosažení publika

  • Směs médií
  • Spínací chování
  • Volba vozidla
  • Plánování aktuálnosti
  • Nákup médií: blokový plán a automatizace
  • Efekt mediálního zdroje

Cílová skupina

  • Hlavní komunikační důstojníci
  • Marketingoví a komunikační ředitelé, manažeři, vedoucí pracovníci a zaměstnanci
  • Ti, kteří chtějí pochopit, jak značky vytvářejí komunikaci a zapojují publikum do rozhovorů o značce
  • Zaměstnanci vládních, charitativních, jiných neziskových organizací a organizací třetího sektoru, kteří potřebují komunikovat s řadou zúčastněných stran
  • Ti, kteří chtějí rozvinout náhled na odůvodnění marketingových komunikačních aktivit používaných organizacemi

Výsledky učení

Po dokončení těchto krátkodobých marketingových kurzů budete schopni pochopit:

  • Koncept a problémy spojené s umístěním značky.
  • Rozdíly a význam výstav a veletrhů.
  • Hlavní výhody a nevýhody využití výstav jako součásti komunikačního mixu.
  • Role a klíčové vlastnosti obalů jako formy marketingové komunikace.
  • Principy související s licencí.
  • Význam a charakteristika důvěryhodnosti zdroje.
  • Zprávy mohou být sestaveny různými způsoby.
  • Různé způsoby, jak lze prezentovat reklamy.
  • Jak informační a transformační motivy mohou být použity jako taktické nástroje v komunikačním plánu.
  • Role tvořivosti a způsob řízení tvůrčího procesu.
  • Jak se v marketingové komunikaci používá rámcování zpráv, vyprávění příběhů a obsah vytvořený uživateli.
  • Tři hlavní způsoby klasifikace médií.
  • Rozdíly mezi lineárními a interaktivními médii.
  • Trendy a primární charakteristiky každého typu lineárních médií.
  • Různé vlastnosti spojené s interaktivním médiem a jaké interaktivní média umožňují lidem dělat.
  • Problémy spojené s vícekanálovými kampaněmi a role médií v kontextu maloobchodního prodeje.
  • Dynamika související s médii s přímou odezvou.
  • Jak může být reklama použita v interaktivním kontextu.
  • Marketing pro vyhledávače a hlavní funkce obou plateb za proklik a optimalizace pro vyhledávače.
  • Charakteristika a hodnota marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií.
  • Charakteristiky spojené s virovým marketingem, weblogy a mikrobloggingem, podcastingem a online komunitami.
  • Funkce e-mailových marketingových komunikací a způsob, jakým mohou být využívány SMS, aplikace, widgety, affiliate marketing a rozšířená realita, mohou posílit marketingovou komunikaci.
  • Zásady související s plánováním médií a dopadem medializace a fragmentace publika.
  • Různé teorie týkající se různých médií a souvisejících změn chování.
  • Klíčové pojmy používané při výběru lineárních médií: dosah a pokrytí, frekvence, duplikace, ratingové body a CPT.
  • Koncept opakování a diskuse o efektivním plánování frekvencí a aktuálnosti.
  • Plánování problémů souvisejících s interaktivními médii a plánováním.
  • Efekt mediálního zdroje jako důležitý faktor při výběru, umístění a načasování médií.

Co je zahrnuto:

  • 30 hodin tréninku založené na učebnách
  • Apple iPad
This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace September 28, 2018
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Nov. 2018
Mar. 25, 2019
Duration
Délka trvání
1 týden
Denní studium
Price
Cena
2,675 GBP
Information
Deadline
Locations
Spojené království - London, England
Datum začátku : Nov. 2018
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Nov. 23, 2018
Datum začátku : Mar. 25, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Mar. 29, 2019
Datum začátku : Červenec 29, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Srp. 2, 2019
Datum začátku : Nov. 25, 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Nov. 29, 2019
Dates
Nov. 2018
Spojené království - London, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Nov. 23, 2018
Mar. 25, 2019
Spojené království - London, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Mar. 29, 2019
Červenec 29, 2019
Spojené království - London, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Srp. 2, 2019
Nov. 25, 2019
Spojené království - London, England
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Nov. 29, 2019