Marketingové komunikace - úroveň 2

KLÍČOVÁ INFORMACE

  • Kód předmětu: MPRS102B
  • Doba trvání: 1 týden
  • Poplatek: 2675 liber

KURZOVÝ VÝSLEDEK

Umístění značky, výstav, balení a licencování

  • Charakteristika a problematika umístění značky
  • Výstavy a výstavy
  • Komunikační rozměry obalu
  • Licencování

Zprávy a kreativita

  • Zdroj zprávy
  • Strukturní prvky ve zprávě
  • Zprávy vyzývají
  • Reklamní taktiky
  • Kreativní proces
  • Rámování zpráv
  • Rozprávění
  • Obsah vytvořený uživatelem (UGC)
  • Sourcing obsahu

Média - principy a praxe

  • Klasifikace médií - podle formuláře
  • Klasifikace médií - podle zdroje
  • Klasifikace médií - podle funkce
  • Lineární média
  • Interaktivní média

Sociální, vyhledávací a další interaktivní média

  • Reklama na interaktivní reklamní média
  • Marketing pro vyhledávače
  • Sociální média
  • Jiné formy interaktivních médií

Plánování médií: Dosažení publika

  • Směs médií
  • Spínací chování
  • Volba vozidla
  • Plánování aktuálnosti
  • Nákup médií: blokový plán a automatizace
  • Efekt mediálního zdroje

Cílová skupina

  • Hlavní komunikační důstojníci
  • Marketingoví a komunikační ředitelé, manažeři, vedoucí pracovníci a zaměstnanci
  • Ti, kteří chtějí pochopit, jak značky vytvářejí komunikaci a zapojují publikum do rozhovorů o značce
  • Zaměstnanci vládních, charitativních, jiných neziskových organizací a organizací třetího sektoru, kteří potřebují komunikovat s řadou zúčastněných stran
  • Ti, kteří chtějí rozvinout náhled na odůvodnění marketingových komunikačních aktivit používaných organizacemi

Výsledky učení

Po dokončení těchto krátkodobých marketingových kurzů budete schopni pochopit:

  • Koncept a problémy spojené s umístěním značky.
  • Rozdíly a význam výstav a veletrhů.
  • Hlavní výhody a nevýhody využití výstav jako součásti komunikačního mixu.
  • Role a klíčové vlastnosti obalů jako formy marketingové komunikace.
  • Principy související s licencí.
  • Význam a charakteristika důvěryhodnosti zdroje.
  • Zprávy mohou být sestaveny různými způsoby.
  • Různé způsoby, jak lze prezentovat reklamy.
  • Jak informační a transformační motivy mohou být použity jako taktické nástroje v komunikačním plánu.
  • Role tvořivosti a způsob řízení tvůrčího procesu.
  • Jak se v marketingové komunikaci používá rámcování zpráv, vyprávění příběhů a obsah vytvořený uživateli.
  • Tři hlavní způsoby klasifikace médií.
  • Rozdíly mezi lineárními a interaktivními médii.
  • Trendy a primární charakteristiky každého typu lineárních médií.
  • Různé vlastnosti spojené s interaktivním médiem a jaké interaktivní média umožňují lidem dělat.
  • Problémy spojené s vícekanálovými kampaněmi a role médií v kontextu maloobchodního prodeje.
  • Dynamika související s médii s přímou odezvou.
  • Jak může být reklama použita v interaktivním kontextu.
  • Marketing pro vyhledávače a hlavní funkce obou plateb za proklik a optimalizace pro vyhledávače.
  • Charakteristika a hodnota marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií.
  • Charakteristiky spojené s virovým marketingem, weblogy a mikrobloggingem, podcastingem a online komunitami.
  • Funkce e-mailových marketingových komunikací a způsob, jakým mohou být využívány SMS, aplikace, widgety, affiliate marketing a rozšířená realita, mohou posílit marketingovou komunikaci.
  • Zásady související s plánováním médií a dopadem medializace a fragmentace publika.
  • Různé teorie týkající se různých médií a souvisejících změn chování.
  • Klíčové pojmy používané při výběru lineárních médií: dosah a pokrytí, frekvence, duplikace, ratingové body a CPT.
  • Koncept opakování a diskuse o efektivním plánování frekvencí a aktuálnosti.
  • Plánování problémů souvisejících s interaktivními médii a plánováním.
  • Efekt mediálního zdroje jako důležitý faktor při výběru, umístění a načasování médií.

Co je zahrnuto:

  • 30 hodin tréninku založené na učebnách
  • Apple iPad
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 131 více kurzů z London Business Training & Consulting »

Poslední aktualizace September 28, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Kontaktuj školu
Červenec 29, 2019
Duration
1 týden
Denní studium
Price
2,675 GBP
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Červenec 29, 2019
End Date
Srp 2, 2019
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Lis 25, 2019
End Date
Lis 29, 2019
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Červenec 29, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Srp 2, 2019

Lis 25, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Lis 29, 2019