Read the Official Description

Naučte se techniky pro analýzu a budování efektivních business-to-business marketingové strategie, a odnášet nástroje pro jejich provedení ve vaší firmě. Senior členů fakulty od Kellogg School of Management marketingové oddělení je vedoucí této intenzivní pětidenní seminář, který zkoumá základy a přední hrana-vývoj ve světě podnikání marketing.

Témata zahrnutá do diskuse, případové studie a cvičení jsou zaměřené na segmenty trhu a nabídky umístění na trhu, partnerství a pracovních vztahů, budování modely hodnota pro zákazníka, efektivní řízení prodejce kanálů a výstavbu reagovat cenové strategie a taktiky.

Program poskytuje výjimečné možnosti pro rozšíření vašeho pohledu a výměnu marketingové nápady s mezinárodní skupinou vrstevníků, a analyzovat marketingové strategie své vlastní firmy.

Obsah programu

  • Vytvoření trhu-orientované společnosti
  • Rozvoj konkurenčního marketingové strategie
  • Stavební modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvoj segmentace a polohování strategie
  • Řízení tržních nabídek
  • Vytváření a budování obchodních značek
  • Rozvoj a řízení nových produktů
  • Správa ceny
  • Posílení prodejce výkonnost prostřednictvím kanálu po sitioning
  • Vytváření a udržování pracovních vztahů

Formát


Diskuse, případové studie, cvičení a zajistit maximální účast a přínos. Každý večer, budete pracovat ve studijních skupinách pro přípravu cvičení a projekty pro třídní diskuse. Budete také trávit čas při programu přemýšlet o ní a analýza marketingové strategie své firmy. Komplexní referenční příručka čtení a programu materiály budou sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu.

Hlavní výhody


Během tohoto kurzu budete:

  • Zvyšte své marketingové dovednosti, strategie, analýzy
  • Segment obchodní trhy
  • Stavět modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvíjet porozumění dynamiky marketingové strategie
  • Construct rámec pro nový proces vývoje výrobku
  • Struktura marketingových kanálů na základě zákaznických požadavků a preferencí
  • Použití zákazníkem cenné e jako základ pro cenovou strategii
  • Posoudit, kdy použít společné marketingové
  • Získat komplexní referenční příručka čtení a materiály programu, který bude sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu

Program taught in:
Angličtina

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

This course is Campus based
Start Date
Sep 2019
Duration
5 dny
Kombinované
Price
8,850 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sep 2019
End Date
Application deadline

Sep 2019