obchodní marketingové strategie

Kellogg School of Management at Northwestern University

Popis programu

Read the Official Description

obchodní marketingové strategie

Kellogg School of Management at Northwestern University

Naučte se techniky pro analýzu a budování efektivních business-to-business marketingové strategie, a odnášet nástroje pro jejich provedení ve vaší firmě. Senior členů fakulty od Kellogg School of Management marketingové oddělení je vedoucí této intenzivní pětidenní seminář, který zkoumá základy a přední hrana-vývoj ve světě podnikání marketing.

Témata zahrnutá do diskuse, případové studie a cvičení jsou zaměřené na segmenty trhu a nabídky umístění na trhu, partnerství a pracovních vztahů, budování modely hodnota pro zákazníka, efektivní řízení prodejce kanálů a výstavbu reagovat cenové strategie a taktiky.

Program poskytuje výjimečné možnosti pro rozšíření vašeho pohledu a výměnu marketingové nápady s mezinárodní skupinou vrstevníků, a analyzovat marketingové strategie své vlastní firmy.

Obsah programu

  • Vytvoření trhu-orientované společnosti
  • Rozvoj konkurenčního marketingové strategie
  • Stavební modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvoj segmentace a polohování strategie
  • Řízení tržních nabídek
  • Vytváření a budování obchodních značek
  • Rozvoj a řízení nových produktů
  • Správa ceny
  • Posílení prodejce výkonnost prostřednictvím kanálu po sitioning
  • Vytváření a udržování pracovních vztahů

Formát


Diskuse, případové studie, cvičení a zajistit maximální účast a přínos. Každý večer, budete pracovat ve studijních skupinách pro přípravu cvičení a projekty pro třídní diskuse. Budete také trávit čas při programu přemýšlet o ní a analýza marketingové strategie své firmy. Komplexní referenční příručka čtení a programu materiály budou sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu.

Hlavní výhody


Během tohoto kurzu budete:

  • Zvyšte své marketingové dovednosti, strategie, analýzy
  • Segment obchodní trhy
  • Stavět modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvíjet porozumění dynamiky marketingové strategie
  • Construct rámec pro nový proces vývoje výrobku
  • Struktura marketingových kanálů na základě zákaznických požadavků a preferencí
  • Použití zákazníkem cenné e jako základ pro cenovou strategii
  • Posoudit, kdy použít společné marketingové
  • Získat komplexní referenční příručka čtení a materiály programu, který bude sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
5 dny
Kombinované
Price
Cena
8,850 USD
Information
Deadline
Locations
Spojené státy americké - Evanston, Illinois
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Spojené státy americké - Midland, Michigan
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Spojené státy americké - Evanston, Illinois
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Spojené státy americké - Midland, Michigan
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu