Naučte se techniky pro analýzu a budování efektivních business-to-business marketingové strategie, a odnášet nástroje pro jejich provedení ve vaší firmě. Senior členů fakulty od Kellogg School of Management marketingové oddělení je vedoucí této intenzivní pětidenní seminář, který zkoumá základy a přední hrana-vývoj ve světě podnikání marketing.

Témata zahrnutá do diskuse, případové studie a cvičení jsou zaměřené na segmenty trhu a nabídky umístění na trhu, partnerství a pracovních vztahů, budování modely hodnota pro zákazníka, efektivní řízení prodejce kanálů a výstavbu reagovat cenové strategie a taktiky.

Program poskytuje výjimečné možnosti pro rozšíření vašeho pohledu a výměnu marketingové nápady s mezinárodní skupinou vrstevníků, a analyzovat marketingové strategie své vlastní firmy.

Obsah programu

  • Vytvoření trhu-orientované společnosti
  • Rozvoj konkurenčního marketingové strategie
  • Stavební modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvoj segmentace a polohování strategie
  • Řízení tržních nabídek
  • Vytváření a budování obchodních značek
  • Rozvoj a řízení nových produktů
  • Správa ceny
  • Posílení prodejce výkonnost prostřednictvím kanálu po sitioning
  • Vytváření a udržování pracovních vztahů

Formát


Diskuse, případové studie, cvičení a zajistit maximální účast a přínos. Každý večer, budete pracovat ve studijních skupinách pro přípravu cvičení a projekty pro třídní diskuse. Budete také trávit čas při programu přemýšlet o ní a analýza marketingové strategie své firmy. Komplexní referenční příručka čtení a programu materiály budou sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu.

Hlavní výhody


Během tohoto kurzu budete:

  • Zvyšte své marketingové dovednosti, strategie, analýzy
  • Segment obchodní trhy
  • Stavět modely hodnoty pro zákazníka
  • Rozvíjet porozumění dynamiky marketingové strategie
  • Construct rámec pro nový proces vývoje výrobku
  • Struktura marketingových kanálů na základě zákaznických požadavků a preferencí
  • Použití zákazníkem cenné e jako základ pro cenovou strategii
  • Posoudit, kdy použít společné marketingové
  • Získat komplexní referenční příručka čtení a materiály programu, který bude sloužit jako užitečný zdroj pro vás v budoucnu

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 43 více kurzů z Kellogg School of Management at Northwestern University »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Zář 2019
Duration
5 dny
Kombinované
Price
8,850 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date