Osvědčení o absolvování interkulturního vedení
University Of Maryland Baltimore
Klíčová informace
Umístění kampusu
Baltimore, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
9 - 36 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 635 / per credit *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* Cena za kreditní hodinu: 635,50 USD (ve stavu), 861,50 USD (mimo stav)
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Tento mimořádně důležitý 13-kreditový absolventský certifikát v rámci interkulturního leadershipu využívá on-line a in-person facilitation k navázání na stávající kompetence zkoumáním postojů a vnímání sebe a druhých a aplikováním těchto znalostí na praktické situace.
Jako student v programu zvýšíte své porozumění mezikulturním kompetencím a nezbytným nástrojům pro práci napříč kulturními rozdíly. Absolventi tohoto programu budou mít větší schopnost zapojit se do praktického uplatňování strategií, aby pozitivně ovlivnili klima pro rozmanitost v rámci své organizace.
Žádosti o přijetí na termín pádu jsou splatné do 15. července.
Kariérní výhled
Podle Job Outlook 2018 patří výroční zpráva Národní asociace vysokých škol a zaměstnavatelů, interpersonální dovednosti a schopnost pracovat v týmu mezi nejvyhledávanější dovednosti budoucích zaměstnanců.
Po ukončení programu budou studenti připraveni aplikovat dovednosti, které získali prostřednictvím certifikátu interkulturního leadershipu, na zaměstnání v soukromém sektoru, stejně jako místní, státní a vládní pozice ve zdravotnictví, vědě, sociální práci, právu, angažovanost komunity a vzdělávání.
Struktura programu
Intercultural Leadership program je 13-kreditový, pětiletý absolventský certifikát. Čtyři kurzy jsou nabízeny online a nabízejí maximální flexibilitu pro uspokojení potřeb pracujících profesionálů. Kromě toho bude k dispozici jednorázový povinný pobyt na místě, který bude probíhat v tandemu s finálním kurzem.
Tento program připraví studenty na zapojení do komunikace, akcí a chování, které podporují vhodné interkulturní interakce. Studenti se naučí strategiím potřebným pro interakci s různými kulturními skupinami, strategií v mezikulturní komunikaci a praktické aplikaci dovedností v oblasti kulturní reakce.
Je online kurz vhodný pro vás?
Je pro vás online kurz vhodný? Zde je několik upozornění na on-line učení, než začnete skok.
On-line kurzy mohou vyžadovat více času než ve škole.
- Pokud máte zájem o on-line kurz, protože si myslíte, že to bude méně práce než tradiční face-to-face kurz, pak tento styl učení nemusí být pro vás to pravé. Věřte tomu nebo ne, můžete strávit více času studiem a vyplňováním úkolů v online prostředí, než budete v kurzu v areálu. Jak to může být? Online prostředí je založeno na textu a aktivitách. Chcete-li komunikovat se svým instruktorem a dalšími účastníky, musíte napsat zprávy, posílat odpovědi a odesílat písemná zadání, která se mohou vyskytovat častěji než v tradičních kurzech. Také čtení přednášek materiálů a zapojení do vzdělávacích aktivit může trvat déle než poslech instruktora, který přednáší. Mnoho účastníků je přesvědčeno, že on-line kurz je přinejmenším stejně jako práce na akademické půdě; někteří říkají, že jejich online kurz zahrnoval více práce. Většina účastníků má však pocit, že tato další pracovní zátěž je více než kompenzována skutečností, že byli schopni „chodit do třídy“, kdykoli měli čas, ať už to bylo ve 2:00 nebo 18:00 hodin. mnoho kreativních činností a zkušeností z učení. Namísto přednášky jste aktivním účastníkem procesu učení. Mnoho účastníků věří, že je to zábavnější a zvyšuje jejich schopnost aplikovat to, co se učí, do reálného života.
Online kurzy vyžadují dobré dovednosti řízení času.
- Jednou z mnoha výhod online kurzů je, že budete moci pracovat na kurzu, kdy chcete a kde chcete. Nicméně, on-line kurzy NEJSOU samostudované kurzy. Tam jsou přiřazení termíny, stejně jako on-campus kurzu. To může být velmi snadné zmeškat tyto termíny a zaostávat v jejich kurzu. Nedodržení termínů je hlavním důvodem, proč účastníci online neuspějí. Je snadné odkládat a odkládat čtení, zpožděné odesílání zpráv na diskuzním fóru a zapomenout nahrát písemná zadání. Stejně jako u většiny věcí, pokud svůj čas řádně nezvládnete, ocitnete se pod zdánlivě nepřekonatelnou horou kurzu. Online kurzy vyžadují sebekázeň k tomu, aby bylo možné dokončit studium. Znamená to, že musíte online studovat prioritu a nenechat ostatní aktivity zasahovat.
- To znamená, že jedna kvalita, kterou budete muset být úspěšná, je „disciplína“. I když budete součástí online komunity a budete spolupracovat s ostatními online, je vaší povinností přihlásit se a účastnit se. To může být příliš snadné odložit protokolování, když vám neříká, abyste to dělali v určitém čase každý den. Záleží jen na vás, abyste si vytvořili plán, abyste se ujistili, že se účastníte ve své třídě, a že si dáte dostatek času na dokončení úkolů.
Online kurz může vytvořit pocit izolace od vašich vrstevníků.
- Studovat sám s počítačem, jako váš společník, může být neuspokojivé pro někoho, kdo potřebuje vysokou úroveň sociální aktivity jako součást své vzdělávací zkušenosti. On-line prostředí je hodně odlišná atmosféra, která si na ně zvykne. Měli byste si být vědomi takových pocitů izolace a být připraveni hledat pomoc, pokud vám začnou bránit ve studiu. Rychlý e-mail spolužákovi nebo instruktorovi vám může pomoci cítit se lépe propojeni, pokud chybí smysl pro komunitu, kterou hledáte. To neznamená, že nebudete mít interakci se svými spolužáky v online kurzu. Mnoho online účastníků totiž potvrzuje, že on-line kurzy mají tendenci poskytovat více interakce se svými vrstevníky a instruktory. Ve skutečnosti mnozí z našich účastníků říkají, že lépe poznali své spolužáky v tomto typu vzdělávacího prostředí.
Zpětná vazba pro vaše příspěvky a instruktory může být omezená a zpožděná.
- V tradičním prostředí ve třídě obdrží účastníci okamžitou zpětnou vazbu od svých vrstevníků. Taková bezprostřednost bude chybět v online prostředí. Pokud potřebujete více okamžité zpětné vazby k diskusním komentářům, potřebujete-li se zeptat na mnoho otázek dříve, než budete moci porozumět konceptu nebo úkolu, potřebujete-li výhodu gest nebo výrazů obličeje, abyste se dostali k bodu, nebo k pochopení komentářů. Jiní, pak on-line vzdělávání nemusí být nejlepší volbou pro vás právě teď.
- Také zpětná vazba od vašeho instruktora bude výhradně ve formě písemných připomínek, nikoli ústních připomínek. V tradičních kurzech organizují instruktoři organizační hodiny pro osoby v kanceláři nebo provádějí zvláštní opatření pro setkání s účastníky. V on-line kurzu obvykle není žádný osobní kontakt se svým instruktorem. Máte-li pocit, že potřebujete často vidět svého instruktora, abyste uspěli, nemusí být online učení pro vás správné. Měli byste však plánovat převážnou většinu svého kontaktu s instruktorem prostřednictvím e-mailu nebo jiné elektronické komunikace. Taková komunikace bude také sestávat z opožděné zpětné vazby, i když většina online instruktorů má dobrou odezvu na elektronickou komunikaci během krátké doby.
Online kurzy vyžadují, abyste byli aktivní žáci.
- Online kurzy závisí na tom, zda jsou účastníci aktivními studenty, v tom smyslu, že se očekává, že studenti budou vyhledávat další informace z internetu (např. Články a webové stránky), které budou vloženy do příspěvků a v písemných úkolech. Většina tradičních kurzů se skládá z pasivního učení ve formě předávání informací formou přednášek v učebně, které zabírají čas z diskuse. V on-line prostředí budou probíhat krátké audio přednášky ke stažení, ale většina virtuální třídy bude tvořena aktivními vzdělávacími aktivitami, např. Diskusním fórem, online skupinovou prací, písemnými úkoly.
- Chcete-li se dobře naučit v online kurzu, musíte být (nebo se stát) nezávislým žákem. Samozřejmostí jsou i výhody. To, že on-line vzdělávání nabízí příležitost být nezávislým žákem, je přesně to, co někteří lidé mají rádi. Mnoho účastníků se těší online diskuzím více než osobních diskusí. Někteří účastníci jsou zastrašováni tím, že mluví před skupinou nebo se zdráhají odpovědět na otázku, pokud nevědí, že mají pravdu. On-line diskuse jim dávají čas, aby přemýšleli a skládali komentáře k diskusi, a aby si přečetli a přečetli komentáře ostatních, než skočí do samotné konverzace. Také účastníci, pro něž je angličtina druhým jazykem, se často cítí pohodlněji s časem na pochopení a přemýšlení, protože může být snadné se trochu ztratit v diskusi s rychlým tempem.
- Jednou z hlavních výhod online učení je zaměření aktivního stylu učení a učení se od svých vrstevníků. Takže, pokud můžete spravovat další práci, kterou by on-line vzdělávání mohlo znamenat, rozvíjet dobré manažerské dovednosti, zvyknout si na nedostatek interakce tváří v tvář a tolerovat zpožděnou zpětnou vazbu, pak by měl být připraven využít výhod online učení!
Časová osa dokončení programu
- Kurzy budou nabízeny v sekvenčním pořadí.
- Účastníci jsou omezeni vstupem na podzim.
- Ačkoli většina studentů program dokončí do devíti měsíců, na dokončení programu vám bude umožněno do tří let.
Kurzy
Mezikulturní a mezikulturní komunikace (3 kredity)
- Cílem předmětu je studium komunikace v kontextu kulturního prostředí. Tři hlavní cíle jsou: poskytnout studentům materiály, kognitivní i zážitkové, s nimiž mohou rozvíjet povědomí o své vlastní kulturní identitě; rozšířit své znalosti o speciálních komunikačních problémech, které lze očekávat v rámci mezikulturní situace; a nabídnout studentům možnost uplatnit nové pohledy na kulturní setkání.
Historický průzkum závodu v USA (3 kredity)
- Tento kurz bude navazovat na základní pojmy a koncepty probírané v kurzu, přičemž bude zkoumána veřejná politika specifická pro identitu a její dopady na různé komunity. Studenti budou rozvíjet hlubší porozumění identitám a průnikům prostřednictvím historických zkušeností rasových, etnických a kulturních skupin v USA.
Historický průzkum kultury v USA (3 kredity) \ t
- Studenti budou dále zkoumat historii skupinových identit v USA prostřednictvím veřejné politiky a historických zkušeností. Zvláštní pozornost bude věnována dopadu sociálních hnutí, advokacie a spojenectví a zároveň bude poskytovat praktické dovednosti pro péči o sebe.
Praktická aplikace interkulturního vedení (3 kredity) \ t
- V tomto kurzu se studenti naučí a uplatňují koncepty interkulturního vývoje v různých aspektech jejich osobního a profesního života. Studenti získají také nástroje pro další vzdělávání a rozvoj svých interkulturních dovedností v průběhu svého života.
Institut interkulturního dopadu (1 kredit)
- Institut interkulturního leadershipu je příležitostí pro studenty, aby se zapojili do interkulturního učení tváří v tvář a rozvíjeli hlubší porozumění konceptům a dovednostem, které se naučili během čtyř on-line kurzů. Kromě toho bude tento institut poskytovat reflexi a meziskupinový dialog, který je nedílnou součástí mezikulturního rozvoje. Studenti předloží svůj kulminační projekt, organizační hodnocení své profesní organizace.
Vstupné
Vstup do tohoto online certifikátu je selektivní. Je vyžadován americký bakalářský titul nebo jeho ekvivalent od ne-americké vzdělávací instituce. GRE není nutné pro přijetí do tohoto programu. Není vyžadován ani doporučován žádný specifický bakalářský studijní program.
Certifikační program lze provádět na plný nebo částečný úvazek. Pro mezinárodní účastníky se víza nevyžadují, protože program je nabízen online.
Požadované aplikační materiály
Všechny přihlášky musí být zaslány elektronicky, s výjimkou vašeho přepisu, který bude doručen přímo absolventské škole.
- Pro mezinárodní žadatele: Oficiální zprávy o hodnocení TOEFL nebo IELTS: Mezinárodní žadatelé musí prokázat znalosti anglického jazyka, musí být zasláni buď přímo z agentur TOEFL (test z angličtiny jako cizího jazyka) nebo z IELTS (International English Language Testing System). Minimální požadované skóre je 80 na internetových TOEFL a 7 na IELTS.
- Pro obyvatele Marylandu: Vyplňte žádost o pobyt na našich webových stránkách.
- Vyjádření akademických cílů a odborných zájmů - Podejte spolu s on-line přihláškou prohlášení o akademickém účelu (300-500 slov), které se bude zabývat a) Vaším účelem při dosahování tohoto stupně certifikace a b) jakým způsobem program studia zapadá do vašich celkových profesních cílů.
- Životopis nebo životopis - Odeslat s online aplikací.
- Přepisy ze všech dřívějších vysokých škol. V době podání žádosti zašlete oficiální dokumenty do postgraduální školy (viz níže). Přijaté osoby, které budou nabízeny, budou muset před započetím registrace ověřit, že oficiální dokumenty (jak je uvedeno níže pro tuzemské i zahraniční účastníky), jsou považovány za oficiální.
- Domácí přepisy: Úřední přepisy musí být doručeny do obálek zapečetěných vydávajícími institucemi, které potvrzují udělení daného stupně. Kopie, otevřené nebo neuzavřené obálky, neoficiální výtisky nebo faxy nebudou akceptovány jako oficiální dokumenty. Proces vyžádání přepisů z univerzit může trvat mnoho týdnů, proto prosím naplánujte.
- Mezinárodní přepisy: Mezinárodní žadatelé musí předložit jeden (1) oficiální přepis v angličtině a jeden (1) oficiální přepis z rodného jazyka nebo známku z každé vysoké školy nebo univerzity.
- Online formulář žádosti.
- Všechny oficiální výsledky musí být zaslány přímo z TOEFL (použijte kód instituce # 5848) nebo IELTS na postgraduální školu.
- Nevratná přihláška $ 75 (US): Zaplaťte online nebo zašlete přímo na postgraduální školu.
Poznámka: Pro přijetí do tohoto certifikačního programu není třeba skóre GRE.
Snímek programu
- 13 Kredity potřebné k vyplnění certifikátu
- Cena za kreditní hodinu: 635,50 USD (ve stavu), 861,50 USD (mimo stav)
- 9: Průměrný počet měsíců potřebných k vyplnění certifikátu (může trvat až 3 roky).
Termíny přijetí
- Nyní přijímání žádostí na podzim 2019. Žádosti jsou splatné 15. července.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Certifikát ve vedení diverzity a inkluze
- Medford, Spojené státy americké
Absolventský certifikát v kulturně citlivém vedení
- Richmond, Spojené státy americké
Spolupracovník umění v globálním vedení
- Santa Barbara, Spojené státy americké