PMD-Marketing
The International Management Institute (MIM-Kyiv)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Kiev, Ukrajina
Jazyky
Vyžádejte si informace
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
6 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem programu je:
ukázat vliv a úloha marketingových rozhodnutí ve zvyšování celkové hodnoty podniku.
Program je určen pro:
-Podnikatelů a vrcholových manažerů ze středně-velkých podniků a vyšší;
-Vedoucí oddělení marketingu;
marketingoví manažeři.
Všechny kurzy programu jsou integrovány do jediného filozofie, která je založena na nejprogresivnější přístup k obchodní organizace, uznané světové podnikatelské komunity - marketingové orientace na zvyšování hodnoty podniku.
Program je založen na použití "MARKSTRAT ®" počítačové simulace, jako hlavní nástroj, který umožňuje, aby účastníci viděli přímý vliv marketingových rozhodnutí o obchodní hodnotu. Kromě toho program využívá celou řadu inovativních technologií pro výuku firemní kurzy, včetně obchodní simulace, případové studie, skupinové diskuse atd.
Program se skládá z následujících kurzů:
- Marketing
Podle obchodní hodnotu vytvoření koncepce, v rámci kurzu účastníci studie nejnovějších světových přístupů k marketingu, které byly přizpůsobeny požadavkům ukrajinské společnosti '.
- Strategický marketing / MARKSTRAT ®
Strategický marketing simulace, jehož účastníci působit jako vrcholoví manažeři společnosti, která působí v konkurenčním tržním prostředí za 7-12 let.
V procesu simulace se účastníci mohou vidět vliv marketingových akcí na hodnotu firmy a získání praktických dovedností.
- Marketingový výzkum
Kurz poskytuje znalosti cílů, ideologie, struktura a metody marketingového výzkumu a definuje své místo ve společnosti na trhu činnost.
Účastníci kurzu se seznamují marketingové prostředí výzkumu a techniky analýzy, stejně jako techniky výběru dodavatelů 'pro provádění marketingového výzkumu, marketingového výzkumu organizací pro řízení a analýzu získaných informací.
- Podniková ekonomika
Přehled současných makro-a mikroekonomické postupů a konceptů, které tvoří metodický základ pro další pochopení tvorby hodnoty podniku pojetí.
- Finanční aspekty hodnoty společnosti
Finanční řízení organizace ve firmě zaměřené na zvýšení hodnoty podniku. Určení hodnoty společnosti klíčových komponent.
Vzájemné vztahy mezi komponenty hodnoty společnosti.
Profesoři 'poradenská činnost zkušenost přinesla o struktuře programu, založené na kombinaci nejnovějších teoretických přístupů s praktickými potřebami ukrajinských podnikatelských kruhů.
V rámci programu se účastníci budou mít příležitost komunikovat s pozvanými top manažery předních ukrajinských firem slavný pro jejich úspěšné marketingové projekty.
Po dokončení studia se účastníci obdrží osvědčení o stavu profesního rozvoje a MIM-Kyjevě certifikát.
 
Podmínky přijetí: Vstupné je založena na otevřené hospodářské soutěže podle výsledků výběrového dokumentů a individuální pohovor.
Program ve formátu: pátek 17,30 - 21,30 a sobota 9,00 - 17. 00 dvakrát měsíčně
 
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Ocenění dovedností v grafickém designu: Podnikatel I
- Santa Barbara, Spojené státy americké
Ocenění dovedností v grafickém designu: Podnikatel II
- Santa Barbara, Spojené státy americké
Ocenění dovedností v oblasti vztahů s veřejností
- Santa Barbara, Spojené státy americké