přípravný program Programy v Marketing v oděvnictví v Asie pro 2024
Filtry
Filtry
- přípravný program
- Móda
přípravný program Programy v Marketing v oděvnictví v Asie pro 2024
přípravný program Programy v Marketing v oděvnictví
Oblast módy marketingu se zaměřuje na různé obchodní a témat couture účely. V závislosti na programu, mohou studenti studovat analýzu oděv, sociální aspekty módy, e-commerce strategie, ekonomiky a oděvních trzích, statistické analýzy a výzkumných metod.
Studenti, kteří absolvují část svého stupně v Asii jsou stále v číslech. V současné době se druhý a třetí největší ekonomiky v Asii. Bez omezení, studenti popsali svůj čas v Asii jako nejlepší zážitek svého života. Dnes, tři ze čtyř nejlidnatějších zemí světa jsou v Asii: Čína, Indie, Indonésie a.
Cesta programy je navržena tak, aby zpočátku pomohla mnoha zahraničním studentům zlepšit písemné a ústní komunikační dovednosti při přípravě na studium v zahraničí. Intenzivní jazykové kurzy pomáhají studentům dosáhnout jazykových znalostí potřebných pro pokročilé studium. Třídy často zahrnují vzdělávací a kulturní rozdíly, které se vyskytují při studiu v jiné zemi.