Pokročilé strategické řízení vztahů s veřejností
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 weeks
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Účastí na tomto PR kurzu kreativně prozkoumáte praktické dovednosti a obchodní bystrost potřebnou k řízení image a pověsti organizací a značek. Kontextualizace PR a teorie komunikace vytvoří širokou škálu možností, jak můžete změnit mediální strategii, spojit se s afinitními skupinami a spravovat obsah.
Tento kurz vás přiměje začlenit všechny silné stránky, naléhavé krize a minulé překážky do DNA organizace, služeb nebo značek, které máte řídit. Formulováním dokonalých kampaní pro vztahy s veřejností můžeme sladit firemní strategii zkoumáním PR, abychom oživili vztahy se zainteresovanými stranami, média, události a interní komunikaci.
Kurz také zahrnuje návštěvy organizací relevantních pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Řízení PR komunikace
- Původ Public Relations
- Interní a externí komunikace
- Řízení vztahů
- Pochopení kanálů PR
Mediální vztahy a tisková strategie
- Best Practice of PR
- Jednání s médii. Redaktoři, mínění a novináři
- Vztahy s médii a techniky rozhovoru
- Hledání PR příležitostí
Reputace společnosti a zapojení zainteresovaných stran
- Budování reputace
- Měření vnímání zainteresovaných stran
- Analýza postojů povzbuzující vnímavost
- Vynikající firemní image
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Řešení krizí a problémů
- Známky krize
- Zvládání krize
- Správa problémů a stanovení priorit
- Řešení konfliktů
Plánování vztahů s veřejností – nástroje a metodika
- Známky krize
- Zvládání krize
- Správa problémů a stanovení priorit
- Řešení konfliktů
Etický rámec Public Relations
- Public Relations, etika a odpovědnost
- Nejlepší praxe – vyřizování stížností a regenerace
- Integrita prostřednictvím PR Insight
- Implikace společenské odpovědnosti do PR
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento PR kurz je vhodný pro:
- Ředitelé marketingu a PR komunikace.
- Mediální nebo marketingoví manažeři a PR manažeři.
- Tým podnikové komunikace
- Vedoucí C-Suite
Výsledky učení
Po absolvování tohoto PR kurzu budete schopni:
- Poskytujte cílené PR kampaně, které zlepšují image a pověst organizace u zainteresovaných stran.
- Ovládněte komunikační a mediální strategii prostřednictvím zapojení, vytváření zpráv a sdílení informací.
- Vypracujte barometr k pochopení a interpretaci názorů zúčastněných stran, abyste vytvořili příznivé vnímání.
- Navrhněte řešení endemických problémů PR a reakcí souvisejících s krizí.
- Vytvořte PR rámec pro podávání zpráv a nápravné postupy, abyste upozornili na problémy a vyřešili je.
- Implementujte prvotřídní PR osvědčené postupy s využitím teorie etiky, odpovědnosti a CSR.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.