Read the Official Description

* Vytvořit holistický přístup k péči o zákazníky tím, že přihlédnete k 7 různým aspektům definice zákaznického servisu

* Vytvořte cíle a programy s cílem maximalizovat vnitřní spokojenost zákazníků

* Vyhodnoťte návrh, implementaci a analýzu průzkumů spokojenosti zákazníků

* Využijte stížnosti zákazníků jako odrazový můstek pro zlepšení služeb

* Zapsat dohody o úrovni služeb (SLA), aby byla zajištěna jasnost a shoda

* Posoudit aspekt služeb organizace nebo oddělení prostřednictvím dobře zvolených klíčových ukazatelů výkonu

pro více informací: www. Convertas .org

Program taught in:
Angličtina

See 34 more programs offered by Convertas »

This course is Campus based
Start Date
Srp. 2019
Sept. 2019
Duration
Kontaktuj školu
Denní studium
Deadline
By locations
By date
Start Date
Led. 2020
End Date
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Sept. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Srp. 2019
End Date
Application deadline

Srp. 2019

Location
Application deadline
End Date

Sept. 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Led. 2020