Read the Official Description

Klíčová informace

  • Kód předmětu: MPRS102
  • Doba trvání: 2 týdny
  • Poplatek: 4045 liber

Osnova kurzů

Reklama: Role, formy a strategie

  • Prodejní návrhy
  • Použití emocí v reklamě
  • Typy reklamy
  • Strategicky využíváte reklamu
  • Spotřebitelská reklama

Vztahy s veřejností: zásady a praxe

  • Řízení vztahů s veřejností a vztahy
  • Cíle vztahů s veřejností
  • Public relations: metody a techniky
  • Vztahy s médii
  • Formy public relations

Sponzorství

  • Růst a rozvoj sponzoringu
  • Cíle sponzoringu
  • Jak může sponzorství fungovat
  • Typy sponzoringu
  • Role sponzorství v komunikačním mixu

Přímý marketing a osobní prodej

  • Růst přímého marketingu
  • Úloha dat
  • Média s přímou odezvou
  • Úkoly osobního prodeje
  • Role sociálních médií v osobním prodeji
  • Strategické vedení účtu

Podpora prodeje, marketing v terénu a zkušenost se značkou

  • Plány podpory prodeje: cíle
  • Retenční programy
  • Podpora prodeje: metody a techniky
  • Rozsah marketingových aktivit v terénu
  • Zkušenosti a události značky

Umístění značky, výstav, balení a licencování

  • Charakteristika a problematika umístění značky
  • Výstavy a výstavy
  • Komunikační rozměry obalu
  • Licencování

Zprávy a kreativita

  • Zdroj zprávy
  • Strukturní prvky ve zprávě
  • Zprávy vyzývají
  • Reklamní taktiky
  • Kreativní proces
  • Rámování zpráv
  • Rozprávění
  • Obsah vytvořený uživatelem (UGC)
  • Sourcing obsahu

Média - principy a praxe

  • Klasifikace médií - podle formuláře
  • Klasifikace médií - podle zdroje
  • Klasifikace médií - podle funkce
  • Lineární média
  • Interaktivní média

Sociální, vyhledávací a další interaktivní média

  • Reklama na interaktivní reklamní média
  • Marketing pro vyhledávače
  • Sociální média
  • Jiné formy interaktivních médií

Plánování médií: Dosažení publika

  • Směs médií
  • Spínací chování
  • Volba vozidla
  • Plánování aktuálnosti
  • Nákup médií: blokový plán a automatizace
  • Efekt mediálního zdroje

Cílová skupina

  • Hlavní komunikační důstojníci
  • Marketingoví a komunikační ředitelé, manažeři, vedoucí pracovníci a zaměstnanci.
  • Ti, kteří chtějí pochopit, jak značky vytvářejí komunikaci a zapojují publikum do rozhovorů o značce.
  • Zaměstnanci vládních, charitativních, jiných neziskových organizací a organizací třetího sektoru, kteří potřebují komunikovat s řadou zúčastněných stran.
  • Ti, kteří chtějí rozvinout náhled na odůvodnění marketingových komunikačních aktivit používaných organizacemi.

Výsledky učení

Po absolvování těchto marketingových odborných kurzů budete schopni pochopit:

  • Úloha, kterou hraje reklama v ovlivňování našich myšlenek a chování.
  • Reklama jako nezávislá disciplína.
  • Použití prodejních návrhů a role emocí v reklamě.
  • Různé typy či formy reklamy.
  • Způsoby, jak lze strategicky použít reklamu.
  • Problémy související s reklamou generovanou spotřebiteli.
  • Povaha a charakteristika vztahů s veřejností.
  • Hlavní publikum, na které jsou zaměřeny aktivity týkající se public relations.
  • Úloha public relations v komunikačním mixu.
  • Způsoby, jakými fungují styky s veřejností.
  • Některé z hlavních metod a přístupů, které používají public relations.
  • Povaha a kontext krizového řízení.
  • Jak se vyvinuly sponzorské aktivity a hlavní charakteristiky těchto forem komunikace.
  • Důvody použití sponzorství a typy cílů, které mohou být stanoveny.
  • Jak může sponzorství fungovat.
  • Rozmanitost a různé formy sponzorských činností.
  • Důvody, proč se sponzorství stalo důležitou součástí komunikačního mixu.
  • Klíčové vlastnosti přímého marketingu.
  • Různé metody používané k implementaci přímého marketingu.
  • Význam databáze a Big Data v přímém marketingu a různých médiích s přímou reakcí.
  • Různé typy, role a úkoly osobního prodeje.
  • Role a vývoj sociálních médií v rámci osobního prodeje.
  • Charakteristika strategického řízení účtu.
  • Hodnota a úloha propagace prodeje.
  • Způsoby, jak se domnívá, že propagace prodeje funguje.
  • Zásluhy věrnostních a retenčních programů.
  • Různé metody a techniky prodeje.
  • Nápady spojené s marketingem v terénu a souvisejícími aktivitami.
  • Zásady spojené se zkušeností značky.
  • Koncept a problémy spojené s umístěním značky.
  • Rozdíly a význam výstav a veletrhů.
  • Hlavní výhody a nevýhody využití výstav jako součásti komunikačního mixu.
  • Role a klíčové vlastnosti obalů jako formy marketingové komunikace.
  • Principy související s licencí.
  • Význam a charakteristika důvěryhodnosti zdroje.
  • Zprávy mohou být sestaveny různými způsoby.
  • Různé způsoby, jak lze prezentovat reklamy.
  • Jak informační a transformační motivy mohou být použity jako taktické nástroje v komunikačním plánu.
  • Role tvořivosti a způsob řízení tvůrčího procesu.
  • Jak se v marketingové komunikaci používá rámcování zpráv, vyprávění příběhů a obsah vytvořený uživateli.
  • Tři hlavní způsoby klasifikace médií.
  • Rozdíly mezi lineárními a interaktivními médii.
  • Trendy a primární charakteristiky každého typu lineárních médií.
  • Různé vlastnosti spojené s interaktivním médiem a jaké interaktivní média umožňují lidem dělat.
  • Problémy spojené s vícekanálovými kampaněmi a role médií v kontextu maloobchodního prodeje.
  • Dynamika související s médii s přímou odezvou.
  • Jak může být reklama použita v interaktivním kontextu.
  • Marketing pro vyhledávače a hlavní funkce obou plateb za proklik a optimalizace pro vyhledávače.
  • Charakteristika a hodnota marketingové komunikace prostřednictvím sociálních médií.
  • Charakteristiky spojené s virovým marketingem, weblogy a mikrobloggingem, podcastingem a online komunitami.
  • Funkce e-mailových marketingových komunikací a způsob, jakým mohou být využívány SMS, aplikace, widgety, affiliate marketing a rozšířená realita, mohou posílit marketingovou komunikaci.
  • Zásady související s plánováním médií a dopadem medializace a fragmentace publika.
  • Různé teorie týkající se různých médií a souvisejících změn chování.
  • Klíčové pojmy používané při výběru lineárních médií: dosah a pokrytí, frekvence, duplikace, body hodnocení a CPT.
  • Koncept opakování a diskuse o efektivním plánování frekvencí a aktuálnosti.
  • Plánování problémů souvisejících s interaktivními médii a plánováním.
  • Efekt mediálního zdroje jako důležitý faktor při výběru, umístění a načasování médií.
Program taught in:
Angličtina

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
Mar. 18, 2019
Červenec 22, 2019
Duration
2 týdnů
Price
4,045 GBP
Deadline
By locations
By date
Start Date
Mar. 18, 2019
End Date
Mar. 29, 2019
Application deadline
Start Date
Červenec 22, 2019
End Date
Srp. 2, 2019
Application deadline
Start Date
Nov. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Nov. 18, 2019
End Date
Nov. 29, 2019
Application deadline

Mar. 18, 2019

Location
Application deadline
End Date
Mar. 29, 2019

Červenec 22, 2019

Location
Application deadline
End Date
Srp. 2, 2019

Nov. 2019

Location
Application deadline
End Date

Nov. 18, 2019

Location
Application deadline
End Date
Nov. 29, 2019