Klíčová informace

  • Kód předmětu: MPRS103
  • Doba trvání: 2 týdny
  • Poplatek: 4095 liber

Osnova kurzů

Plánování vztahů s veřejností

  • Význam kontextu
  • Vnější prostředí
  • Vnitřní prostředí
  • Strategické programy a kampaně pro styk s veřejností
  • Systém kontextu plánování
  • Šablona plánování

Firemní obraz, pověst a identita

  • Kontrola obrazu v oblasti public relations
  • Firemní image a pověst
  • Podniková identita
  • Řízení pověsti a firemní branding
  • Měření firemního obrazu a pověsti

Vztahy s médii

  • Vztahy s médii nebo vztahy s veřejností?
  • Propagace médií a vztahy s médii
  • Média a politické perspektivy
  • Praktické vztahy s médii
  • Digitální vztahy s veřejností: mimo mediální vztahy

Mezinárodní komunikace

  • Účel vnitřní komunikace
  • Změny ve vnějším prostředí ovlivňující interní komunikaci organizace
  • Změna vztahů mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem
  • Komunikační role vedoucích a manažerů
  • Organizační kultura a hodnoty
  • Vypracování interní komunikační strategie

Správa programů zapojení Společenství

  • Programy zapojení firemních komunit (CCI)
  • Zaměstnanci a programy komunity
  • Marketing související s příčinami (CRM)
  • Rozvíjení komunitních programů
  • Hodnocení komunitních programů

Správa problémů

  • Vznik managementu problémů
  • Nástroje a postupy
  • Vypracování strategické otázky
  • Vývoj správy problémů

Krizové řízení vztahů s veřejností

  • Odkud pocházejí krize?
  • Jak se připravit na krizi
  • Komunikace během krize
  • Internetové a krizové řízení vztahů s veřejností

Veřejné záležitosti

  • Umístění role veřejných záležitostí v rámci organizace
  • Rozsah veřejných záležitostí
  • Lobování
  • Řízení veřejných záležitostí

Integrované marketingové komunikace

  • Nástroje marketingové komunikace
  • Segmentace, cílení a určování polohy (STP)
  • Branding a integrovaná marketingová komunikace
  • Plánování integrace marketingového mixu

Firemní komunikace

  • Účel podnikové komunikace (nebo rámce pro praxi)
  • Firemní komunikace v praxi
  • Organizační kontext: jak firemní komunikace zapadá do organizačních struktur

Cílová skupina

Tento kurz pro řízení vztahů s veřejností je vhodný pro:

  • Hlavní komunikační důstojníci
  • Ředitelů pro styk s veřejností a komunikace, manažerů, odborníků a zaměstnanců.

Výsledky učení

Po dokončení tohoto kurzu budete schopni pochopit:

  • Hlavní vnější vlivy a organizační kontext, ve kterém se provádí plánování a řízení veřejných vztahů.
  • Jak používat strategické nástroje k analýze vnějšího a organizačního kontextu.
  • Jak naplánovat strategickou kampaň nebo program založený na výzkumu.
  • Jak účinně řídit a vyhodnotit dopad kampaní a programů.
  • Význam a důsledky života v "značkové společnosti".
  • Klíčové pojmy firemní image, reputace a identity.
  • Proces řízení dobrého jména (corporate branding).
  • Vztahy s médii z historických a profesních / etických perspektiv.
  • Rozlišení mezi redakčním a reklamním přístupem k umístění médií.
  • Mediální vztahy z médií a politických perspektiv.
  • Praxe v oblasti vztahů s médii.
  • Vnitřní komunikace v praxi.
  • Vztah zaměstnance a zaměstnavatele v rámci současných organizací a jejich prostředí.
  • Komunikační role pro efektivní vedení a řízení.
  • Firemní strategie, taktiky a metody hodnocení pro komunikaci se zaměstnanci.
  • Koncepce zapojení komunity, společenská odpovědnost podniků a marketing související s příčinami.
  • Klíčové principy budování vztahů s komunitou a použití tohoto chápání pro jednoduché, smysluplné scénáře.
  • Problémy vyplývající z angažovanosti organizace v komunitě.
  • Firemní strategie pro integraci podnikové sociální odpovědnosti a komunitních programů do podnikatelského plánu ze strany zainteresovaných stran.
  • Jak charakterizovat problém a rozdíl mezi problémy a další problémy s řízením.
  • To vydává pokrok v průběhu životního cyklu a dojde k problému.
  • Charakteristika problémů a různé hnací síly firemních a aktivistických otázek.
  • Řízení problémů jak jako komunikační disciplína, tak jako součást širšího strategického myšlení.
  • Jak rozvinout strategii základní otázky pomocí čtyřstupňového plánu.
  • Koncepce krizového a krizového řízení.
  • Hodnota komunikace s krizovým řízením veřejných vztahů.
  • Různé typy krizí a způsob, jakým krizový typ ovlivňuje krizovou komunikaci.
  • Klíčové principy řízení krizových vztahů s veřejností.
  • Jak aplikovat principy krizového řízení vztahů s veřejností na aktuální krizové případy.
  • Dopady internetu na krizové řízení vztahů s veřejností.
  • Povaha, role a rozsah funkce veřejných záležitostí a její vztah s veřejnými vztahy.
  • Klíčové teorie, principy a jejich vývoj a uplatnění v současných veřejných záležitostech.
  • Potenciální přínos veřejných záležitostí k organizačním strategiím a dosažení cílů.
  • Znalosti, dovednosti a kompetence vyžadované od současných odborníků v oblasti veřejných záležitostí.
  • Jak analyzovat a aplikovat teorie / principy veřejných prací v praxi.
  • Integrované otázky marketingové komunikace.
  • Význam integrovaných marketingových komunikací pro organizace a jejich veřejnost.
  • Klíčové principy a metody používané pro integraci marketingových komunikačních aktivit.
  • Jak aplikovat klíčové principy integrované marketingové komunikace do reálných scénářů.
  • Jak je firemní komunikace koncipována a praktikována, rozpoznává důsledky různých pohledů.
  • Vliv různých způsobů konceptualizace firemní komunikace (od marketingu na rozdíl od PR nebo organizační komunikace) při revizi praxe public relations a jejích důsledků.
  • Jak vybrat efektivní rámce pro analýzu účelu a praxe podnikové komunikace - pomocí konceptů legitimity a sociálního kapitálu - identifikovat klíčové cíle.
  • To, že schopnost praktikovat korporátní komunikaci určitými způsoby je ovlivněna tím, jak je funkce umístěna v organizačních strukturách (nebo integrovaných do).
Program se vyučuje na:
  • Angličtina

Zobraz 131 více kurzů z London Business Training & Consulting »

Poslední aktualizace Září 27, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Kontaktuj školu
Říj 21, 2019
Duration
2 týdnů
Price
4,095 GBP
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Říj 21, 2019
End Date
Lis 1, 2019
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Říj 21, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Lis 1, 2019