Klíčová informace

  • Kód předmětu: SM101
  • Doba trvání: 2 týdny
  • Poplatek: 4245 liber

Osnova kurzů

Rozvíjení strategických možností na úrovni podniku

  • Účel a SWOT analýza - příspěvek Andrewse
  • Možnosti založené na životním prostředí: generické strategie - příspěvek společnosti Porter
  • Strategické možnosti založené na životním prostředí: matice možností trhu
  • Strategické možnosti založené na prostředí: metoda matice rozšíření
  • Strategické možnosti založené na zdrojích: zobrazení založené na prostředcích
  • Strategické možnosti založené na zdrojích: snížení nákladů

Rozvíjení strategických možností na úrovni společnosti

  • Strategie na úrovni podniků: přínosy a náklady diverzifikace
  • Firemní možnosti: stupně diverzifikace
  • Firemní strategie a role centra - princip rodičovství
  • Firemní strategie: rozhodnutí o diverzifikovaném portfoliu produktů společnosti
  • Nástroje firemních možností: od akvizice po restrukturalizaci

Hodnocení a rozvoj strategie: Předpisový proces

  • Obsah deskriptivní strategie: hodnocení podle šesti kritérií
  • Strategické hodnocení: postupy a techniky
  • Použití empirických důkazů a pokynů
  • Klasický předepisující model strategického řízení: zkoumání procesu

Hledání strategické cesty vpřed

  • Význam strategického kontextu
  • Přechod na strategii založenou na přežití
  • Neurčitost založená strategická cesta vpřed
  • Síťově orientovaná strategická cesta vpřed
  • Učtená strategická cesta vpřed

Organizační struktura, styly a problémy lidí

  • Strategie před strukturou?
  • Budování struktury organizace: základní principy
  • Výběr způsobu řízení a kultury
  • Typy organizační struktury
  • Organizační struktury pro inovace
  • Motivace a personální obsazení při implementaci strategie

Implementace a kontrola strategického plánu

  • Povaha a omezení implementačního procesu
  • Cíle, nastavení úkolů a komunikace strategie
  • Přidělení zdrojů
  • Informace, sledování a řízení
  • Balance Scorecard: příspěvek společnosti Kaplan a Norton
  • Předpisové strategické plánování

Zelená strategie a udržitelnost

  • Zelená strategie a udržitelnost: hlavní témata
  • Zelená strategie: environmentální analýza
  • Zelená strategie: analýza zdrojů
  • Zelená strategie: zúčastněné strany a organizační účel
  • Zelená strategie: znalosti, technologie a inovace
  • Zelená strategie: strategické možnosti a volba
  • Zavádění zelených strategií

Řízení strategické změny

  • Základní pojetí strategické změny
  • Analýza příčin strategických změn
  • Předpisové přístupy k řízení strategických změn
  • Vznikající přístupy k řízení změn
  • Vypracování programu strategické změny

Strategické vedení

  • Co je to strategické vedení?
  • Co dělá úspěšného vůdce?
  • Jak se role vedení mění po čase
  • Jak se vůdci vyrovnávají s mocí
  • Úspěšné strategické vedení

Strategické a obchodní modely

  • Co je to obchodní model?
  • Určení prvků obchodního modelu
  • Výhody a problémy obchodního modelu
  • Strategické řízení a obchodní modely

Cílová skupina

  • Vedoucí organizací, vedoucí úředníci, předsedové, členové představenstva a ředitelé.
  • Vedoucí oddělení a vedoucí pracovníci
  • Ti, kteří chtějí pochopit základní pojmy pro identifikaci budoucnosti svých organizací s novými výzvami a příležitostmi, které mohou vést k zásadním změnám.
  • Ti, kteří chtějí zvážit nejen racionální přístup k strategickému rozhodování, ale i tvůrčí aspekty takových rozhodnutí.
  • Ti, kteří chtějí pochopit hlavní zamýšlené a vznikající iniciativy, které mohou být podniknuty, včetně využití zdrojů, zvyšují výkonnost svých firem v jejich vnějším prostředí.

Výsledky učení

Po dokončení tohoto kurzu CEO budete schopni pochopit:

  • Hlavní příležitosti založené na životním prostředí a zdroje založené na zdrojích a strategické možnosti vyplývající z těchto příležitostí.
  • Výhody a problémy spojené s tím, že jste součástí skupiny.
  • Možnosti, které vyplývají z toho, že jste součástí společnosti.
  • Jak rozvíjet a rozhodovat o strategickém řízení.
  • Důležitý rozdíl mezi strategickým obsahem a strategickým procesem.
  • Možnosti, které jsou v souladu s účelem organizace.
  • Možnosti, které jsou obzvláště vhodné pro environmentální a zdrojové podmínky, kterým organizace čelí.
  • Možnosti, které vytvářejí platné předpoklady o budoucnosti, jsou proveditelné, obsahují přijatelné obchodní riziko a jsou atraktivní pro zúčastněné strany.
  • Rozdíl mezi strategickým kontextem a dalšími dvěma prvky - obsahem a procesem.
  • Jak vznikající strategické úvahy mění rozhodnutí.
  • Hlavní rysy alternativních strategických přístupů.
  • Důsledky vybraných strategií.
  • Hlavní principy při navrhování struktury organizace při realizaci její strategie.
  • Zvláštní úvahy, které platí při hledání inovačních strategií.
  • Jak jsou správci vybráni a motivováni k provádění strategií.
  • Proces implementace.
  • Jak jsou stanoveny úkoly a cíle.
  • Jak jsou přiděleny prostředky.
  • Jak se řídí strategické plánování a jeho vliv na strategii.
  • Jak je strategie řízena.
  • Úloha zpracování informací a systémů.
  • Hlavní prvky zelené strategie a udržitelnosti.
  • Další prvky, které se podílejí na analýze zeleného strategického prostředí a na identifikaci udržitelných zdrojů a schopností.
  • Jak se mění účel, když jsou přijaty zelené strategie a zásady udržitelnosti.
  • Důsledky zelené strategie pro znalosti, technologie a inovace.
  • Dopad zelené strategie a udržitelnosti na strategické možnosti a volbu.
  • Proč lidé odolávají strategické změně.
  • Hlavní principy strategické změny.
  • Jak navrhnout program pro správu změn.
  • Jak se mění strategické řízení.
  • Hlavní prvky strategického vedení.
  • Co dělá dobrý vůdce.
  • Jak se role vedení mění po čase.
  • Jak vůdci ovlivňují organizace a vyrovnávají se s mocí.
  • Hlavní prvky úspěšného strategického vedení.
  • Rozdíl mezi obchodní strategií a obchodním modelem.
  • Hlavní prvky obchodního modelu.
  • Jak identifikovat hlavní silné a slabé stránky obchodních modelů.
  • Užitnost obchodních modelů.
Program se vyučuje na:
  • Angličtina

Zobraz 131 více kurzů z London Business Training & Consulting »

Poslední aktualizace Září 27, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Kontaktuj školu
Lis 11, 2019
Duration
2 týdnů
Price
4,245 GBP
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Lis 11, 2019
End Date
Lis 22, 2019
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Lis 11, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Lis 22, 2019