Pokročilé řízení kvality Excelence
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
9 dní
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Účastí na tomto kurzu budete vědět, jak zajistit, aby kvalita byla zakotvena ve vašich produktech a službách od počátečních fází návrhu vývoje vašich produktů a služeb.
Úspěch nebo neúspěch vašeho programu řízení kvality bude do značné míry záviset na lidech ve vaší organizaci.Tento kurz vám poskytne potřebné dovednosti a znalosti v oblasti lidských zdrojů, aby byl váš program řízení kvality úspěšný.
Absolvováním tohoto kurzu také pochopíte důležitost dodavatelského řetězce pro úspěch vašeho programu řízení kvality.Pomáhá vám zlepšit zapojení do vašeho dodavatelského řetězce.
Budete rozvíjet své technické dovednosti řízení kvality tím, že vás seznámí se základními nástroji a technikami.
Účinným způsobem hodnocení vašeho úsilí o řízení kvality je audit.Tento kurz nastiňuje proces auditu a představuje hlavní ocenění kvality, která mnoho organizací používá jako prostředek vlastního auditu.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce.K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Design pro kvalitu
- Design, inovace a vylepšení
- Kontrola a řízení designu
- Normy a specifikace
- Kvalitní design sektoru služeb
Řízení kvality – HR faktor
- Lidé a organizační struktura
- Týmová práce pro kvalitu
- Komunikace pro kvalitu
- Školení pro kvalitu
Řízení kvality v dodavatelském řetězci
- Nákupní praxe v managementu kvality
- Zákazník-dodavatelské vztahy
- Od smlouvy k partnerství
- Inovace v dodavatelském řetězci
- Řetěz vzájemné závislosti
Zavádění funkcí kvality – Dům kvality
- Vypořádat se s potřebami zákazníků
- QFD hlavní kroky
- Začlenění potřeb zákazníků do definice produktu a procesu
- Implementace QFD
Nástroje, systémy a techniky řízení kvality
- Základní nástroje a techniky
- Režim selhání, analýza účinku a kritičnosti (FMECA)
- Statistická kontrola procesu (SPC)
- Zlepšení výkonu údržby
Audity kvality, ocenění a implementace
- Audity kvality
- Malcolm Baldrige, Demingova cena a European Quality Awards
- Zavádění managementu kvality
- Řízení změn
Řízení kvality v sektoru služeb
- Kvalita v produktových organizacích vs. servisní organizace
- Dimenze kvality ve službách
- Jak dosáhnout kvality služeb
- Špičkový zákaznický servis a spokojenost zákazníků
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Provozní ředitelé
- Vedení údržby a řízení provozu
- Vyšší manažeři, manažeři, poradci a důstojníci, kteří si přejí rozvinout důkladné znalosti řízení kvality.
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete:
- Oceňujte potřebu začlenit kvalitu již od fází návrhu.
- Pochopte, jak mohou lidé ve vaší organizaci dosáhnout nebo porušit vaše cíle kvality.
- Rozvíjejte dovednosti potřebné pro partnerství s vaším dodavatelským řetězcem při dosahování kvality.
- Oceňujte kvalitní nástroje a techniky, které máte k dispozici.
- Pochopte, jak můžete dosáhnout svých cílů kvality pomocí auditů a ocenění kvality.
- Prozkoumejte složitost použití kvalitních stojanů při poskytování služeb.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.