představení

Audiovizuální produkt je dnes jedním z nejpoužívanějších mediálních a uměleckých projevů. Audiovizuální sektor roste v televizi, reklamě a kině a existuje zde technická a kreativní potřeba inscenace obsahu. Postava audiovizuálního uměleckého ředitele umožňuje vytvářet produkty vizuální kvality s estetickým smyslem a zpracováním výsledku jako celku.

Tento kurz reaguje na potřebu vyškolit zájemce o umělecký směr aplikovaný na audiovizuální média. Je zaměřena na návrháře interiérů, návrháře, kreativitu, absolventy výtvarných umění, dějin umění, publicisty a architekty.

Studenti jsou připraveni porozumět a být schopni vytvářet scenérie a světy podle každé potřeby. Nabízejí se znalosti, techniky a nástroje tohoto odvětví a klíčové nástroje pro přenos pocitů kamerou.

V Ártidi poskytujeme zvláštní školení, kde se různé oblasti vyučují z inovativního a současného pohledu. Tyto programy se učí od nejširší koncepce, přičemž hlavním cílem každého studenta je naučit se aplikovat celou sadu strategií v každé profesní činnosti konkurenčním a efektivním způsobem.

Specializace je exkluzivní kurz Ártidi a skládá se z vlastního titulu s národními a mezinárodními kompetencemi uznanými ASEMAIC, ACAP a Trends School.

Kurz trvá 210 hodin, je strukturován do 3 vzdělávacích modulů, kde je teorie kombinována s praxí a realizací závěrečného projektu.

cíle

  • Seznamte studenty se světem scénografie.
  • Prohloubit znalosti audiovizuálního jazyka a jeho možností.
  • Vytvářejte nové reality podle produktu.
  • Poskytněte nástroje a procesy tvorby a designu, které budou komunikovat s divákem.
  • Získat dovednosti a schopnosti provádět audiovizuální umělecký směr.
  • Znát nástroje a techniky pro tvorbu a tvorbu audiovizuálních scénářů.
  • Kondicionování prázdného pole, aby se proměnilo v citlivý prostor pro komunikaci značky prostřednictvím tvůrčího procesu a sestřihu scén.
  • Vyvolejte vhodné scénické klima pro daný prostor.
  • Mít mistrovství v aplikaci tvarů a barev.
  • Umístěte studenta do konkurenčního pracovního prostředí.

Plús de Ártidi

  • Náš scénograf je uměleckým ředitelem akce, která není součástí výbavy.
  • To vám umožní vytvořit komunikační akce pomocí scenérie jako nároku.
  • Vytvářejte události na základě scenérie.
  • Scénograf přináší společnostem přidanou hodnotu, protože mohou také vyrábět výlohy a scénografické instalace.
  • Na konci kurzu odborný poradce radí studentům s pracovními cvičeními s ohledem na jejich studium; Odborné zkušenosti a osobní SWOT analýza.

Učitelé

Výukový tým se skládá z aktivních profesionálů s národním a mezinárodním profesním uznáváním různých značek. Tým, který integruje školení s obchodní realitou.

  • Marc Chornet, audiovizuální producent: Tvorba a audiovizuální jazyk. Bakalář drama v oboru režie a drama.
  • Sergi Corbera, scénograf a umělecký ředitel. Jazyky uměleckého směru a pojetí myšlenky.
  • Laura Clos, scénografka a umělecká ředitelka. Kreativní techniky a materiály pro umělecké vedení.
  • Azucena Ferrer, ředitelka reklamního umění. Vývoj a realizace uměleckého směru.
  • Jordi Llobet, branding aplikoval audiovizuální estetiku.
  • Fausto Leoni, umělecký ředitel a stylista.

Poraďte se s poradenským oddělením profesorů každého vydání.

Co můžete přispět

  • Směr a vývoj globálních akcí ve scenérii.
  • Vytvořte originální a funkční výstavní prostory pro společnosti prodávající produkty nebo služby.
  • Návrh efemérní scenérie pro pořady nebo akce pro volný čas.
  • Návrh a plánování montáže efemérních výstavních prostor pro komerční značky.
  • Vytváření vnitřních atmosfér komerčních prostor.
  • Inovativní techniky k vytváření prostorů s vlastní identitou.
  • Techniky vizuálního vyjádření a získejte známku osobní kreativity.
  • Aplikace tvarů, objemů a barev v komerčních prostorech značek.
  • Návrh, konstrukce a montáž projektů a pomíjivých dekoračních prvků.
  • Analýza a rozvoj osobnosti značky.

Spolupracující společnosti

Ártidi má pracovní radu (Artidiempleo) s více než 90 spolupracujícími společnostmi pro provádění tréninkových postupů v různých spolupracujících společnostech mezinárodního a národního uznání: Ikea, Escada, La Mallorquina, Grupo Inditex, CustoBarcelona, LRoptics, Adolfo Domínguez, Intersport, McGregor , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas.

Škola organizuje aktivity a akce ve spolupráci s velkými nákupními centry, asociacemi, veletrhy a trhy, uměleckými galeriemi a společnostmi, kde jsou vystavovány studentské projekty.

Titul a akreditace

Titul: Postgraduální studium scénografie a audiovizuálního umění: TV, reklama a kino

Ocenění Ártidi Superior School of Window Dressing a Visual Merchandising. Národní a mezinárodní odborné dovednosti.

Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 1 více kurzů z Artidi Escuela Superior »

Poslední aktualizace Srpen 13, 2019
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Lis 23, 2019
Duration
10 měsíců
Kombinované
Price
2,675 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Lis 23, 2019
End Date
Zář 19, 2020
Termín odevzdání přihlášek

Lis 23, 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Zář 19, 2020