Přečtěte si oficiální popis

JAZYK KURZU: ŠPANĚLSKÝ

Postgraduální kurz designu výstavních prostor je strukturován kolem dvou hlavních os: kulturní výstavní prostory a firemní výstavní prostory, také nazývané komerční prostory. Mohou být trvalé nebo pomíjivé a jejich rozsah prezentace se liší od návštěvnických přijímacích center, tlumočnických středisek, muzeí, dočasných výstav, stánků na veletrzích, výstav obchodních značek, výstavních pavilonů apod.

Jedná se o inscenování samotného výstavního prostoru, který mu dává novou dimenzi a narativní kvalitu, vytváří a objevuje nová prostředí, která umožňuje přenos obsahu. Samotný prostor je dramatizován. Scénografie kulturních výstav musí vytvářet narativní prostory jako formu komunikace a učení, vytvoření plastického příběhu proti linearitě encyklopedické muzejní expozice. Firemní výstavní prostory, které se účastní veletrhů, kongresů atd. v současné době jsou jedním z nejsilnějších prostředků komunikace vizuální identity a informací značek a společností.

Z pedagogického hlediska má tato magisterská diplomová práce především možnost nabídnout studentovi přístup k práci a vize velkých odborníků výstavní scénografie, podporovat reflexi a analýzu, učit se a užívat si zkušeností učitelů a spolupracovníků z kurzu.

exhibition design

cíle

Hlavními cíli postgraduálního kurzu designu výstavních prostorů jsou:

  • Získejte teoretické poznatky týkající se historie a současných událostí ve výstavních prostorách.
  • Pochopte různé typy výstavních prostorů: pomíjivý, trvalý ...
  • Vytvářejte koncepty a vyřešte rozmanitost prostorů podle témat, které mají být vystaveny, a pomocí různých zdrojů také pomocí nových technologií.
  • Zjistěte a aplikujte specifický technický slovník, který je v souladu s technickým týmem.
  • Designové výstavní prostory kulturní povahy.
  • Prozkoumejte muzeografické techniky.
  • Designové výlohy a obchodní stánky včetně firemního a tematického obrazu.
  • Podporujte používání různých komunikačních nástrojů, abyste věděli, jak přenášet projekt.
  • Pochopte rozmanitost disciplín, které se spojují v designu, například osvětlení.
  • Představte si důležitost osvětlení ve výstavních prostorách.

Pracovní příležitosti

Studenti, kteří absolvují postgraduální kurz v oblasti designu výstavních prostor, budou schopni nasměrovat svou profesionální kariéru mimo jiné do oblastí jako:

  • Design kulturních výstav
  • Výstavba stánků pro veletrhy
  • Oblékání oken
  • Design reklamních kampaní a POP
  • Zodpovědný za obraz a návrh vitríny a scénografie v obchodních domech
Program se vyučuje na:
Spanish (Spain)

Zobraz 48 více kurzů z IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Poslední aktualizace September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Led. 2020
Duration
4 měsíců
Denní studium
Price
4,200 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Led. 2020
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Led. 2020

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date