Přečtěte si oficiální popis

JAZYK KURZU: ŠPANĚLSKÝ

Navrhování obchodu je komplexní operace, která vychází ze strategické vize spojené s analýzou značky (značky) a její identity a následným vývojem na základě zpráv, umístění a zájmů, které chtějí přenášet. Poskytnutí soudržnosti všem prvkům, které se podílejí na vytvoření nákupního zážitku, je nezbytné, aby se spotřebitel mohl identifikovat s touto značkou, souvisel s ní a cítil se pohodlně. To nutí návrháře komerčních prostor neustále měnit své návrhy podle trendů a aspirací spotřebitelů.

Profesionální poptávka po specifickém školení v oblasti maloobchodního designu se v posledních letech výrazně zvýšila kvůli současné konkurenční situaci, která nezanechává prostor pro improvizace a diletantismus. V tomto kontextu musí projektant zpracovat a zpracovat všechny vstupy, které pocházejí z různých oblastí (marketing, maloobchod, vizuální merchandising apod.) A přeměnit je na efektivní a konkrétní design, kde se odráží identita značky a spotřebitele.

retail design

Proto tento postgraduální kurz maloobchodního designu nabízí studentovi potřebné znalosti, aby se stal profesionálem připraveným před výzvy a požadavky trhu, který vyžaduje neustálou aktualizaci, aby zůstal konkurenceschopný a vlivný.

cíle

Postgraduální kurz o designu obchodních prostor je program, jehož vývoj a studium zaručují dosažení následujících cílů:

  • Naučte se techniky a strategie navrhnout úspěšný komerční prostor
  • vhodné pro značku, spotřebitele a maloobchodníka.
  • Vyvinout všechny potřebné prvky obchodu (obecná distribuce,
  • osvětlení, nábytek, materiály, vizuální merchandising atd.).
  • Vytvořte a reprezentujte komerční prostor pod globální vize.
  • Získejte potřebné znalosti pro používání programu Autocad a dalších programů
  • počítač (3D Studio, Photoshop ...) na úrovni profesionálních prezentací.
  • Naučte se řídit projekt od návrhu až po jeho implementaci.

Pracovní příležitosti

Mezi různými profesionálními možnostmi, ke kterým má student přístup, jakmile je postgraduální kurz v designu obchodních prostorů dokončen, můžeme mimo jiné zdůraznit:

  • Odpovědný za design v oddělení architektury.
  • Návrhář prostorů pro maloobchodní a značkové společnosti.
  • Pracuji v architektonických studiích.
  • Pracuji ve studiu interiérového designu.
  • Projektant na volné noze
  • Zodpovědný za vizuální merchandising a značku.
Program se vyučuje na:
Spanish (Spain)

Zobraz 48 více kurzů z IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Poslední aktualizace September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Dub. 2019
Duration
4 měsíců
Denní studium
Price
4,200 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Dub. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Dub. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date