Dvouletý postgraduální kurz Marketing a obchodní komunikace představuje dnes zcela nový systém, který efektivně reaguje na poptávku na komunikačním trhu, v němž je digitální sektor nejdynamičtější a vyžaduje profesionální zdroje se základními znalostmi specifické technické dovednosti.
Potřeba, aby firmy měly profesionály, kteří vědí, jak čelit výzvám digitalizace a globalizace, vyžaduje vzdělávací nabídku, která co nejvíce urychluje vstup mladých lidí s pevnými technickými dovednostmi do světa práce se strategickou vizí a schopností využívat přínos mnoha digitálních kanálů, díky nimž se spotřebitelé vzájemně propojují, stále více souvisejí, vytvářet kontexty, které umožňují přístup ke spotřebiteli a řídit pověst, konsensus a úspěch společnosti / organizace, pro kterou pracují.
Fondazione Accademia di Comunicazione vždy sledovala poptávku po komunikačním trhu z hlediska potřebných dovedností a dovedností a jako funkci svého vývoje poskytuje jako neustálou aktualizaci jak didaktického obsahu, tak fakulty (učebního tělesa) - zejména pro co se týká webových profesionálů. Příležitosti k odborným příležitostem, které nabízí digitální růst, vyžadují specifické dovednosti a schopnost rozvíjet strategie a taktiky přizpůsobené novým obchodním a komunikačním procesům a modelům, kde jsou digitální dovednosti synergicky rozmístěny na tělo základních znalostí a dovedností marketingu. a komunikaci.
Cíle vzdělání
Dvouletý postgraduální kurz v marketingu a podnikové komunikaci má za cíl poskytnout účastníkům znalosti a odborné dovednosti, které jim umožňují řídit marketing, média, firemní komunikaci, značku, produkt a službu integrovaným způsobem s webem 2.0, vyvíjením multimedicínských a multikanálových strategií ve scénáři, kdy digitalizace výrazně změnila vztah mezi firmou a spotřebitelem a vztahy mezi spotřebiteli a značkami se vyvíjejí ve formě konverze v reálném čase.
Tréninkové oblasti kurzu rozvíjejí obsah prostřednictvím synergických a koherentních modulů s přístupem, který účastníkům umožňuje seznámit a používat kromě základních technik marketingu a tradiční komunikace také metodiky, které umožňují integraci v rámci strategií digitální nástroje podle modelů stanovených novými parametry - sdílení, vztah, účast a angažovanost - vyplývající zejména z obrovského šíření sociálních médií.
Během prvního ročníku bude školicí program umožňovat studentům získat potřebné teoretické základy prostřednictvím pečlivé analýzy strategických nástrojů veškeré komunikace (marketing, reklama, public relations a komunikace, média) s ohledem na komplexní změny vytvořené nyní nevyhnutelné využití digitálních technologií. Z různých odvětví, vědět, co jsou dnes - a možná i zítra - a důvod pro změnu jejich strategických přístupů znamená, že vývoj kurzu začíná od současného stavu techniky s potřebnými odkazy na vývoj procesů.
Druhý ročník poskytuje studentům další vertikální pohled na používání digitálních technologií ve všech oblastech jejich budoucí profesní dráhy v oblasti marketingu, komunikace, public relations, médií ve společnosti i v agentuře.
Profesionální cesta zdůrazňuje nejvíce projektově orientovanou didaktickou metodologii s živými slyšky zadanými od skutečných zákazníků a oslovenými studenty kurzu v týmu s kurzy kreativity, čímž se reprodukuje práce agentury v učebně.
Tato metodika učení prostřednictvím projektové práce, DNA Accademia di Comunicazione od jejího založení bude posílena obdobím stáže ve firmě a / nebo agenturou založenou na specializaci vybrané studentem.
Získané dovednosti v tomto kurzu jsou certifikovány regionem Lombardy a jsou platné na úrovni EU v rámci EVROPSKÉHO RÁMCE KVALIFIKACÍ PRO STÁTNÍ UČENÍ (EQF)
Studijní plán
1. ročník
Základy marketingu veřejných vztahů Firemní komunikace Správa účtu Stav techniky strategického závodu.
Znalosti a základní dovednosti
Spotřebitelské chování: cesta spotřebitele Digitální marketing
2. ročník
Vztahy s veřejností a oblast komunikace firem
Firemní komunikace Zapnutí / vypnutí linky RP / Vztahy s médii | Tiskové středisko | Organizace a řízení událostí Finanční komunikace Krizová komunikace Žádný zisk a fond nezvyšuje komunikaci CSR | Institucionální a veřejná komunikace Správa Společenství SEM
Marketingová a reklamní oblast
Správa účtu Strategické řízení značky Digitální inzerce | Web Video | Integrovaná marketingová komunikace Obchodní marketing | Přímý marketing Prodej | Propagace | Sponzorství Řízení projektů E-Commerce | Správa Společenství Mobilní marketing a reklama Programová reklama.
Kromě hodin vyučování jsou plánovány semináře, svědectví, historie případů, workshopy, workshopy a profesionální simulace.
Během druhého ročníku studenti rozvíjejí marketingové a komunikační projekty o skutečných problémech s firmami, vždy v týmu s grafickými designéry a kreativami reklamy.
Fáze po kurzech
Stáže, které se předpokládají na konci každého kurzu, je třeba považovat především za období zdokonalování vlastního utváření a za druhé příležitost pro budoucí práci. Z těchto dvou důvodů není stáž automaticky rozhodnuta na základě již existujících smluv s předem stanoveným počtem společností, ale předpokládá, že každý rok je učiněna konkrétní a přesná žádost společnosti, ve které jsou studenti předem zvoleni Akademie, vyslaná do výběrového pohovoru a vybraná touto společností. Není tedy jen učební osnovou a zárukou, kterou akademie dává společnosti, ale to, co bude individuální student během pohovoru schopen prokázat s ohledem na své schopnosti a způsob prezentace, což rozhodne o volbě samotné společnosti. ,
Závazek společnosti Accademia na organizování stáží "ad personam", který se každoročně obnovuje, aniž by došlo k automatismům pevných dohod, má za cíl podpořit možnost, že na konci stáže bude student potvrzen smlouvu.
Při absolvování tohoto dvouletého postgraduálního kurzu můžete pracovat jako:
- Manažer firemní komunikace
- Produktový manažer ve společnosti
- Účet v reklamní agentuře
- Odborný expert v oblasti vztahů s veřejností
- Plánovač médií v mediálních agenturách a reklamních prodejcích
- Strategický plánovač
- Producent ve výrobních domech
- Web Content Writer
- Plánovač digitálních médií
- Strategie digitálních médií
- Integrovaný odborník na digitální média
- Správce webového obsahu
- SEO specialista
- Plánovač sociálních médií
- Sociální mediální analytik
- Správce komunity
- Specialista SEM
- Webový analytik
- Digitální PR
- Specialista na reputaci značek
- Manažer pro mobilní marketing
- Projektový manažer
Program taught in:
See 3 more programs offered by Accademia di Comunicazione »