Read the Official Description

JAZYK KURZU: ŠPANĚLSKÝ

Díky postgraduálnímu kurzu excelence získávají zákazníci řadu dovedností, které jim umožní úspěšně rozvíjet svou profesionální kariéru v oblasti inovací v oblasti spotřeby.

»Znáte a zpracovávejte všechny dostupné nástroje k pochopení životního prostředí a spotřebitelského kontextu 21. století. Výzkumné techniky, nástroje pro získávání nápadů, etický a sociologický kontext okamžiku, kdy žijeme, cesty zákazníka a zaměstnance.

»Kreativní inovační techniky, metodiky tvůrčí práce: Návrhové myšlení, Kreativita aplikovaná na inovace, Otevřená inovace, Inovace orientovaná na uživatele. Spolupráce

»Pochopte složitost operací a procesů v rámci společnosti, důležitost aplikace agilních technik při zavádění technologických řešení ke zlepšení zkušeností. Návrh, prototyp a implementace. Iterativní procesy neustálého zlepšování navržených řešení.

»Porozumět základním principům zážitkového marketingu ve fyzickém a on-line prostředí.

»Fyzické místo prodeje a skutečný kontakt s značkou, význam obalu, poselství značky, fyzická interakce v událostech, body zážitkového kontaktu s značkou a její produkty a služby. Použijte MK Shopper a vizuální strategie potřebné k optimalizaci výsledků v místě prodeje.

»Dostupné technologie pro vytváření nových zkušeností a kritické body jejich implementace. Software pro měření a řízení kontaktů se značkou v průběhu zákaznických cest. Rušivé technologie, IOT, AI, Roboty, Bots, Hologramy. Věrnostní techniky se zákazníky a uživateli.

cíle

Hlavní cíle tohoto programu jsou zaměřeny na učení se o plánování a realizaci koncových strategií služby Customer Experience, od předběžné fáze výzkumu přes konceptualizaci až po závěrečnou fázi prototypování, analytické a cyklus průběžného zlepšování.

  • Porozumět novému konkurenčnímu kontextu a strategickému rámci světa podnikání a firem.
  • Poskytnout teoretické a praktické znalosti pro plánování a implementaci pokročilých výzkumných technik zaměřených na potřeby, motivace a zájmy lidí.
  • Poskytněte potřebné znalosti a nástroje pro navrhování inovativních zkušeností, produktů a služeb.
  • Poskytněte nezbytné znalosti pro pochopení strategických cílů společnosti, jejího konkurenčního prostředí a vlivu operací a procesů na přepracování zkušeností.
  • Porozumět a řídit všudypřístupnost v různých bodech kontaktu a interakce se spotřebitelem.
  • Znát technologie, nástroje a digitální disruptivní platformy, které pracují ve službách všudypřítomných zkušeností (fyzické a digitální body).
  • Porozumět a aplikovat techniky vývoje, prototypů a technologické implementace metodami Scrum a Agile.

Pracovní příležitosti

Po absolvování postgraduálního kursu excelence studentů budou studenti připraveni pracovat jako:

  • Oddělení inovací, strategického plánování, marketingu.
  • Návrh služeb, návrhové myšlení a kreativní inovace.
  • Nově vytvořené oddělení v oblasti zákaznických zkušeností.
  • Komunikační agentury, události nebo public relations
  • Reklamní agentury, Katedra tvůrčí činnosti.
Program taught in:
Spanish (Spain)

See 48 more programs offered by IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Last updated September 30, 2018
This course is Campus based
Start Date
Říj. 2019
Duration
4 měsíců
Denní studium
Price
4,200 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Říj. 2019
End Date
Application deadline

Říj. 2019

Location
Application deadline
End Date