Tříletý výtvarný směr Accademia di Comunicazione , jeden z prvních v oboru přesvědčivé komunikace v Itálii, byl založen v roce 1988 společně s akademií, s cílem odborné přípravy odborníků na reklamní obrazy. Ve skutečnosti je úkolem uměleckého ředitele komunikovat prostřednictvím volby ideálního obrazu a různých technik realizace, které jsou mu k dispozici. Za tímto účelem se školení snaží přenést veškeré nástroje potřebné k zajištění solidní kultury obrazů, a to jak statických, tak dynamických, a schopnost manipulovat s jejich evokativní a symbolickou hodnotou. Navíc studenti musí získat silnou kapacitu pro syntézu a vizuální vynález, aby přeložili reklamní slib v originální a konzistentní podobě s částí napsanou textařem, s nímž pracuje.

Dnes na kurzu umělecké kursy je zásluhou školení mnoha odborníků, autorů populárních reklamních kampaní. V průběhu let studenti získali řadu významných ocenění za uskutečněné kampaně v rámci národních a mezinárodních soutěží. Z těch nejmenších se můžeme zmínit například o D

Pro svou historii a kvalitu metodiky výcviku získal kurz patronát Italského uměleckého ředitelství.

Získané dovednosti v tomto kurzu jsou certifikovány regionem Lombardy a jsou platné na úrovni EU v rámci EVROPSKÉHO RÁMCE KVALIFIKACÍ PRO STÁTNÍ UČENÍ (EQF)

Studijní plán

1. ročník

Reklamní televize | Směr umění Základní konstrukce | Kreativní koncepce Digitální média 1 | Geometrická konstrukce Základy počítačové vědy Fotografie 1 | Illustrator | InDesign | Značka a firemní image 1 | Projekt mysli Photoshop | Psychologie spotřebitelů Dějiny kinematografie Dějiny umění 1 | Historie reklamy 1 Drsné techniky Teorie barev.

2. ročník

4 kurzy uměleckého vedení se 4 různými tvůrčími řediteli Přípravy | Vytvořte digitální časopisy pro iPady a tablety Digitální média 2 | Fotografie 2 | Grafický mobil | Značka a firemní image 2 Marketing | Editace zvukových videí Balení | Pokročilý Photoshop | Návrh počítače | Dějiny umění 2 Historie reklamy 2 Techniky rozvržení Web design 1 | Wordpress.

Workshop s firmami, kteří mají jako partnery marketingové profesionály, vztahy, veřejnou a tvůrčí reklamu.

3. ročník

3 kurzy umění s 3 různými tvůrčími řediteli After Effects Kreativní výroba Fotografie 3 | Pokročilý Photoshop | Post production 3D Tvořivost sociálních médií Návštěvající profesorská dílna | Web design 2.

Během třetího ročníku studenty neustále vyvíjejí reálné reklamní kampaně pro veřejnoprávní subjekty, neziskové organizace, společnosti, pod dohledem nejdůležitějších kreativ a účastní se národních a mezinárodních soutěží.

Fáze po kurzech

Stáže, které se předpokládají na konci každého kurzu, je třeba považovat především za období zdokonalování vlastního utváření a za druhé příležitost pro budoucí práci. Z těchto dvou důvodů není stáž automaticky rozhodnuta na základě již existujících smluv s předem stanoveným počtem společností, ale předpokládá, že každý rok je učiněna konkrétní a přesná žádost společnosti, ve které jsou studenti předem zvoleni Akademie, vyslaná do výběrového pohovoru a vybraná touto společností. Není tedy jen učební osnovou a zárukou, kterou akademie dává společnosti, ale to, co bude individuální student během pohovoru schopen prokázat s ohledem na své schopnosti a způsob prezentace, což rozhodne o volbě samotné společnosti. ,

Závazek společnosti Accademia na organizování stáží "ad personam", který se každoročně obnovuje, aniž by došlo k automatismům pevných dohod, má za cíl podpořit možnost, že na konci stáže bude student potvrzen smlouvu.

Při absolvování tohoto tříletého postgraduálního kurzu budete moci pracovat jako:

  • Umělecký ředitel v reklamní agentuře
  • Producent ve výrobních domech
Program se vyučuje na:
  • Italština

Zobraz 3 více kurzů z Accademia di Comunicazione »

Poslední aktualizace Září 29, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Říj 2019
Duration
3 let
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date