TENTO KURZ V HODNOCENÍ V ANGLICKÉM JAZYCE.

Postgraduální kurz v reklamní fotografii a redakci je poslední ze tří modulů, které tvoří Master of Professional Photography na IED Madrid. Tento specializační kurz je věnován reklamě a vydavatelskému světu, což znamená, že zahrnuje znalosti teorie a praxe designu, vydání fotografií pro časopisy a knihy, práce s modely pro obchodní kampaně, obchodní plány a smlouvy, autorská práva, mediální vztahy, teorie komunikace, pokročilé retušování a korekce barev a řízení polohy. Pevná a atraktivní osobní práce může mít vliv na přesvědčení zákazníků a obchodních agentů. S tímto předpokladem je zdokonalování profesních dovedností studentů v oblasti reklamy a redakční fotografie doplněno o rozvoj osobního projektu.

Společní ředitelé tohoto kurzu jsou dobrými příklady nové generace fotografů, kteří vidí svou komerční práci jako součást uměleckého oboru. Jsou také učiteli evropského magisterského studia v oblasti fotografie a budou studenty vést výukou ve vytváření osobního uměleckého projektu, který bude daleko za čistou technickou dokonalostí.

advertising photography

Studenti vstoupí do světa aplikované fotografie prostřednictvím sítě učitelů, učitelů, učitelů a programových ředitelů. Budou mít také možnost pokračovat v studiu v rámci Master of Professional Photography a podporovat jejich konečný projekt prostřednictvím našich přispívajících partnerů za účelem publikace a distribuce.

Tento kurz je jedním ze tří modulů, které jsou součástí Master of Professional Photography.

Hlavními cíli tohoto kurzu jsou:

• Nabídnout studentům vizi současných trendů v oblasti reklamy a redakční fotografie.

• Uvést do praxe nástroje a znalosti používané v oboru fotografování.

• Prezentujte různé typy praxe v aplikované fotografii.

• Zamyslet se nad rolí fotografa v médiích.

• Experimentujte prostřednictvím osobního projektu co to znamená vytvořit příběh dostatečně dobrý, aby mohl být publikován.

• Prozkoumejte fotografické postupy v rámci současných komunikačních kontextů, abyste seznámili studenty s aktuálními pracovními metodami v oblasti výroby, řízení výroby, postprodukce, editačních a obrazových zásob.

• Ukažte kulturní hodnotu fotografie, formy spolupráce a modely tvůrčího financování.

• Analyzovat problémy a omezení trhu v době silné konvergence médií a snížení produktivity.

Profesionální výstupy Tento kurz nabízí studentům příležitost získat přístup k oblasti profesionální fotografie, která je v mnoha oblastech velkým požadavkem:

• Průmyslová reklamní fotograf

• Redaktorský fotograf

• Postprodukční umělec

• Kupující / umělecký ředitel

• Správce studia

• Agentura agentury

Program se vyučuje na:
  • Spanish (Spain)

Zobraz 46 více kurzů z IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Poslední aktualizace Září 30, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Říj 2019
Duration
3 měsíců
Denní studium
Price
5,100 EUR
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Říj 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Říj 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date