Postgraduální studium designu pro inovační strategii

Všeobecné informace

Přečtěte si více o tomto programu na stránkách instituce

Popis programu

Postgraduální program Design for Innovation Strategy nabízí konkrétní metodiky a nástroje pro design a inovace k identifikaci nových obchodních příležitostí a vytváření hodnotných řešení.

Globální trendy, jako jsou technologické změny, růst populace, nedostatek zdrojů nebo změna klimatu, představují pro společnosti velké výzvy. Strategie založená na inovacích je nezbytná pro dlouhodobě udržitelný růst. A v tomto smyslu hraje design klíčovou roli při podpoře a usnadnění inovací.

Postgraduální kurz trénuje vůdce schopné řídit složité procesy návrhu a přijímat nové výzvy, které podporují inovace. Za tímto účelem program kromě dynamických konferencí, přednášek a workshopů navrhuje dynamickou metodologii a praktický přístup k analýze, výměně informací a diskusi o případech.

144778_hands-people-woman-working.jpg

cíle

Kurz si klade za cíl vyškolit odborníky, kteří vedou řízení komplexních návrhových procesů a přijímají nové výzvy, aby využili příležitosti uplatněním znalostí a metodik na podporu inovací:

  • Vybavit účastníky řadou dovedností na podporu, rozvoj a řízení inovací prostřednictvím designu, a to jak v projektu, tak v rámci organizace.
  • Nabídněte znalosti a metodické nástroje nezbytné pro vývoj a řízení inovačních projektů, od vytváření nových produktů a služeb až po vytváření nových obchodních modelů nebo předefinování procesů, vždy z pohledu designového myšlení.
  • Pochopte metodologie a procesy návrhu, které umožňují realizaci nápadů.

metodologie

Kurz bude sledovat praktický přístup a bude kombinován s přednáškami a přednáškami. Studenti budou schopni se učit a experimentovat s učiteli v prostředí úzké spolupráce. Očekává se, že se z tříd stanou aktivní workshopy s praktickou metodikou využívající teoretický obsah vyučovaný učiteli.

Program bude aplikován v dynamickém prostředí, které kombinuje různé typy tříd pro větší profesionální obohacení:

  • Prezentace, ve kterých prestižní odborníci představují témata, která jsou následně analyzována na základě případových studií.
  • Diskuse a relace analýzy k diskusi o různých pracovních modelech, metodikách, nástrojích a aplikacích.
  • Technické kurzy o nástrojích a zdrojích poskytované prestižními odborníky v oboru.

Pro uplatnění nových znalostí získaných během kurzu budou studenti provádět dva výzkumné projekty, které budou zahrnovat fáze analýzy, vývoje, aplikačního plánu a prezentace výsledků.

Studentský profil

  • Absolventi a absolventi v jakékoli disciplíně designu, inženýři, architekti a profesionálové v marketingu, komunikaci a podnikání.
  • Specialisté na marketing a komunikaci.
  • Profesionálové v oblasti podnikání a strategického plánování.
  • Podnikatelé a průmyslníci z různých odvětví hledají nový přístup ke svým výrobním procesům, technikám a metodikám, aby přehodnotili zaměření svého podnikání.
  • Další profesionálové s prokazatelnými zkušenostmi v oblasti designu, inovací nebo marketingu.

Odchody práce

Účastníci získají znalosti pro práci ve společnostech a organizacích v různých oblastech a rozvíjejí některé z následujících funkcí:

  • Koordinujte a rozvíjejte procesy inovací designu a implementujte je jako strategický nástroj.
  • Identifikujte obchodní příležitosti prostřednictvím získaných metodik.
  • Strategická vize pro konceptualizaci a vývoj nových produktů a služeb.
  • Řízení a podpora kreativní kultury ve společnosti.
  • Mít dovednosti a vizi pro práci v multidisciplinárních týmech.

koordinace

Guido Charosky

Konzultant v oblasti designu a inovací, spoluzakladatel Drop-Design pro inovace, inovační poradenství zaměřené na vytváření výjimečných produktů a služeb, zaměřené na uživatelskou zkušenost a obchodní model. Průmyslový designér z University of Buenos Aires, magisterský titul (DEA) v inovačních projektech z Polytechnické univerzity v Katalánsku a postgraduální studium v oboru Business Management na School of Industrial Organisation.

Dříve pracoval jako Experience Design Lead ve společnosti HP a jako Design & Innovation Manager ve společnosti Loop Business Innovation consultancy.

Má rozsáhlé zkušenosti v různých oblastech designu a inovací v různých odvětvích. Spolupracoval s nadnárodními společnostmi, malými a středními podniky a startupy a realizoval projekty v Argentině, Spojených státech, Španělsku, Anglii, Itálii a Dubaji. Psal články pro mezinárodní časopisy a konference.

Jeho práce byly publikovány v různých časopisech a novinách a získal ocenění za design v Německu, Spojených státech, Argentině, Španělsku a Japonsku.

Společnosti

Společnosti, které spolupracovaly s mistrem: Urb & Drive.

Kredity

Didaktické plánování všech magisterských kurzů IED je založeno na kritériích stanovených Evropským prostorem vysokoškolského vzdělávání (EHEA). IED Master přijímá kreditní systém, který sleduje strukturu evropského systému přenosu kreditů (ECTS). IED Master vydává výhradně své vlastní soukromé certifikáty.

Poslední aktualizace Lis 2020

Informace o škole

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future.

The IED Barcelona is a workshop for conducting analysis and research applied to material culture, a focus it is destined to develop increasingly in the future. Méně