Postgraduální program v oblasti průzkumu trhu (PGPMR)
Northpoint Centre of Learning
Klíčová informace
Umístění kampusu
India Online, Indie
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
11 měsíce
Tempo
Plný úvazek
Školné
INR 600 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Northpoint Centre of Learning
Tento program je navržen a prováděn ve spolupráci s Nielsenem, světovým lídrem v oblasti globálních informací a měření, průzkumem trhu, náhledy a údaji o tom, co lidé sledují, poslouchají a kupují. Úkolem průzkumu trhu (MR) je poskytnout managementu relevantní, přesné, spolehlivé, platné a aktuální informace. Konkurenční marketingové prostředí a neustále rostoucí náklady spojené se špatným rozhodováním vyžadují, aby průzkum trhu poskytoval spolehlivé informace. Správná rozhodnutí nejsou založená pouze na pocitu střeva, intuici nebo dokonce čistém úsudku. Marketingoví manažeři dělají řadu strategických a taktických rozhodnutí při identifikaci a uspokojování potřeb zákazníků. Rozhodují o možných příležitostech, výběru cílového trhu, segmentaci trhu, plánování a realizaci marketingových programů, marketingových výkonů a kontroly. Tato rozhodnutí jsou komplikována interakcí mezi kontrolovatelnými marketingovými proměnnými produktu, cenami, propagací a distribucí. Dalšími komplikacemi jsou nekontrolovatelné environmentální faktory, jako jsou obecné ekonomické podmínky, technologie, veřejné politiky a zákony, politické prostředí, hospodářská soutěž a sociální a kulturní změny. Dalším faktorem v této kombinaci je složitost spotřebitelů. Průzkum trhu pomáhá správci marketingu propojit marketingové proměnné s prostředím a spotřebiteli. Pomáhá odstranit některé nejistoty poskytováním relevantních informací o marketingových proměnných, prostředí a spotřebitelích. Při absenci příslušných informací nelze reakci spotřebitelů na marketingové programy spolehlivě nebo přesně předvídat. Program Northpoint Post Graduate v oblasti průzkumu trhu s našim vedoucím a vedoucím průmyslem Nielsen, vyvíjí vás jako zodpovědného manažera a odborníka na statistiky.
Hlavní body kurzu:
- 11měsíční obytný rychlý program
- Kromě průzkumu trhu se kurz zabývá marketingem, řízením podnikání
- Rozsáhlé praktické projekty během stáží s Nielsenem a klientskými organizacemi Certifikace nabízená při úspěšném dokončení programu
- Umístění s Nielsenem v počátečním balíčku Rs 6 lakhs pa po úspěšném dokončení programu *
- Minimálně 60% bodů v každém modulu, disertační projekty, všechny stáže v průběhu kurzu spolu s 90% účastí na akademickém sboru a na stážích, stejně jako nezaznamenává žádné disciplinární pochybení během trvání kurzu
Způsobilost
Absolventi ze všech proudů s minimem 50% mohou žádat. Kandidáti, kteří se zúčastní závěrečného ročníku Závěrečná zkouška (akademický rok 2017-18) se mohou rovněž vztahovat. Dobré výsledky v soutěžích jako CAT / CET nebo ekvivalentní zkoušky budou přínosem. Ačkoli pracovní zkušenosti a skóre CAT / CET nejsou povinné, budou to další výhodou.
Výběrový proces
Kandidáti na zkrácené listiny budou vyzváni k písemnému testu v kancelářích Nielsen v Bombaji, Dillí, Chennai, Bangalore, Kalkatě a Barodě. Pokud uchazeč vyřeší písemný test, bude pozván na skupinovou diskusi a osobní rozhovor v kampusu Northpoint Campus, Khandala. Písemný test otestuje vaši matematickou, jazykovou a analytickou schopnost.
Kritéria umístění
Studentům je poskytována asistenční podpora střediska s Nielsenem při splnění následujících kritérií: úspěšné absolvování kurzu s minimem 60% známky v každém modulu, disertační projekt a všechny stáže nabízené v průběhu kurzu 90% účast v areálu a během stáží Žádný záznam o případném pochybení / disciplinárním problému Zrušte finální výběrový proces Nielsen V případě, že některá z výše uvedených kritérií nebude splněna, společnost Northpoint odvolá veškerou pomoc při umístění. Po zvolení budete muset přijmout nabídku, kterou vám poskytne společnost Nielsen. Je zřejmé, že každý student, který zaznamenal méně než 50% agregátu po uplatnění kreditního systému, bude program chybět a nebude mu vydán certifikát dokončení.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Online kurz strategie značky
- Stockholm, Švédsko
Course in Strategic Marketing
- Birkirkara, Malta
Pokročilé řízení strategického marketingu
- London, Spojené království