Postgraduální studium strategie digitálního marketingu
ISAG - European Business School
Klíčová informace
Umístění kampusu
Porto, Portugalsko
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
165 hodin
Tempo
Plný úvazek
Školné
EUR 2 398 / per year *
Uzávěrka přihlášek
07 Oct 2024
Nejbližší datum zahájení
Oct 2024
* Tabulka platná pro školní rok 2023/2024
Úvod
POPIS
Postgraduální strategie digitálního marketingu si klade za cíl poskytovat solidní školení, které umožňuje řešení marketingových problémů a přispívá ke zlepšení rozhodovacího procesu společností. Tento inovativní program se s vysoce specializovaným týmem profesorů a konzultantů, aktualizovaným výukovým a učebním programem, odpovídajícími metodikami výuky a učení a mimořádně aktivní a praktickou provozní dynamikou zaměřuje na online aspekt obchodní sítě.
CÍLE
- Vytvářejte a dohlížejte na digitální marketingové kampaně pomocí nových digitálních médií a měřte jejich dopad;
- Profesionálně řídit přítomnost na trhu a využívat veškerý potenciál sociálních sítí;
- Implementovat digitální marketingové kampaně a měřit jejich dopad;
- Vytvořit obsah pro digitální oblast s cílem získat pozornost spotřebitelů;
- Vytvářejte obsah pro přítomnost v digitální doméně, respektujte etiku a právní rámec uplatňovaný v této oblasti.
VYUČOVACÍ JAZYK: Portugalština
Osnovy
OBSAH KURZU
1. ROČNÍK
Základy digitálního marketingu
- Digitální marketingová strategie
- Projektový management
- Digitální kreativita
- Digitální zákonná práva
Výsledky digitálního marketingu
- Optimalizace pro vyhledávače
- Webová analytika
Nastavení digitálního marketingu
- Systémy pro správu obsahu
- Elektronický obchod
- Emailový marketing
- Grafická reklama
- Sociální média
- Marketing influencerů
- Videomarketing
Závěrečný projekt
- Projekt digitálního marketingu