Postgraduální titul v Coolhunting a výzkum trendů
LCI Barcelona
Klíčová informace
Umístění kampusu
Barcelona, Španělsko
Jazyky
Španělština
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 semestr
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Můžete to snít, můžete to udělat.
Coolhunting je disciplína, která se zabývá objevováním současných potřeb spotřebitele a předvídáním těch, které se objeví v budoucnosti, a to kombinací sociologie, marketingu a designu. Ačkoli trendový výzkum má svůj původ v módním sektoru, je v současné době nezbytným nástrojem, který používají velké nadnárodní společnosti k odhalování nových obchodních příležitostí, které vytvářejí inovace a přidanou hodnotu. Úspěch metodiky coolhuntingu překročil hranice módy a dnes se uplatňuje téměř ve všech obchodních odvětvích: automobilovém průmyslu, masové spotřebě, technologiích a službách. Každá společnost potřebuje vědět, co chce spotřebitel v nadcházejících letech nabídnout, a nabídnout mu ji dříve, než se do ní dostane konkurence.
Ve světě přetíženém informacemi nabízí průzkum trendů kompas pro výběr správných, méně cestovaných tras, které mohou vést k úspěchu našich projektů. Student se naučí správně používat a spravovat informace, porozumět kultuře trendů a mechanismům, které ji uvádějí do provozu, rozvíjet kritické myšlení, které vám umožní porozumět a analyzovat prostředí, které si představíte a budujete budoucnost.
S výukovým týmem složeným z odborníků s rozsáhlými zkušenostmi v oboru zahrnuje studijní program rozvoj projektů a kontaktů s klíčovými aktéry v tomto odvětví v evropských referenčních městech v oblasti vzdělávání, odhalování a analýzy tržních trendů: Barcelona, Madrid, Berlín a Paříž. Ceny letů a ubytování jsou zahrnuty v celkové ceně kurzu.
Technické informace
- Certifikace: Postgraduální titul v Coolhunting a Trends Research
- Kredity: 30 ECTS
- Doba trvání: 1 semestr
- Termíny: březen až červenec
- Jazyk: španělština
- Typ kurzu: On-campus
Profesoři
- Ředitelé: Sofia Dias a Úrsula Uria
- Andrés Colmenares
- Gloria Joverová
- Gastón Lisak
- Charo Mora
- Elisabetta Passini
- Mario Ruiz
Cíle
- Odborná příprava budoucích profesionálů, kteří budou schopni konceptualizovat nové směry trendů pro inovace a budoucí výstavbu a budou moci správně identifikovat typologie a profily spotřebitelů.
- Vzdělávání v oblasti znalostí pracovních technik a metodik s cílem být užitečným profesionálem pro společnosti v jejich komerčním, sociálním a ekonomickém prospěchu individualizovaným způsobem, odhalovat nové zájmy spotřebitelů a nové sociální jevy, které přispívají k hodnotě a inovacím.
- Vědět, jak spravovat velká data, vytvářet vazby mezi rozptýlenými realitami a vstupy, které dostáváme denně, a být schopni je extrapolovat jako pohyby nebo trendy a rozvíjet je prostřednictvím terénních studií.
Výměna pracovních míst
Studenti zapsaní do postgraduálního programu budou mít přístup k naší burze práce, vytvořené za účelem usnadnění vstupu do světa práce. LCI Barcelona má vazby na řadu společností a institucí ve světě designu, což studentům umožňuje provádět pracovní zkušenosti v těchto společnostech a praktikovat dovednosti a znalosti, které získali v reálném profesionálním kontextu.
Kariérní možnosti
- Chladný lovec
- Trendspotter
- Stylesearcher
- TrendBooker
- Publicista
- Analytik trhu
- Správce značky
- Umělecký ředitel