Profesní diplom v sociálních médiích

Instituto Internacional de Marketing - Digital Business School

Popis programu

Read the Official Description

Profesní diplom v sociálních médiích

Instituto Internacional de Marketing - Digital Business School

Naučte se z toho nejlepšího, jak se stát vynalézavým manažerem komunity.

Získejte odborné znalosti o tom, jak efektivně spravovat sociální média, aby se zvýšila online přítomnost vaší společnosti.

Každá společnost, která chce posílit svoji značku prostřednictvím sociálních médií (Facebook, Twitter atd.), Musí vědět, že v zákulisí je tvrdá práce. To znamená, že jeden nebo dva zaměstnanci vytvářejí a řídí sociální účty, kteří vědí, jak s potenciálními klienty jednat denně a jak správně psát a komunikovat. A samozřejmě vždy s ohledem na cíle a pokyny společnosti.

Výhody

Stáže

Získejte přístup k velkému počtu partnerů IM, abyste mohli začít cestovat jako digitální obchodník, který pracuje ve vaší specializaci.

Job Bank

Reálné příležitosti k pronájmu po ukončení stáže. Získejte exkluzivní nabídky pro digitální marketingové pozice.

Praktická výuka

Naše vyučovací metoda je založena na analýze skutečných případových studií, abyste mohli okamžitě implementovat to, co jste se naučili.

Profesionální učitelé

Všichni naši učitelé v současné době pracují ve své oblasti odborných znalostí a sdílejí své cenné zkušenosti s našimi studenty.

Duální akreditace

Vlastní akreditace rozšířená o Abat Oliba CEU a profesní diplom IM Business School.

Personalizované sledování

360 ° mentoring a nejmodernější on-line kampus s živými webovými semináři pro získání nejlepšího vzdělávacího zážitku.

Proč tento kurz?

Efektivní komunikace díky silné přítomnosti v sociálních médiích zaručuje úspěch společnosti. Z tohoto důvodu je dnes manažer komunity jednou z nejžádanějších čísel.

Jejich proaktivní úloha, která se snadno přizpůsobuje společenským situacím, je na nich zodpovědná za správu obsahu, který každodenně dynamizuje sociální sítě (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram atd.). Jejich práce podporuje vytváření komunity pro společnosti, kde se zákazníci a uživatelé cítí integrovaní a zapojeni.

Cíle

  • Ovládejte a posilujte sociální média značky.
  • Sledujte digitální pověst značky a využijte vztahů s komunitami.
  • Zvládněte časy činnosti v každodenním životě a plánování.
  • Získejte optimalizační dovednosti z každého média.
  • Přizpůsobte komunikační strategie cílovému publiku.

Pro koho to je?

Každý, kdo chce profesionálně zvládnout přítomnost svého podniku nebo společnosti na sociálních médiích: maximálně využívat sociální platformy, sledovat digitální pověst a zná funkce, které musí správce komunity provádět.

Všichni ti lidé, kteří chtějí mít přítomnost na sociálních médiích, aby se mohli postavit na internetu a nevědí, jak začít.

Studentům žurnalistiky, komunikace a / nebo inzerce, kteří se chtějí specializovat, a manažerům komunity, kteří chtějí rozšířit a / nebo aktualizovat své znalosti.

Program

SOCIÁLNÍ MÉDIA

Téma 1

Web 2.0. Sociální web

  • Co je Web 2.0?
  • Důsledky web 2.0
  • Nástroje a technologie
  • Web 3.0 a sémantický web

Téma 2

Sociální média

  • Definice sociálních médií
  • Cíle bytí na sociálních médiích
  • Profily uživatelů internetu

Téma 3

Sociální platformy

Téma 4

Community Manager

  • Profil a funkce CM
  • Povinnosti CM
  • Role CM
  • Vztah CM s firmou
  • CM deontologie
  • Komunikace s komunitou
  • Příprava rozpočtu

Téma 5

Sociální sítě a jejich strategické využití

  • Facebook
  • Cvrlikání
  • Instagram
  • Snapchat
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Periskop
  • Pinterest
  • Blog

Téma 6

Management a digitální reputace

  • Co je digitální reputace?
  • Jak se to řídí: monitorování
  • Obecné nástroje a platforma
  • Zpráva o pověsti
  • Značkový audit
  • Akční protokol a zákaznický servis

Téma 7

Strategie

  • Společnost
  • Studium produktu nebo služby
  • Cíle
  • cílová
  • Zpráva
  • Akční plán

Téma 8

Obsah a denní správa

  • Význam vyhledávačů
  • SEO v obsahu
  • Typ obsahu
  • Nový obsah v sociálních médiích
  • Právní podmínky
  • Pracovní tok CM
  • Nejlepší volné obrazové banky
  • Excel šablony

Téma 9

Sociální reklamy

  • Úvod do sociálních reklam
  • Facebook reklamy
  • Instagramové reklamy
  • Reklamy v Linkingu
  • Twitter reklamy
  • Reklamy Snapchat

Poznámka: Obsah tohoto programu se může v průběhu kurzu lišit kvůli možným aktualizacím a přizpůsobit je konstantnímu vývoji prostředí online.

Blended Learning / E-learning

Se studiem Blended Learning nebo semi-personální učení se student naučí díky kombinaci osobních kurzů a online práce. E-learning je založen na online práci prostřednictvím virtuálního kampusu.

Každý student, bez ohledu na typ učení, má program aktivit a studium na online kampusu, který doplňuje jejich akademické vzdělání. Mají také učitele a učitele.

Duální akreditace

Po absolvování kurzu a získání odpovídajících diplomů získáte kvalifikaci vydanou Universitat Abat Oliba (CEU) a Internacional de Marketing.

This school offers programs in:
  • Angličtina


Poslední aktualizace October 1, 2018
Doba a cena
This course is
Online forma
Online & Campus forma
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
200 - 900 měsíců
Kombinované
Denní studium
Price
Cena
1,500 EUR
pro smíšený kurz. 750 EUR pro online kurz.
Information
Deadline
Locations
Irsko - Dublin, County Dublin
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Španělsko - Barcelona, Catalonia
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Španělsko - Barcelona, Catalonia
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Španělsko - Madrid, Community of Madrid
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Irsko - Dublin, County Dublin
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu