Instruktor SFI / TRI (syntetický letový inštruktor a typový inženýr) je určen k tomu, aby poskytl instruktorům dobrou znalost základů výuky a učení, vytvořit realistické prostředí pro výcvik a rozvíjet vlastní výukové dovednosti a současně zohledňovat pilotů z různých kultur a pozadí. Cílem je poskytnout co nejlepší podmínky pro výcvik budoucích instruktorů pro příslušný typ letadla.

Obsah kurzu

TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ - 35 HODIN

  • Učení a učení
  • Technická výuka teoretických znalostí

PRAKTICKÉ (LETOVÉ) VZDĚLÁVÁNÍ - 10/12 HODIN

  • Modul 1: 10 hodin ve FFS (obvykle 3 sezení)
  • Modul 2: Minimálně 2 hodiny ve FFS (obvykle 1 session)

Poznámka: Modul 2 platí pouze pro studenty TRI

Doba trvání kurzu

Celková délka kurzu: 12 dní

Vstupní požadavky

Obecné vstupní požadavky:

  • Schválená typová kvalifikace pro příslušný typ letadla
  • Pro SFI; držení nebo držení CPL, MPL nebo ATPL
  • Pro TRI; platné CPL, MPL nebo ATPL

Požadavek letové zkušenosti pro SFI:

Minimální 1500 hodin letu ve vícepilotním letadle Dokončil kurz simulátoru pro letadlo použitelné pro rating SFI. Dokončili přezkoušení odborné způsobilosti pro vydání konkrétní typové kvalifikace pro letadla na FFS představující příslušný typ v průběhu 12 měsíců předcházejících žádosti; a navíc pro SFI (A) nebo SFI (PL), mají:

Nejméně 1500 hodin letu jako pilota vícepilotních letounů nebo poháněných výtahů podle potřeby.

Dokončen jako pozorovatel alespoň 12 měsíců před podáním žádosti.

3 sektory traťových letů v pilotním prostoru příslušného typu letadla nebo 2 letací orientované letové výcvikové simulátory prováděné kvalifikovanou letovou posádkou v pilotním prostoru příslušného typu. Tyto simulátorové sekce zahrnují 2 lety mezi dvěma různými letišti s trváním nejméně 2 hodiny a s tím související předběžné letu.

Požadavek letové zkušenosti pro TRI:

Minimální 1500 hodin letu ve vícepilotních letadlech Do dvanácti měsíců předcházejících dni podání žádosti bylo dokončeno nejméně 30 úseků traťových letů včetně vzletů a přistání jako velící letadlo nebo pilot na příslušném typu letadla nebo obdobné typu schváleným úřadem, z nichž nejvýše 15 odvětví může být dokončeno v letovém simulátoru.

detaily kurzu

ČÁST 1 - UČENÍ

  • Učební proces
  • Učební proces
  • Tréninkové filozofie
  • Techniky aplikovaných instrukcí
  • Hodnocení a testování studentů
  • Výcvikový program a vývoj
  • Výkon člověka a omezení vztahující se k pokynům k letu
  • Nebezpečí spojená se simulací poruch a poruch systémů v letadle během letu
  • Administrace výcviku

ČÁST 2 - TECHNICKÁ TEORETICKÁ

  • Aktualizovat technické znalosti o použitelném typu letadel
  • Příprava plánu technické výuky
  • Vývoj technických teoretických výukových dovedností

ČÁST 3 - POUŽITÍ SYNTHETICKÉ LETY

  • Jak uspokojivě pracovat s simulátorem
  • Jak naučit letadlově specifické předměty v simulátoru
  • Jak poskytnout relevantní zpětnou vazbu studentům v simulátoru av brífinkách
  • Metody výuky z pravého sedadla (nestandardní sedadlo)
Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 5 více kurzů z Skies Airline Training »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Duration
12 dny
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date