Přečtěte si oficiální popis

Marketing, AS

Program design

Marketing spolupracovník studijní program je určen pro studenty, kteří chtějí vstoupit do manažerských nebo vlastní pozice v oblasti marketingu. K dokončení tohoto programu, budou studenti absolvovat kurzy v oblasti marketingu, obchodu, účetnictví a všeobecné vzdělání.

Studenti se zájmem o převedení získat bakalářský titul by měl zapsat do účetnictví a Business Administration přenosu program.

Poznámka: Studenti by měli setkat s fakultou poradce plánovat svůj studijní program.

Osnovy

Doporučujeme, aby studenti mají zdravý základ v matematice před vstupem do tohoto programu. Doporučujeme, aby všichni studenti složit zkoušku hodnotící brzy na určení jejich matematické úrovni. Studenti musí dosáhnout alespoň C nebo lepší ve všech účetních kurzů, aby i nadále na další úroveň. Poznámka: všechny obchodní kurzy očíslovány 100 nebo vyšší, vyžadují, aby studenti musí mít nárok na ENG 101, s výjimkou BBG 101. Studenti se důrazně doporučuje dodržovat doporučenou pořadí kurzů v rámci programu, kdykoli je to možné.

Získané dovednosti, znalosti

Po úspěšném absolvování všech požadavků Marketing studijního programu, budou absolventi

  1. Prokázat relevantní obsah znalostí v požadovaných hlavních obchodních oborů (účetnictví, obchodní právo, řízení a organizační chování, a uvádění na trh) a aplikovat pojmy v řešení problémů prostřednictvím identifikace a hodnocení alternativních řešení, a nabízí dobře-podporovaný závěr.
  2. Rozpoznat správné obchodní prozíravost a slušnost v profesních interakcích; prokázat odpovídající mezilidskou komunikaci a prezentační schopnosti a vystupování; prokázat schopnost používat prezentaci a týmové interpersonální dovednosti efektivně ve třídě prezentacích.
  3. Prokázat schopnost identifikovat situace, které představují etická dilemata a poklesky a pochopit a aplikovat pojmy vztahující se k etice a sociální odpovědnosti podniků, aby se zamyšleně reagovat.
  4. Použít koncepty v hlavních účetních a obchodních oborů a demonstrovat kritické myšlení, aby se zvuk obchodní rozhodnutí.
  5. Prokázat pochopení vzájemných vztahů mezi účetními a obchodních kurzů.
  6. Prokázat schopnost efektivně současné marketingové a propagační plány a aby efektivní prodejní prezentace, které všechny odrážejí pochopení cílové skupiny, faktory životního prostředí, a zvuk strategická rozhodnutí na základě důkladného výzkumu a pochopení marketingu a další související s podnikáním principy.

Kromě toho bude absolvent dokončit komplexní studijní výsledky zjištěné u všeobecně vzdělávacích Core.

Marketingové Požadavky

  • ACC * 115: Finanční účetnictví 4 kredity
  • BBG * 101: Úvod do podnikání 3 kredity
  • ENG * 101: Složení 3 kredity (Gen Ed - English)
  • BFN * 111: Finanční gramotnost 3 kredity nebo
  • Obchodní Volitelné 3 kredity
  • COM * 173: Řečnictví 3 kredity (Gen Ed - humanitní) nebo
  • COM * 172: Mezilidská komunikace 3 kredity nebo
  • ENG * 110: Úvod do literatury 3 kredity

Mezisoučet: 16

  • ACC * 117: Základy manažerského účetnictví 3 kredity
  • BMG * 202: Principy řízení 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen ED - Matematika 3 kredity ‡‡
  • Vyberte si jakékoliv kurs všeobecně vzdělávacích 3 kredity
  • ECN * 101: Základy makroekonomie 3 kredity (Gen Ed - Společenské vědy)

Mezisoučet: 16

  • BMK * 201: Principy Marketing 3 kredity
  • BMG * 204: Manažerská komunikace 3 kredity
  • COM * 172 nebo KOM * 173 nebo KOM * 201 nebo DGA * 111 nebo DGA * 240 nebo obchodní volitelných 3 kredity
  • BBG * 234: Právní prostředí of Business 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen Ed - umění 3 kredity ‡‡‡

Mezisoučet: 15

  • BMK * 220: Prodej 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen Ed - Fyzikální a přírodní vědy 3-4 Kredity ‡‡‡‡
  • Jakékoli ACC * nebo BBG * nebo BFN * nebo BMG * nebo BMK * nebo BES * kurz 3 kredity
  • Vyberte volitelných předmětů ze seznamu níže ‡‡‡‡‡ 3 Credits
  • BMG * 210: Organizační chování 3 kredity nebo
  • PSY * 247: Průmyslové a organizační psychologie 3 kredity

Mezisoučet: 15-16

Celkem Kredity Požadováno: 61-62

Poznámka:

Jakékoli studenti plánují převést na jiné vysoké školy by měly splňovat s MCC studijním poradcem nebo fakultní poradce a konzultovat požadavky na přijímací na jejich zvolené převádějící instituci naplánovat svůj program studia.

‡ Studenti, kteří obdrží ocenění za QM 110 splněnou BBG * 108 požadavek.

‡‡ Doporučit Mat * 138 nebo vyšší.

‡‡‡ ART 101, ART 102, MUS 101, MUS 102, a ART * 206 ar doporučuje většina bakalářského institucí Mode 1.

‡‡‡‡ čtyři-úvěr laboratoř věda se doporučuje většina bakalářského institucí režim 5.

‡‡‡‡‡ Volitelné předměty patří Honors Capstone, Co-op zkušenosti, všeobecného vzdělávání, nebo nějaký free volitelný

Program se vyučuje na:
Angličtina

Zobraz 6 více kurzů z Manchester Community College »

This course is Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Duration
Kontaktuj školu
Denní studium
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date