Spolupracovník titul v marketingu

Manchester Community College

Popis programu

Read the Official Description

Spolupracovník titul v marketingu

Manchester Community College

Marketing, AS

Program design

Marketing spolupracovník studijní program je určen pro studenty, kteří chtějí vstoupit do manažerských nebo vlastní pozice v oblasti marketingu. K dokončení tohoto programu, budou studenti absolvovat kurzy v oblasti marketingu, obchodu, účetnictví a všeobecné vzdělání.

Studenti se zájmem o převedení získat bakalářský titul by měl zapsat do účetnictví a Business Administration přenosu program.

Poznámka: Studenti by měli setkat s fakultou poradce plánovat svůj studijní program.

Osnovy

Doporučujeme, aby studenti mají zdravý základ v matematice před vstupem do tohoto programu. Doporučujeme, aby všichni studenti složit zkoušku hodnotící brzy na určení jejich matematické úrovni. Studenti musí dosáhnout alespoň C nebo lepší ve všech účetních kurzů, aby i nadále na další úroveň. Poznámka: všechny obchodní kurzy očíslovány 100 nebo vyšší, vyžadují, aby studenti musí mít nárok na ENG 101, s výjimkou BBG 101. Studenti se důrazně doporučuje dodržovat doporučenou pořadí kurzů v rámci programu, kdykoli je to možné.

Získané dovednosti, znalosti

Po úspěšném absolvování všech požadavků Marketing studijního programu, budou absolventi

  1. Prokázat relevantní obsah znalostí v požadovaných hlavních obchodních oborů (účetnictví, obchodní právo, řízení a organizační chování, a uvádění na trh) a aplikovat pojmy v řešení problémů prostřednictvím identifikace a hodnocení alternativních řešení, a nabízí dobře-podporovaný závěr.
  2. Rozpoznat správné obchodní prozíravost a slušnost v profesních interakcích; prokázat odpovídající mezilidskou komunikaci a prezentační schopnosti a vystupování; prokázat schopnost používat prezentaci a týmové interpersonální dovednosti efektivně ve třídě prezentacích.
  3. Prokázat schopnost identifikovat situace, které představují etická dilemata a poklesky a pochopit a aplikovat pojmy vztahující se k etice a sociální odpovědnosti podniků, aby se zamyšleně reagovat.
  4. Použít koncepty v hlavních účetních a obchodních oborů a demonstrovat kritické myšlení, aby se zvuk obchodní rozhodnutí.
  5. Prokázat pochopení vzájemných vztahů mezi účetními a obchodních kurzů.
  6. Prokázat schopnost efektivně současné marketingové a propagační plány a aby efektivní prodejní prezentace, které všechny odrážejí pochopení cílové skupiny, faktory životního prostředí, a zvuk strategická rozhodnutí na základě důkladného výzkumu a pochopení marketingu a další související s podnikáním principy.

Kromě toho bude absolvent dokončit komplexní studijní výsledky zjištěné u všeobecně vzdělávacích Core.

Marketingové Požadavky

  • ACC * 115: Finanční účetnictví 4 kredity
  • BBG * 101: Úvod do podnikání 3 kredity
  • ENG * 101: Složení 3 kredity (Gen Ed - English)
  • BFN * 111: Finanční gramotnost 3 kredity nebo
  • Obchodní Volitelné 3 kredity
  • COM * 173: Řečnictví 3 kredity (Gen Ed - humanitní) nebo
  • COM * 172: Mezilidská komunikace 3 kredity nebo
  • ENG * 110: Úvod do literatury 3 kredity

Mezisoučet: 16

  • ACC * 117: Základy manažerského účetnictví 3 kredity
  • BMG * 202: Principy řízení 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen ED - Matematika 3 kredity ‡‡
  • Vyberte si jakékoliv kurs všeobecně vzdělávacích 3 kredity
  • ECN * 101: Základy makroekonomie 3 kredity (Gen Ed - Společenské vědy)

Mezisoučet: 16

  • BMK * 201: Principy Marketing 3 kredity
  • BMG * 204: Manažerská komunikace 3 kredity
  • COM * 172 nebo KOM * 173 nebo KOM * 201 nebo DGA * 111 nebo DGA * 240 nebo obchodní volitelných 3 kredity
  • BBG * 234: Právní prostředí of Business 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen Ed - umění 3 kredity ‡‡‡

Mezisoučet: 15

  • BMK * 220: Prodej 3 kredity
  • Vyberte si jeden kurz u Gen Ed - Fyzikální a přírodní vědy 3-4 Kredity ‡‡‡‡
  • Jakékoli ACC * nebo BBG * nebo BFN * nebo BMG * nebo BMK * nebo BES * kurz 3 kredity
  • Vyberte volitelných předmětů ze seznamu níže ‡‡‡‡‡ 3 Credits
  • BMG * 210: Organizační chování 3 kredity nebo
  • PSY * 247: Průmyslové a organizační psychologie 3 kredity

Mezisoučet: 15-16

Celkem Kredity Požadováno: 61-62

Poznámka:

Jakékoli studenti plánují převést na jiné vysoké školy by měly splňovat s MCC studijním poradcem nebo fakultní poradce a konzultovat požadavky na přijímací na jejich zvolené převádějící instituci naplánovat svůj program studia.

‡ Studenti, kteří obdrží ocenění za QM 110 splněnou BBG * 108 požadavek.

‡‡ Doporučit Mat * 138 nebo vyšší.

‡‡‡ ART 101, ART 102, MUS 101, MUS 102, a ART * 206 ar doporučuje většina bakalářského institucí Mode 1.

‡‡‡‡ čtyři-úvěr laboratoř věda se doporučuje většina bakalářského institucí režim 5.

‡‡‡‡‡ Volitelné předměty patří Honors Capstone, Co-op zkušenosti, všeobecného vzdělávání, nebo nějaký free volitelný

This school offers programs in:
  • Angličtina
Doba a cena
This course is Studium v kampusu
Start Date
Datum začátku
Sept. 2019
Duration
Délka trvání
Denní studium
Information
Deadline
Locations
Spojené státy americké - Manchester, Connecticut
Datum začátku : Sept. 2019
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu
Dates
Sept. 2019
Spojené státy americké - Manchester, Connecticut
Termín odevzdání přihlášek Kontaktuj školu
Datum ukončení Kontaktuj školu