Přečtěte si oficiální popis

Řezání-hrana tří-denní seminář pro střední a vyšší manažery

* Zaměřte svou prodejní tým zdrojů, pokud jde o trhy, výrobky, procesy a zákazníci
* Integrovat plánování úrovních - strategické, na trhu, území a účet - vytvořit konkurenční výhodu pro vaši organizaci
* Identifikace a odstranění překážek k úspěchu vašeho prodejního týmu
* Diskutovat o aktuálních tématech a nástrojů vztahujících se k jakékoliv obchodní organizaci



koho je školení určeno

Tento interaktivní workshop bude především přínosem střední a vyšší úroveň rozhodování-tvůrci v celé řadě funkcí a průmyslu, včetně, ale nikoli výhradně,

- Senior rozhodnutí-tvůrci, jako jsou ředitelé, generálních ředitelů, prezidentů, ředitelů a generálních manažerů, kteří mají zájem o pochopení, že rozhodující roli hraje při budování prodejní organizace a řízení své současné a budoucí růst
- Vice prezidenti prodeje a marketingu, marketingové ředitele, značky / produktu manažeři a ředitelé služeb zákazníkům. Nedávný účastník titulů včetně prezidenta, senior viceprezident, viceprezident pro prodej / servis, generální manažeři, ředitel prodeje / služby, ředitel pro rozvoj podnikání, národní manažer prodeje, okresní a regionální manažer prodeje, Area Sales Manager, a globální key account Správce
- Zkušený prodejní a marketingové manažery, kteří potřebují občerstvení na nový vývoj a koncepce v řízení prodeje, nebo jsou-li nové vedení obchodní funkce
- Ostatní senior řídit rs odpovědní za spojené s vývojem a hodnocením prodejní operace.


Když držel globálně, poslední účastníci programu mají zastoupeny různorodé seznam průmyslových odvětví, jako je automobilový průmysl, zdravotnictví, biotechnologie, farmaceutický průmysl, bankovní a investiční služby, telekomunikace, výrobní zařízení, potravin a nápojů, publikování, kosmetické / produktů osobní péče, výroby hraček , a home / stavební dodávky.


Program Cíle

Tento program pomáhá účastníkům zaměřit se na potřeby pro strategickou integraci jejich úsilí. Pokud chcete lépe pochopit dopad strategického plánování na zisky a dlouhodobý organizační úspěch, bude tento program vám pomůže:

- Porozumět kritické rozhraní mezi strategického plánování a řízení na trhu, území a prodejní úroveň
- Cílové trhy a zákazníky vytvořit udržitelnou konkurenční výhodu pro vaši organizaci
- Benchmark konkurenční silné a slabé stránky, zatímco rozvojové prodejní programy ke zlepšení vašeho podílu na trhu a zisku s
- Efektivně komunikovat s vaší přímé a nepřímé zákazníkům zlepšit návratnost své prodejní úsilí
- Posoudit alternativní prodejní kanál
- Provést na trhu plánu na území úrovni
- Zahájit prodej akčních plánů a strategií, key account
- Získat a přidělit odpovídající organizační obchodních zdrojů na základě vašich možností
- Objektivně vyjednávat podmínky úspěchu v jednotlivých prodejních teritorií
- Vytvoření silného a meaningfu l rozhraní mezi marketing, řízení prodeje a prodejců ve vaší organizaci


Zobraz 32 více kurzů z Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

This course is Campus based
Start Date
Červen 2019
Červenec 2019
Duration
3 dny
Kombinované
Price
4,975 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Červenec 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Červen 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Červenec 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Nov 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Červen 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Červenec 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Nov 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date