Read the Official Description

Klíčová informace

  • Kód předmětu: SM102
  • Doba trvání: 2 týdny
  • Poplatek: 4145 GBP

Osnova kurzů

Analýza strategického prostředí

  • Zkoumání konkurenčního prostředí
  • Strategické prostředí - základy
  • Stupeň turbulence v prostředí
  • Analýza obecného prostředí
  • Analýza fází růstu trhu
  • Klíčové faktory úspěchu v průmyslu
  • Analýza konkurenčního průmyslového prostředí - příspěvek společnosti Porter
  • Analýza prostředí družstva
  • Analýza jednoho nebo více okamžitých konkurentů do hloubky
  • Analýza zákazníků a segmentace trhu

Analýza zdrojů a schopností

  • Proč má organizace vůbec nějaké prostředky? Rozhodnutí o koupi nebo nákupu
  • Analýza zdrojů a přidaná hodnota
  • Hodnota přidání: hodnotový řetězec a hodnotový systém - příspěvek společnosti Porter
  • Analýza zdrojů a konkurenční výhoda
  • Určení, které zdroje a schopnosti přinášejí udržitelnou konkurenční výhodu
  • Analýza zdrojů a schopností - zlepšení konkurenční výhody
  • Analýza dalších důležitých firemních zdrojů: zejména lidských zdrojů

Dynamika strategie

  • Rozvíjení dynamického podnikového rámce
  • Dynamika měnícího se a nejistého prostředí organizace
  • Dynamické strategie na rychle se rozvíjejících trzích
  • Dynamika rozvoje zdrojů
  • Agresivní konkurenční strategie
  • Dynamika strategií spolupráce
  • Dynamika strategie pomocí herní teorie

Předepsaný účel poskytovaný prostřednictvím mise, cílů a etiky

  • Tvorba účelu organizace
  • Vypracování strategické vize pro budoucnost
  • Analýza výkonu zainteresovaných stran
  • Řízení společnosti a účel organizace
  • Účel vytvořený etikou a společenskou odpovědností podniků
  • Rozvíjení mise
  • Rozvoj cílů

Cíl vychází z znalostí, technologie a inovací

  • Pochopení a měření znalostí
  • Tvorba znalostí a účel
  • Použití technologie k rozvoji účelu a konkurenční výhody
  • Inovace a účel
  • Jak inovovat: proces "nápadů"

Rozvíjení strategických možností na úrovni podniku

  • Účel a SWOT analýza - příspěvek Andrewse
  • Možnosti založené na životním prostředí: generické strategie - příspěvek společnosti Porter
  • Strategické možnosti založené na životním prostředí: matice možností trhu
  • Strategické možnosti založené na prostředí: metoda matice rozšíření
  • Strategické možnosti založené na zdrojích: zobrazení založené na prostředcích
  • Strategické možnosti založené na zdrojích: snížení nákladů

Rozvíjení strategických možností na úrovni společnosti

  • Strategie na úrovni podniků: přínosy a náklady diverzifikace
  • Firemní možnosti: stupně diverzifikace
  • Firemní strategie a role centra - princip rodičovství
  • Firemní strategie: rozhodnutí o diverzifikovaném portfoliu produktů společnosti
  • Nástroje firemních možností: od akvizice po restrukturalizaci

Hodnocení a rozvoj strategie: Předpisový proces

  • Obsah deskriptivní strategie: hodnocení podle šesti kritérií
  • Strategické hodnocení: postupy a techniky
  • Použití empirických důkazů a pokynů
  • Klasický předepisující model strategického řízení: zkoumání procesu

Hledání strategické cesty vpřed

  • Význam strategického kontextu
  • Přechod na strategii založenou na přežití
  • Neurčitost založená strategická cesta vpřed
  • Síťově orientovaná strategická cesta vpřed
  • Učtená strategická cesta vpřed

Organizační struktura, styly a problémy lidí

  • Strategie před strukturou?
  • Budování struktury organizace: základní principy
  • Výběr způsobu řízení a kultury
  • Typy organizační struktury
  • Organizační struktury pro inovace
  • Motivace a personální obsazení při implementaci strategie

Cílová skupina

Tento strategický kurz řízení je vhodný pro:

  • Vedoucí organizací, vedoucí úředníci, předsedové, členové představenstva a ředitelé.
  • Vedoucí oddělení a vedoucí pracovníci
  • Ti, kteří chtějí pochopit základní pojmy pro identifikaci budoucnosti svých organizací s novými výzvami a příležitostmi, které mohou vést k zásadním změnám.
  • Ti, kteří chtějí zvážit nejen racionální přístup k strategickému rozhodování, ale i tvůrčí aspekty takových rozhodnutí.
  • Ti, kteří chtějí pochopit hlavní zamýšlené a vznikající iniciativy, které mohou být podniknuty, včetně využití zdrojů, zvyšují výkonnost svých firem v jejich vnějším prostředí.

Výsledky učení

Po ukončení tohoto kurzu strategického managementu budete schopni pochopit:

  • Strategické prostředí a proč je důležité.
  • Klíčové průmyslové faktory, které napomáhají plnění cílů organizace.
  • Hlavní oblasti, které se mají analyzovat.
  • Strategický význam růstu trhu.
  • Jak jsou analyzovány okamžité vlivy organizace.
  • Jak analyzovat konkurence.
  • Úloha spolupráce při analýze životního prostředí.
  • Jak důležitý je zákazník.
  • Jak prostředky a schopnosti přinášejí hodnotu organizaci.
  • Zdroje a schopnosti, které jsou obzvláště důležité pro přidání hodnoty a konkurenční výhody.
  • Hlavní způsoby, jak prostředky a schopnosti přinášejí konkurenční výhodu.
  • Jak zvýšit konkurenční výhodu.
  • Další důležité zdroje, které organizace disponuje, zejména v oblasti lidských zdrojů.
  • Jak se mění strategický účel a proč.
  • Jak analyzovat dynamiku životního prostředí a její dopad na konkurenční výhodu.
  • Jak analyzovat rychle se měnící trhy a změny zdrojů.
  • Jak rozvíjet nové agresivní konkurenční strategie.
  • Jak rozvíjet kooperativní strategie a používat teorii her.
  • Jak je účel organizace a jeho prostředí utvářen.
  • Vize, kterou vaše organizace má pro svou budoucnost.
  • Poslání a cíle vaší organizace.
  • Vztah mezi účelem a organizační strukturou organizace.
  • Role a přístup k zelené strategii.
  • Názory vaší organizace na etiku a sociální odpovědnost podniků a jejich vliv na účel.
  • Poznatky, které vaše organizace vlastní, jak může vytvářet a sdílet znalosti a dopad na jejich účel.
  • Strategické důsledky nových technologií a způsob, jakým lze vymezit účel organizace.
  • Jak inovace mohou přispět k účelu organizace.
  • Hlavní příležitosti založené na životním prostředí a zdroje založené na zdrojích a strategické možnosti vyplývající z těchto příležitostí.
  • Výhody a problémy spojené s tím, že jste součástí skupiny.
  • Možnosti, které vyplývají z toho, že jste součástí společnosti.
  • Jak rozvíjet a rozhodovat o strategickém řízení.
  • Důležitý rozdíl mezi strategickým obsahem a strategickým procesem.
  • Možnosti, které jsou v souladu s účelem organizace.
  • Možnosti, které jsou obzvláště vhodné pro environmentální a zdrojové podmínky, kterým organizace čelí.
  • Možnosti, které vytvářejí platné předpoklady o budoucnosti, jsou proveditelné, obsahují přijatelné obchodní riziko a jsou atraktivní pro zúčastněné strany.
  • Rozdíl mezi strategickým kontextem a dalšími dvěma prvky - obsahem a procesem.
  • Jak vznikající strategické úvahy mění rozhodnutí.
  • Hlavní rysy alternativních strategických přístupů.
  • Důsledky vybraných strategií.
  • Hlavní principy při navrhování struktury organizace při realizaci její strategie.
  • Zvláštní úvahy, které platí při hledání inovačních strategií.
  • Jak jsou správci vybráni a motivováni k provádění strategií.
Program taught in:
Angličtina

See 131 more programs offered by London Business Training & Consulting »

Last updated September 27, 2018
This course is Campus based
Start Date
Mar. 4, 2019
Červenec 1, 2019
Duration
2 týdnů
Price
4,145 GBP
Deadline
By locations
By date
Start Date
Mar. 4, 2019
End Date
Mar. 15, 2019
Application deadline
Start Date
Červenec 1, 2019
End Date
Červenec 12, 2019
Application deadline
Start Date
Říj. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Nov. 4, 2019
End Date
Nov. 15, 2019
Application deadline

Mar. 4, 2019

Location
Application deadline
End Date
Mar. 15, 2019

Červenec 1, 2019

Location
Application deadline
End Date
Červenec 12, 2019

Říj. 2019

Location
Application deadline
End Date

Nov. 4, 2019

Location
Application deadline
End Date
Nov. 15, 2019