Přečtěte si oficiální popis

Marketing je základem všech obchodních. Překonat soutěž vyžaduje solidní marketingové znalosti a přesnost Při marketingové rozhodnutí. Vaše organizace je umístění a umístění svých výrobků a služeb závisí na formulaci a provádění inteligentní a agresivních strategických marketingových plánů. Na základě nejnovějších výzkumů Chicago GSB a Chicago je jedinečný přístup k marketingu, bude tento program vám pomůže vytvořit potřebnou konkurenční výhodu vyniknout v dnešním obchodním prostředí.

&nbsp


Během tohoto semináře se naučíte:


- Formulovat rámec pro analýzu strategií konkurenceschopnosti a pochopit, jak se struktura průmyslu dopady strategický vliv.

&nbsp

- Prozkoumejte generické konkurenční strategie a metody analýzy záměrů konkurentů, diferenciální výhody, silné a slabé stránky.

&nbsp

- Pochopení různých přístupů k marketingu, segmentace, zacílení a umístění na konkurenční výhodu.

&nbsp

- Používat jiné analytické metody ve spotřebitelských měření. Pochopit výhody a nevýhody různých technik, a kdy je použít.

&nbsp

- Použití analytických přístupů k tvorbě cen.

&nbsp

- Zkontrolujte některých úspěšných marketingových strategií a reálných případových studiích.


Kdo je akce určena?


Generální manažeři, marketing manažeři, produktů a obchodních manažerů najdou hodnoty účastí. Výzkum trhu, plánování manažeři a další vedoucí cvičení spojené s rozvojem marketingových plánů, bude mít rovněž prospěch z programu. Typické tituly by měly zahrnovat: generálních ředitelů, místopředsedové marketingu / prodeje, ředitelů marketingu, produktu nebo brand manažeři, vedoucí trhu plánování, analytiky trhu, nových odborníků vývoj produktů, a manažery / ředitele výzkumu trhu.

Budeme rádi, společnosti poslat týmy učit společnou řeč a rámce a napomohou realizaci nových poznatků v rámci celé organizace.

&nbsp


Témata osnovy


Strategic Marketing plánování: položení základů pro konkurenční výhodu

Vytváření konkurenční výhody

Implementace strategie: rámec pro přechod na trh

Analytických přístupů k marketingu

Strategie pro trhy High Tech

Shrnutí a závěr: Směr nastavení

Zobraz 16 více kurzů z University of Chicago Booth School of Business »

This course is Campus based
Start Date
Srp. 2019
Sep 2019
Duration
5 dny
Kombinované
Price
7,450 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Srp. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Srp. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date