Strategický marketing
London Business Training & Consulting
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 týden
Tempo
Plný úvazek
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
Přehled
Přední světové organizace uznávají a uznávají, že marketingové strategie mohou poskytnout konkurenční výhodu. Pokud existuje marketingově orientovaný přístup k marketingovému plánování, můžeme předefinovat hodnoty, které vedou k úspěšným strategickým marketingovým plánům. Tento kurz se zaměřuje na vnesení vhledu do inovací a zároveň přináší návratnost investic do všech vašich marketingových aktivit.
Kurz bude zahrnovat také návštěvu organizace relevantní pro kurz, aby delegáti mohli porozumět tomu, jak jejich současníci fungují v reálném světě.
Kurz bude zakončen shrnutím klíčových bodů učení a následným cvičením akčního plánování s cílem uplatnit získané znalosti a dovednosti ihned po návratu do práce. K dispozici je také podpora po ukončení kurzu v souvislosti s implementací vašeho akčního plánu, a to až do šesti (6) měsíců po ukončení kurzu.
Denní program
Marketingová strategie
- Definování marketingových cílů
- Vytvoření marketingové strategie
- Prvky Marketingového Plánu
- Marketingové modely a případové studie
Průzkum trhu, analytika a statistiky
- Pochopení primárního a sekundárního výzkumu
- Technologická hlediska ve výzkumu
- Kvantitativní a kvalitativní výzkum
- Analýza trendů a přehled trhu
Demografie, spotřebitelská psychologie a psychologie
- Behaviorální ekonomie a marketing
- Postoje, hodnoty a životní styly
- Psychologie marketingu
- Demografické a datové statistiky
Prohlídka místa
- Průmyslová návštěva příslušné organizace.
- Pohled do vnitřního fungování firem.
- Příležitost učit se prostřednictvím interakce s praktikujícími profesionály.
Přehled kurzu
- Shrnutí a rekapitulace klíčových cílů učení
- Plánování akcí
Cílová skupina
Tento kurz je vhodný pro:
- Mediální plánovači a marketingoví manažeři
- Account manažeři a manažeři značek
- Marketingoví manažeři
- Vedoucí obchodního rozvoje
Výsledky učení
Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
- Využijte analytické nástroje k vylepšení marketingové strategie a efektivity organizace.
- Řídit organizační marketingovou strategii, která je zaměřena na návratnost investic.
- Určete nejlepší marketingové kanály a metodiku pro poskytování dokonalých strategických marketingových kampaní.
- Rozvíjejte praktický pohled na současné pracovní postupy ve vašem oboru.
- Implementujte akční plán na svém pracovišti s využitím znalostí a dovedností získaných během kurzu.