TRENDSPOTTING A STRATEGICKÁ PŘEDPOVĚĎ
Future London Academy
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
5 hodin
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 990 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Budoucnost je těžké předvídat. S touto nejistotou se ale můžeme lépe vypořádat a být připraveni na různé skutečnosti. Naučte se nástroje a rámce, které vám pomohou lépe pochopit budoucnost, získejte konkrétní poznatky týkající se vaší obchodní kategorie a použijte je k růstu a inovacím.
Kdo je tento program?
- Majitelé podniků a vedoucí týmy
- Generální ředitelé, ředitelé IT a vedoucí inovací
- Strategici a vedoucí inovací
- Návrháři a výzkumní pracovníci
- Futuristé a tvůrci trendů
Naučíte se
- Jak včas rozpoznat trendy a jezdit na nich, aniž byste byli vydáni na milost a nemilost vaší kategorii a hráli se na dohánění
- Jak hrát různé budoucí možnosti a posoudit je proti strategii, vyhnout se momentům „do prdele“
- Jak vědět, kam investovat a co je jen „humbuk“
- Jak lépe řešit nejistotu a bezpečně prozkoumat budoucí možnosti
- Učení a připravenost na různé reality
ZÍSKEJTE NEJVĚTŠÍ Z BUDOUCNOSTI
POHLEDY NA SKUTEČNÝ PRŮMYSL
Pochopte, jak využít trendy a předpovědi ve svém podnikání. Poučte se z čerstvých případových studií a skutečných příkladů.
PRAKTICKÉ NÁSTROJE A ŠABLONY
Pečlivě jsme vybrali veškerý obsah, aby byl inspirativní a použitelný. Kurz zahrnuje nástroje a šablony ke stažení, které si můžete ponechat.
POUZE NEJLEPŠÍ OBSAH
Zapomeňte na nudné akademické kurzy a zaprášené teoretické přednášky. Vybrali jsme nejaktuálnější a použitelný obsah pro zaneprázdněné profesionály, kteří chtějí uplatnit své učení pro růst a inovace ve svém podnikání.
STRUKTURA PROGRAMU
KAPITOLA 1 - MYSLENÍ O BUDOUCNOSTI
Co potřebujeme vědět, pokud chceme z budoucnosti vytěžit maximum
Pochopte, jak můžete zahájit produktivní rozhovory o budoucnosti se svými klienty a kolegy.
▶ ︎ Základní rámce pro přemýšlení o budoucnosti a prozkoumávání s ostatními
▶ ︎ Jak hledat možnosti, nikoli předpovědi
▶ ︎ Trendy pro spotřebitele, makro a kategorie
▶ ︎ Úskalí a pasti myšlení
KAPITOLA 2 - TRENDOVÝ VÝZKUM
Jak vidíte trendy a oddělujete je od okamžitého humbuku?
Naučte se nástroje, které vám pomohou zkoumat, odkrývat a analyzovat trendy společně nebo samostatně.
▶ ︎ Horizonové skenování: Sběr dat a pozorování budoucnosti
▶ ︎ Analýza trendů: Jak analyzovat data a odhalit vzory
▶ ︎ Kontrola trendů na základě dat / pozorování
KAPITOLA 3 - ZNAČKY BUDOUCNOSTI
Jak můžete pomocí trendů zajistit svou značku do budoucna?
Vzhledem k tomu, že se odvětví mění tak rychle, musí se značky rychle přizpůsobit, aby se jejich publikum zaujalo. Jak chápete budoucnost spotřebitelů, kategorii a kulturu, abyste mohli lépe komunikovat se svými zákazníky.
▶ ︎ Pochopení smýšlení prvních uživatelů a budoucích cílových spotřebitelů
▶ ︎ Pochopení trendů ve vaší kategorii
▶ ︎ Porozumění kulturním trendům
KAPITOLA 4 - BUDOUCNOST INFORMOVANÝCH INOVACÍ
Připravte se - vytvořte nové produkty a služby, které budou informovány o budoucích poznatcích
Pochopte nástroje, které vám pomohou řídit vaši produktovou strategii a vytvořit průlomovou inovaci
▶ ︎ Použijte nástroj pro mapování bílých míst - hledání příležitostí nad rámec
▶ ︎ Kam investovat své úsilí, abyste v budoucnu získali velké vítězství
▶ ︎ Jak plánovat krátkodobě, střednědobě a dlouhodobě
KAPITOLA 5 - BUDOUCNĚ INFORMOVANÁ STRATEGIE
Připravte provoz vaší společnosti na to, co přinese budoucnost
Pracovní svět se mění před našimi očima. Jaká je budoucnost práce a jak se na to může vaše společnost připravit? Procvičte si nástroje, které vám pomohou představit si možné budoucí scénáře a jak se na ně může firma připravit
▶ ︎ Jak můžete pomocí trendů přemýšlet o budoucnosti podnikání
▶ ︎ Příklady společností, díky nimž pro ně budoucnost pracovala
▶ ︎ Jak vytvářet hodnotu a růst prostřednictvím lepších operací
VYTVOŘIL
Kurátoři programu
Sébastien Van Laere
Zakladatel Superframe
Po více než deseti letech používání vhledu a předvídavosti k vývoji značky, inovací a obchodní strategie pro některé z největších světových značek, založil Superframe, aby pomohl společnostem být odolnější. Pracoval globálně s vedoucími obchodními vůdci napříč odvětvími, včetně spotřební technologie, módy, luxusu, maloobchodu, výroby míst a médií. Ve svých pracích využívá trendy a postřehy odborníků a prvních uživatelů, kteří vytvářejí obraz možných budoucnosti. Prostřednictvím této předvídavosti otevírá mysl lidí novým možnostem a způsobům, jak je zachytit. Sébastien věří, že díky silnému propojení budoucnosti a současnosti vytvářejí podniky dlouhodobý pohled, který zlepšuje krátkodobý výkon.
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Program sociálního podnikání pro mezinárodní studenty
- Johannesburg, Jihoafrická republika
Výkonný kurz v podnikání
- The Hague, Nizozemsko
Letní kurz podnikání a podnikání
- Oxford, Spojené království