Učitel-konzultant písemně
UMaineOnline (University of Maine)
Klíčová informace
Umístění kampusu
Orono, Maine, Spojené státy americké
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 5 016 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
* $ 418 / cr. in-stavu a $ 523 / CR. out-of-stav
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Obecný přehled učitel - konzultant v písemné formě certifikátu
Význam vysoce kvalitních učitelů v každé třídě je uznávaným prioritou v americkém školství. Výuka psaní, zejména, byl identifikován jako high-profil znepokojení v našich školách. Národní Psaní Projekt byl založen v roce 1974, a University of Maine (UMaine) se stal místem Národního psaní projektu v roce 1997. Od té doby se obě organizace přišli být identifikována nejen s kvalitní psací výuky, ale také s rozvojem vůdce profesní rozvoj pro psaní a gramotnosti ve vlastních školách a na státní a národní úrovni.
Každý rok, dva klíčové poznatky Národního psaní projektu se odehrávají v ročním institutu Maine psaní projekt - šest Zápočet sekvenci při UMaine. Za prvé, efektivní programy odborného rozvoje představují časté a pokračující příležitosti pro učitele psát, stejně jako zkoumat teorii gramotnosti a pedagogickou praxi dohromady. Za druhé, učitelé, kteří jsou dobře informovaní a efektivní ve své praxi může být úspěšné učitelé z jiných učitelů, stejně jako partneři v pedagogického výzkumu, vývoje a implementace. Kolektivně, učitele představitelé jsou naším největším zdrojem pro vzdělávací reformy. Tento učitel-orientovaný přístup k profesnímu rozvoji Bylo prokázáno, že jsou účinné při dosahování dlouhodobých, systémová zlepšení. Proto je hodnota pro účastníky, administrátory a komunit na všech úrovních v certifikátu, který rozpoznává ti, kteří dokončili plné, dvanáct kreditní doplněk kurzů v rámci programu psaní projektu na University of Maine.
Vzdělávací Cíle:
- Pedagogové budou rozvíjet bohatou pochopení role psaní v osobním i profesním životě učitelů a ostatních pedagogů.
- Pedagogové obohatí své znalosti metod pro výuku psaní, včetně úlohy reflektivní praxe a kolegiální výměnu při vytváření odbornost učitelů.
- Pedagogové budou rozumět přírodě, metody a problémy instruktáží kolegy a učitele-vedoucí úlohu na místní úrovni školních a okresních, včetně požadavků je agent pro změnu.
- Pedagogové budou chápat význam a příležitost pro učitele-vedoucí mimo místní úrovni, včetně Maine a národních psaní projektů, jakož i vládních a obchodních organizací.
Veškeré práce na základě národních standardů Národního psaní Project (NWP), Národní rada učitelů angličtiny (NCTE), a příslušnými organizacemi oblasti obsahu.
Požadavky programu (12 kreditů)
Student dosáhne certifikát absolventa pro učitele a poradce písemně vyplněním čtyři, tři-kreditní kurzy v pořadí (12 kreditů). Například student začíná pořadí na jaře 2016 bude postupovat následovně:
- ERL 545: Úvod do 3cr Národní Psaní projektu. - Online Spring, roč 1
- ERL 546: Ústav v předmětů Vedení 3cr. - Na akademické půdě, červenec (7 dní)
- Předpoklad: ERL 545 (Úvod do Národní Psaní projektu).
- ERL 547: Seminář Mentoring 3 kr. - Online jaro, roč 2
- Předpoklady: ERL 545 (Úvod do Národního psaní projektu) a ERL 546 (Institute ve vedení předmětů).
- ERL 548: Advanced Institute učitel vedení 3 kr. - Na akademické půdě, červenec (7 dnů), roč 2
- Předpoklady: ERL 545 (Úvod do Národního psaní Project), ERL 546 (Institute ve vedení předmětů), a ERL 547 (NWP seminář v Mentoring).
INFORMACE O POUŽITÍ
Když jste připraveni použít, nejdříve si tyto instrukce aplikací. Poté, dokončit svou on-line přihlášku zde.
Žadatelé musí mít bakalářský titul. Dotazy týkající se postupů pro podání žádosti by měly být směrovány na Becky Libby, e-mailem nebo telefonicky [email protected]~~HEAD=pobj 207-581-2444.
Co mohu dělat s učitelem a konzultantem v písemné osvědčení?
Tento soustředěný kolekce tří-kreditní kurzy je pečlivě řazeny tak, aby účastníky z kvalifikovaného lékaře učebně na kompetentní a důvěru mezi učitelem a konzultantem v písemné formě. V úvodní ERL 545 začíná tuto sekvenci s učiteli "zkoumá svůj vlastní psaní, zvažuje, jak jiní zkušenost gramotnost se mohou lišit od jejich vlastní, a provádějí vzájemná reakce na psaní a v diskusi. ERL 546 umístí studenty v rámci mentoring. S výměnou učebních demonstrací, účastníci zažít, co to znamená být odborníci i kritické přátele v komunitě v podstatě stejné praktiky. Dále NWP Seminář Mentoring ERL 547, zahájí přímé studium mentoringu spolu s poradenstvím nový Psaní projektu Fellows, jak začnou cestu směrem k vedení učitelů. Učitel-konzultant v psaní sekvenci uzavírá Advanced Institute ve vedení předmětů, ERL 548, ve kterém mentoři nadále radit Fellows při přípravě jejich pedagogickou demonstraci zatímco samy o sobě připravuje návrh a plán pro systémovou změnu v jejich vlastním školním prostředí. Dohromady učitel-konzultant v psaní postupně postupuje plynule z sebereflexe na základě vzájemné interakce s aktualizací vedení učitelů.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Certifikát odborné způsobilosti ESL a svobodná umění, AA
- Jersey City, Spojené státy americké
- Union City, Spojené státy americké
Psaní akademické angličtiny
- Stanford, Spojené státy americké
Program English Language Institute (ELI).
- Daytona Beach, Spojené státy americké