Přečtěte si oficiální popis

Tento program se zaměřuje na vytváření a realizaci firemní strategie. Účastníci se naučí techniky k pochopení struktury hospodářské soutěže v odvětví a pozici firmy na trhu. Vstup, umístění, ceny, nové podniky, technologie, diverzifikaci a vertikální integraci rozhodnutí budou zkoumány. Organizační záležitosti spojené s efektivní vytváření a provádění strategie bude také analyzovat. Kromě toho samozřejmě obsahuje úvod do teorie her a vyvíjí nástroj použít na strategické rozhodování.


Během tohoto programu se naučíte:


- Posoudit hodnotu možnosti strategie.

- Zlepšit své schopnosti rozpoznat klíčové strategické otázky.

- Drive vlastnictví firemní strategie prostřednictvím efektivní komunikace.

Rozlišuje a porovnává vaši organizaci klíčové kompetence s těmi z vašich konkurentů.

- Rozvíjet systémy a plány pro koordinaci činností v rámci obchodních jednotek a funkcí.

- Analyzovat horizontální strategií, které koordinují sdílení zdrojů a přenos znalostí mezi jednotkami.

- Chápat, jak lze strategii, být zvyklý na nápovědu předpovídat budoucnost.

- Vyhněte se klasické chyby v uvažování o strategii vyhnout se všem slůvky.

- Použít historii firmy při analýze strategií.

- Použít pěti sil, analýzu pro vaši organizaci.

- Předpovědět dopad průmyslu vývoje a lépe předvídat konkurenční reakce.

- Rozpoznat, který konkurenční výhody mohou být trvalé.

- Předpověď soutěžní odpovědi na různé scénáře.

- Využívat analýzu scénářů založených na modelování nejistá, konkurenční prostředí.

- Určit organizační požadavky strategie a přizpůsobit organizaci na novou strategii.


Kdo je akce určena?


Program je určen pro vyšší střední až vyšší úrovni manažerů, kteří jsou nyní nebo budou zapojeni do vývoje strategie na firemní, obchodní nebo funkční úrovni v jejich organizacích. Vhodné tituly by měly zahrnovat viceprezidenty, ředitelé, strategičtí plánovači, poradci, firemní a podnikové plánování a funkčních ředitelů v oblastech, jako je marketing, finance, provoz a další vedoucí podílejících se na vytváření a realizaci společnosti nebo obchodní jednotky strategie.



Témata osnovy


Analýza dopadů na průmysl a umístění

Konkurenční výhodu, udržitelnosti a Entry

Firemní strategie

Implementaci strategie

Konkurenční dynamika a teorie her

Strategická analýza scénářů

New Venture strategie: Role generálního ředitele

Technologické strategie

Strategické myšlení



Zobraz 16 více kurzů z University of Chicago Booth School of Business »

This course is Campus based
Start Date
Srp. 2019
Sep 2019
Duration
5 dny
Kombinované
Price
7,450 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Srp. 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Srp. 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date