Tento program vám pomůže při rozhodování, které měřitelným způsobem zlepšit své manažerské efektivity a zvýšit produktivitu vašeho obchodního týmu!


Výkonný program ve strategickém řízení prodeje je speciálně navržen tak, aby vyhovovaly potřebám zkušených obchodních manažerů a dalších vedoucích pracovníků odpovědných za řízení prodejní síly, tento program odkazy struktury tržeb za návrh a implementaci s firemní marketingové strategie s cílem zlepšit produktivitu prodejců.

&nbsp


Výhody programu


- Pochopit, jak se váš úspěch souvisí s plnou integrací prodeje konstrukční návrh na strategické řízení firmy.

&nbsp

- Předvídat a reagovat na turbulentní podnikatelské prostředí. Pochopit, proč je prodejní síly firmy primární prostředky přizpůsobit se rychle se měnícím prostředí.

&nbsp

- Použít strategické techniky v celé společnosti, problémy a odvodit důsledky pro prodejců design a politiky, správu účtu.

&nbsp

- Získat analytické nástroje, které vám pomohou při plánování segmentaci trhu a politiky, vedení účtu a postupy.

&nbsp

- Vědět, jak identifikovat a zaměřit zdroje na prodej vysoce potenciální zákazníky.

&nbsp

- Přijmout pro uznávání silných a slabých stránek současných předpovědí metod a získat systematické postupy pro jejich zlepšení.

&nbsp

- Získat povědomí o klíčových proměnných, aby v procesu stanovování cílů.

&nbsp

- Zjistit, jaký typ prodeje pobídek a kompenzační systémy, které lze využít k propojení obchodní organizace ke strategii firmy.

&nbsp

- Vědět, jak strategii měření vázané prodejních procesů a výsledků bude produkovat vyšší produktivity prodeje.

&nbsp

- Další postupy k identifikaci, přijímání a udržení nejlepších prodejců.



Kdo je akce určena?


Tento kurz je určen pro pracovníky odpovědné za plánování, analýzu, kontrolu a řízení obchodní organizace. Reprezentativní tituly obsahují viceprezident a obchodní ředitel, viceprezident a ředitel prodeje a marketingu, National Sales Manager a zkušený regionálních obchodních manažerů.

&nbsp

Tento kurz je rovněž použitelné pro řízení obchodních procesů pro výrobky nebo služby.

&nbsp

Pro ty, nedávno jmenovaný na prodej manažerských pozicích, nebo těm, kteří mají méně než pět let prodeje manažerské zkušenosti, doporučuje se základy efektivní řízení prodeje programu.

&nbsp


Program Témata


Strategie a firmy: nástroje pro strategii

Segmentace trhu a správu účtu

Prognózy prodejů: Kvalitativní a kvantitativní přístupy

Propojení strategie vaší firmy na prodej struktuře ozbrojených sil

Strategický Sales Force velikost a nasazení

Řízení a měření organizace prodeje

Optimalizace systémů pro odškodnění a stanovení cílů

Nábor a výběr

Odborné vzdělání

Zobraz 16 více kurzů z University of Chicago Booth School of Business »

Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Zář 2019
Zář 2019
Duration
5 dny
Kombinované
Price
7,450 USD
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Srp 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
Zář 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date

Zář 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Termín odevzdání přihlášek
End Date