VYBUDUJTE SI SVŮJ MÓDNÍ ŘÍŠE
Future London Academy
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Spojené království
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium
Doba trvání
5 hodin
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
GBP 500 / per course
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Jste brilantní módní návrhářka, která potřebuje více pokynů, jak budovat udržitelné podnikání? Jste v procesu vytváření své první kolekce a chcete se ujistit, že se vyprodá? Nebo hledáte způsob, jak rozšířit svou přítomnost mimo domovskou zemi, být součástí New York Fashion Week a být uveden ve Vogue? Tento praktický kurz vám pomůže pochopit, co by mohlo vaší značce bránit ve změně módního impéria, a provede vás procesem budování, marketingu a prodeje vašich sbírek.
Kdo je tento program?
- Nezávislí módní návrháři, kteří chtějí rozvíjet své značky
- Majitelé současných módních značek, kteří chtějí expandovat na mezinárodní úrovni
- Vizionáři, kteří chtějí narušit módní trh
Naučíte se
- Jak vybrat správný segment a cenu pro vaši značku
- Jak se dostat do velkých módních publikací jako Vogue a Elle
- Jak přimět celebrity, aby nosily vaše kousky
- V čem může vaše značka vyniknout
- Jaký je nejlepší způsob prodeje online a v obchodech
- Jak se dostat na týden módy v Paříži a týden módy v New Yorku
- Chyby způsobují módní návrháři, což zabíjí jejich značky
PRAKTICKÝ KURZ PRO MÓDNÍ DESIGNÉŘE
POHLEDY NA SKUTEČNÝ PRŮMYSL
Učte se od lidí, kteří to uskutečnili. Pochopte, jak toto odvětví SKUTEČNĚ funguje a jak můžete překonat konkurenci
PRAKTICKÉ NÁSTROJE A ŠABLONY
Pečlivě jsme vybrali veškerý obsah, aby byl inspirativní a použitelný. Kurz zahrnuje nástroje a šablony ke stažení, které si můžete ponechat.
Otázky a odpovědi a speciální hosté
Dávejte pozor na bonusový obsah od zvláštních hostů a otázek a odpovědí u módních návrhářů, kteří jsou v různých fázích své kariéry.
STRUKTURA PROGRAMU
KAPITOLA 1 - KRYSTALIZUJTE SVÉ VIZE
Máte ukázkovou sbírku, co bude dál?
Jsi talentovaný. Máte skvělou sbírku vzorků. Jste připraveni udělat z toho podnikání. Ale bude to fungovat? Jak vědět, než do toho investujete veškerý svůj čas a peníze a vyhnete se chybám, které v této fázi dělá mnoho módních návrhářů.
▶ ︎ Krystalizace vaší vize - to, co dělá vás a vaši značku jedinečnou
▶ ︎ Porozumění zákazníkovi - jak najít publikum, které by bylo posedlé vaší sbírkou
▶ ︎ Výběr kusů, které se prodávají - jak připravit vaši sbírku pro americký trh
▶ ︎ 100 způsobů, jak jít na mizinu - chyby, které módní návrháři dělají, které zabíjejí jejich podnikání
▶ ︎ Případové studie: od ničeho ke slávě - jak nezávislé značky budovaly svá impéria
KAPITOLA 2 - VÝROBA ZNAČKY
Jak vytvořit silnou značku, o které budou všichni mluvit
Od vašeho loga po lookbooky a Instagram - pochopte, co potřebujete k vytvoření značky, kterou by každý chtěl nosit.
▶ ︎ Proč je branding důležitý a jak můžete vyniknout od konkurence
▶ ︎ Pojmenování a vizuální identita - připravte svou značku na globální expanzi
▶ ︎ Web, lookbooky a kampaně - jak si vybudovat online přítomnost bez rozbití banky
▶ ︎ Instagram - udělejte a nedělejte pro nezávislou módní značku
KAPITOLA 3 - PRÁCE S TISKEM
Jak vytvořit silnou značku, o které budou všichni mluvit
Dostaňte své sbírky do špičkových publikací, akcí na červeném koberci a ovlivňovatelů. Vytvořte si online přítomnost, která zesílí vaši vizi a buduje věrné pokračování.
▶ ︎ Tisk - proč to potřebujete a jak získat módní publikace, aby o vás psaly
▶ ︎ Redakční článek, článek / profil, funkce produktu, pokrytí dráhy - porozumění tomu, co pro vás funguje a jak se dostat dovnitř
▶ ︎ Práce s celebritami a jejich stylisty - jak přimět influencery k nošení vaší značky
▶ ︎ Jiné typy spolupráce
KAPITOLA 4 - PRODEJ VAŠÍ KOLEKCE
Promluvme si o penězích. Jaké jsou nejlepší kanály k prodeji vašich báječných kousků.
Obchod s módou je občas tvrdý a matoucí. Jak se dostanete do maloobchodu? Měli byste zůstat pouze online? Kde získáte své první věrné zákazníky?
▶ ︎ Prodej online a offline - jaký je nákladově nejefektivnější způsob prodeje sbírky
▶ ︎ Tradiční obchody, vyskakovací okna, hlavní představení, trhy, společný maloobchod - jak pracovat s každou z offline platforem
▶ ︎ Prodej online - jak přivést provoz na váš web elektronického obchodování a začít zítra prodávat
▶ ︎ Umění merchandisingu - nechte svou sbírku zářit ve vašem obchodě (online nebo offline)
KAPITOLA 5 - GLOBÁLNÍ
Od newyorského týdne módy po budování impéria
Co potřebujete vědět, pokud chcete prodávat mimo známý trh a být součástí globálních týdnů módy.
▶ ︎ New York Fashion Week - kolik stojí módní přehlídka, jak se dostat dovnitř a získat veškerou pozornost
▶ ︎ Jednotlivé přehlídky vs. přehlídky více značek - co by pro vaši značku fungovalo
▶ ︎ Větvení do nových kategorií a pohlaví v módě - potřebujete samostatné sbírky?
▶ ︎ Budoucí strategie - jaký je váš další krok
Kurátorka programu
Elizabeth Solomeina
Co-founder & Managing Director ve společnosti Flying Solo
Flying Solo je inovativní obchod a showroom v Soho v New Yorku, který zastupuje nezávislé módní návrháře a vybírá je pro přehlídky dráhy NYFW a PFW. Návrháři Flying Solo jsou často upřednostňováni celebritami včetně Lady Gaga, Kim Kardashian, Cardi B a dalších. Elizabeth má také více než 10 let zkušeností s módou a provozuje vlastní klenotnickou značku Solomeina, která byla uvedena ve Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD.
Galerie
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Certifikát Vogue v módním marketingu
- London, Spojené království
Fashion Design CSM Summer School Short Course
- London, Spojené království
Letní škola Vogue: Módní média
- London, Spojené království