Přečtěte si oficiální popis

1. K ČO JE PŘEDMĚTEM?

Všem profesionálům, podnikatelům a podnikatelům, kteří potřebují prohloubit své znalosti v obchodním řízení a získat globální a systematický pohled na činnost obchodní oblasti.

2. POŽADAVKY

Program Superior je otevřen všem zájemcům bez ohledu na jejich akademickou úroveň.

3. CÍLE PROGRAMU

Cílem programu Superior je poskytnout studentovi znalosti a dovednosti související s obchodním řízením a konsolidovat je z obecné a komplexní vize. Jeho orientace umožňuje soustředit případy na současnost naší země a její zvláštnosti.

4. Kde je školení doručeno?
V našich kancelářích v Madridu a Barceloně, smíšené nebo smíšené .

5. Modalita

Smíšená modalita kombinuje výhody osobního kontaktu s učitelem a flexibilitu online kurzu:

Třídy "tváří v tvář" a personalizované cvičení: podporují posílení poznatků získaných prezentací praktických případů a analýzou teorie. Personalizované výukové programy nabízejí možnost řešit pochybnosti a řešit konkrétní příklady, které jsou pro žáka zvlášť zajímavé.

Zdroje online.
Online metodika umožňuje velkou flexibilitu při aktualizaci a rozšiřování informací. Student bude mít přístup k potřebným informacím, které jsou vždy aktualizovány, kromě obsahu nezahrnutého v programu, který může být zajímavý.

Materiál.
Obsah předmětu, prezentovaný zábavným způsobem, podléhá systematickému přezkumu, aby agenda vždy obsahovala aktualizované informace. Tímto způsobem lze nabídnout praktický přístup zaměřený na autentický obchodní kontext.

6. PRACOVNÍ TAŠKA

Všichni zainteresovaní studenti budou mít možnost zahrnout své učební osnovy do výměny kurzů prostřednictvím virtuálního kampusu.

7. TITULACE

Účastníci, kteří úspěšně absolvovali tento kurz, získají dvojitý magisterský titul z EAE Business School a University of Barcelona-IL3 / Rey Juan Carlos University.

PROGRAM

Modul 1. Obchodní řízení a dohled nad prodejní sítí

1. Úvod do podnikového plánování a proměnné analýzy

2. Marketingový mix

3. Výrobek a podmínky prodeje

4. Komerční distribuční a distribuční kanál

5. Obchodní organizace

6. Prodejní předpověď

7. Strategické řízení klientů

Module2. Řízení obchodních zařízení

1. Nové výzvy obchodního oddělení

2. Výběr prodejní sítě

3. Školení prodejců

4. Dohled a hodnocení prodejní sítě

5. Odměňování prodejní sítě

6. CRM ve směru obchodních týmů

Modul 3. Konzultační prodej

1. Psychologie prodeje

2. Přesvědčivá komunikace

3. Úvod a vývoj prodejních metod

4. Maloobchodní prodej nebo B2C

5. Externí prodej B2B

6. Vyjednávání

7. Elektronický obchod

Modul 4. Organizace a plánování práce prodávajícího

1. Oblasti a způsoby prodeje

2. Řízení času a řízení schůzí

3. Analýza a rozhodování

4. Administrativní procesy (písemná komunikace s klientem)

5. Informační technologie v komerčním řízení

6. Slevy, pozdní platba a platební podmínky

Program se vyučuje na:
španělština
Poslední aktualizace June 3, 2018
This course is Kombinace studia online a v kampusu
Start Date
Sep 2019
Duration
Kontaktuj školu
Kombinované
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
Sep 2019
End Date
Termín odevzdání přihlášek

Sep 2019

Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date