objektivní

Budete chápat hlavní prvky, které je třeba zohlednit při sestavování rozpočtů, je použít jako nástroj plánování a administrativní kontroly, jakož i podporu rozhodování o operacích, financování a investicích, kterým společnost čelí v krátkodobém a středním termín.


Výhody programu

• Znáte hlavní nástroje pro rozhodování a následné hodnocení a kontrolu, se zaměřením na generování peněžních toků a zvyšování hodnoty společnosti.

• Zjistěte výhody přípravy hlavního rozpočtu.

• V aplikaci Excel vytvoříte šablonu, abyste vytvořili hlavní rozpočet, který se později přizpůsobíte požadavkům své profesionální činnosti.


Směrováno na

Absolventi administrativy a účetní, jakož i personál pracující v oblasti rozpočtování nebo strategického plánování, administrativních pokynů, auditu a auditu. Musíte mít základní zpracování aplikace Excel.


Obsah programu

Seminář se dvěma moduly celkem 40 hodin studia.

Modul 1. Význam nákladové struktury ve finančních rozhodnutích (20 hodin)

Porozumět významu struktury nákladů ve finančních výsledcích, použití různých administrativních účetních nástrojů pro finanční rozhodnutí.

  • Úvod do základních koncepcí administrativních informací
  • Chování nákladů
    • Klasifikace nákladů
    • Techniky segmentace nákladů
    • Výpočetní podpora v technikách segmentace nákladů
  • Model nákladového objemu a finanční rozhodnutí
  • Bezpečnostní rozpětí
  • Zůstatek pro linku
  • Bod rovnoměrnosti v několika řádcích
  • Pákový efekt
  • Stupeň provozního páku (GAO).
  • Stupeň finanční páky (GAF).
  • Stupeň kombinovaného pákového efektu (GAC).
  • Stupeň pákového efektu a bod rovnováhy
  • Základní principy a kritéria krátkodobých rozhodnutí
  • Marginální analýza
  • Omezené zdroje
  • Bod lhostejnosti mezi rozhodnutími
  • Eliminace výrobků
  • Další krátkodobá rozhodnutí
  • Ukazatele pro měření a kontrolu center odpovědnosti
  • Cenová centra
  • Výdajové střediska
  • Výnosové střediska
  • Investiční centra
  • Centra nástrojů

Modul 2. Hlavní rozpočet a analýza účetní závěrky (20 hodin)

Zahrnuje hlavní prvky, které je třeba při tvorbě rozpočtů zvážit k jejich využití jako nástroje plánování, administrativní kontroly a rozhodování, hodnocení výsledků se základními finančními ukazateli pomocí vypracování modelu v aplikaci Excel.

Hlavní rozpočet

  • Provozní rozpočet (určující dopad fixních nákladů a variabilních nákladů)
    • Kapitálový rozpočet
    • Finanční rozpočet
    • Výpočetní podpora při přípravě hlavního rozpočtu
  • Analýza rozpočtovaných výkazů
  • Horizontální metoda
  • Vertikální metoda
  • Finanční důvody
  • Řízení pracovního kapitálu
Program se vyučuje na:
  • španělština

Zobraz 128 více kurzů z Tecnológico de Monterrey (Educación Continua Presencial) »

Poslední aktualizace Říjen 24, 2018
Tento kurz je Studium v kampusu
Start Date
Duration
40 - 95 hodin
Kombinované
Denní studium
Price
12,000 MXN
Deadline
Podle místa
Podle data
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Start Date
End Date
Termín odevzdání přihlášek
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date
Location
Termín odevzdání přihlášek
End Date