Keystone logo

10 Diplomovaný specialista aplikovaných věd Programy v Marketing 2024

Filtry

Filtry

  • Diplomovaný specialista aplikovaných věd
  • Marketing
  • Marketing
Studijní obory
  • Marketing (10)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

Diplomovaný specialista aplikovaných věd Programy v Marketing

Akademický titul je vzdělávací program pro studenty, kteří vyhledávají intenzivní znalosti v oboru. Tyto tituly mohou studentům pomoci zajistit kariérní postavení nebo mohou být posíleny, pokud studenti také chtějí absolvovat bakalářský titul.

Co je spolupracovníkem aplikované vědy v marketingu? Program v marketingu je navržen tak, aby studenti poučili o základy marketingových metod a technik, které maximalizují zisky nebo povědomí o publiku. V tomto předmětu mohou studenti absolvovat řadu obchodně zaměřených kurzů včetně managementu, obchodní komunikace, finančního účetnictví a ekonomiky. Kurzy týkající se témat, jako je chování spotřebitelů a zákaznický servis, pravděpodobně budou vyžadovány v marketingovém programu. Mohou být také požadovány další kurzy v oblasti statistiky, humanitních věd a společenských věd.

Vzdělání v oblasti marketingu může poskytnout studentům dovednosti, které jim mohou pomoci v různých kariérách nebo průmyslových odvětvích. Mnoho zaměstnavatelů může najít studenty s marketingovým zázemím, aby měli silné interpersonální komunikační schopnosti a tvůrčí schopnosti řešit problémy. Studenti marketingu mají tendenci být vysoce přizpůsobení různým situacím a výzvám.

Zatímco bakalářský program může trvat tři nebo čtyři roky dokončit, přidružený titul obvykle trvá jen dva roky, které mohou ušetřit studentům značné množství času a peněz. Studenti mohou také porovnat výuku škol tím, že prozkoumají nebo se obrátí na potenciální školy.

Existuje mnoho možných kariérních příležitostí pro studenty se zaměřením na marketing. Student může považovat za zaměstnance obchodního marketingu, přímého marketingu, účetního manažera, specialista na digitální marketing, analytika výzkumu trhu nebo marketingového manažera. K dalším možným kariérám patří reklamní manažer, specialistka na styk s veřejností a manažer sociálních médií.

Akademický titul může být praktickým způsobem, jak se studenti připravit na kariéru, a většina komunitních vysokých škol a univerzit po celém světě nabízí tyto programy. Podívejte se na níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy, kterou jste si vybrali, a to vyplněním vyplněného formuláře.