Keystone logo

1 Magisterský titul Programy v Žurnalistika a masová komunikace Komunikace Digitální komunikace 2024

Filtry

Filtry

  • Magisterský titul
  • Žurnalistika a masová komunikace
  • Komunikace
  • Digitální komunikace
Studijní obory
  • Žurnalistika a masová komunikace (1)
  • Zpět do hlavní kategorie
Místa
Najděte další místa
Druh titulu
Doba trvání
Studijní tempo
Jazyk
Jazyk
Studijní formát

Magisterský titul Programy v Žurnalistika a masová komunikace Komunikace Digitální komunikace

Postgraduální diplomy jsou obvykle vykonávány těmi, kteří ukončili svůj čtyřletý titul a chtějí rozšířit jejich počet kariérních příležitostí. Postgraduální studium může trvat od dvou do osmi let.

Co je postgraduální diplom v oblasti digitální komunikace? Cílem tohoto kurzu je připravit studenty na kariéru, ve které jsou digitální znalosti, vynikající komunikační dovednosti a kreativní a strategické myšlení zásadními součástmi úspěchu. Emphases v tomto oboru se značně liší a studenti se mohou soustředit na nic, od digitální fotografie až po digitální marketing pomocí sociálních médií.

Studenti, kteří absolvují diplom v oblasti digitální komunikace, se často seznamují s pojmy SEO a SEM, e-mailovým marketingem, marketingem sociálních médií a optimalizací klíčových slov. Mohou zdokonalovat své písemné a slovní komunikační dovednosti, stejně jako své strategické schopnosti myslet, zvyšovat své šance na hledání pozic nebo získání propagace v různých profesích.

Náklady na získání tohoto stupně se liší v závislosti na škole, kterou student navštěvuje a kde se nachází. Navíc nabídky online a offline kurzů se dramaticky liší.

Vzhledem k vysoce digitální povaze naší moderní společnosti jsou lidé s vysokoškolským vzděláním v oblasti digitální komunikace často velmi žádaní. Mohou mít příležitost vyniknout v oblasti on-line marketingu, interaktivního designu médií, návrhu a vývoje webových stránek, sociálních médií, správy digitálních médií a digitálního návrhu. Tento stupeň je může kvalifikovat pro pozice jako tvůrce digitálního obsahu, reklamní specialista, manažer sociálních médií, grafický designér, manažer digitálního marketingu a mobilní novinář, jen abychom jmenovali jen několik.

Existuje mnoho vzdělávacích institucí, které nabízejí kurzy k tomuto diplomu, a to jak on-line, tak na akademické půdě. Online kurzy nabízejí větší flexibilitu, zatímco offline kurzy nabízejí více praktických zkušeností. Chcete-li začít, projděte si níže uvedený program a kontaktujte přímo přijímací kancelář školy podle vašeho výběru vyplněním formuláře o předání.