
Kurzy in
KURZ PROFESIONÁLNÍHO MARKETINGU A SPOTŘEBITELSKÉHO SPRÁVÁNÍ Atton Institute

Úvod
Doba se mění a typické marketingové oddělení již nestačí konkurovat ostatním. Marketing se vyvinul, aby se změnil hra, a proto vede dobře definovaná marketingová strategie k vítězství v soutěžním závodě. Chcete-li vybudovat úspěšnou marketingovou taktiku, musíte pochopit koncepty a modely moderního chování zákazníků a faktory, které ho ovlivňují.
Chování klienta je skutečně zásadním aspektem marketingu, protože odráží spotřebitelské důvody a motivy - jak a proč se lidé rozhodují. Zvládnutí porozumění chování zákazníků poskytuje schopnost vytvářet a upravovat marketingové kampaně tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníků; proto má zvláštní význam. Tento kurz nákupního chování spotřebitele vás naučí, jak se zákazníci rozhodují, co může tato rozhodnutí ovlivnit a jak jim můžete porozumět, předvídat a ovlivnit je. Moderní podnikatelské prostředí se rychle přetváří a tento kurz zajistí, že budete mít dovednosti v řízení těchto výzev.