KURZ PROFESIONÁLNÍHO MARKETINGU A SPOTŘEBITELSKÉHO SPRÁVÁNÍ
Atton Institute
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Vyžádejte si informace
Doba trvání
Vyžádejte si informace
Tempo
Vyžádejte si informace
Školné
Vyžádejte si informace
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Sep 2023
Úvod
Doba se mění a typické marketingové oddělení již nestačí konkurovat ostatním. Marketing se vyvinul, aby se změnil hra, a proto vede dobře definovaná marketingová strategie k vítězství v soutěžním závodě. Chcete-li vybudovat úspěšnou marketingovou taktiku, musíte pochopit koncepty a modely moderního chování zákazníků a faktory, které ho ovlivňují.
Chování klienta je skutečně zásadním aspektem marketingu, protože odráží spotřebitelské důvody a motivy - jak a proč se lidé rozhodují. Zvládnutí porozumění chování zákazníků poskytuje schopnost vytvářet a upravovat marketingové kampaně tak, aby vyhovovaly požadavkům zákazníků; proto má zvláštní význam. Tento kurz nákupního chování spotřebitele vás naučí, jak se zákazníci rozhodují, co může tato rozhodnutí ovlivnit a jak jim můžete porozumět, předvídat a ovlivnit je. Moderní podnikatelské prostředí se rychle přetváří a tento kurz zajistí, že budete mít dovednosti v řízení těchto výzev.