Absolventský certifikát v Interactive Media Management
Centennial College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toronto, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 semesters
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 5 094 *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* školné 3 semestry kanadští studenti; CAD 23,539 - školné 3 semestry Mezinárodní studenti
Úvod
Podrobnosti o programu
- Kód programu: 6410
- Škola: Škola komunikací, médií, umění a designu
- Pověření: Ontario College Graduate Certificate
- Typ programu: Program absolventského certifikátu
- Délka programu: 1 rok / 3 semestry
- Místo: Story Arts Center
Interactive Media Management ve společnosti Centennial College připravuje studenty na různé role v oblasti návrhu uživatelského prostředí, projektového řízení a komunikace v různých odvětvích. Absolventi mají schopnost rozvíjet digitální strategii, vytvářet působivý obsah a intuitivní designová rozhraní, provádět uživatelský výzkum a realizovat digitální projekty.
Tento absolventský certifikační program najdete na Škole komunikací, médií, umění a designu v Story Arts Centre. Program si klade za cíl vytvořit příkladné odborníky s mezilidskými a etickými rozhodovacími schopnostmi. Absolventi Interactive Media Management vynikají v různých odvětvích, včetně hromadných sdělovacích prostředků, digitální zábavy, kreativních agentur, podnikové komunikace, herních studií, marketingových a reklamních firem, neziskových organizací, vzdělávání, zdravotnictví, vládních organizací a firem zabývajících se návrhem softwaru. Kromě toho se absolventi úspěšně věnují i volné noze a vytváření příležitostí pro malé podniky.
Vaše kurzy vás naučí, jak plánovat všechny prvky efektivního interaktivního digitálního zážitku, počínaje posouzením vašeho publika až po přizpůsobení se jeho potřebám prostřednictvím návrhu rozhraní. Na konci programu studenti pracují na dvou reálných projektech řízených klienty a publikují svá digitální portfolia.
Odvětví interaktivních digitálních médií zažívá boom a poptávka po expertech na správu interaktivních médií neustále roste. Abychom pomohli uspokojit tuto poptávku, bude tento společný a projektem řízený program zdůrazňovat:
- Digitální strategie
- UX design
- Obsahová strategie a plánování
- Interaktivní vyprávění
- Analytics
- Digitální projektový management (Gantovy diagramy, rozpočty, projektový management, agilní metodika)
- Výzkum a průzkum prostředí správy interaktivních médií
Přijímací řízení
Osnovy
Semestr 1
- ENGL-700 Profesionální komunikace v angličtině
- Návrh uživatelského zážitku IMMT-711
- IMMT-712 plánování obsahu
- Řízení projektu IMMT-713 1
- Interaktivní strategie IMMT-714
- Vývojové nástroje IMMT-715 1
- IMMT-716 Video pro interaktivní média
- IMMT-717 Vznikající trendy
- IMMT-718 Interaktivní mediální průmysl
- IMMT-719 Úvod do grafických aplikací
- Příběhy IMMT-799
Semestr 2
- IMMT-721 Senior Project
- Kolaborativní projekt IMMT-722
- Řízení projektu IMMT-723 2
- Interaktivní příběh IMMT-724
- Vývojové nástroje IMMT-725 2
- IMMT-726 Analytics
- Obchodní strategie IMMT-727
- Mentorství studia IMMT-728
Semestr 3
- IMMT-731 Podnikání
- IMMT-732 Návrhy a prezentace
- IMMT-733 Kariérní sítě
- IMMT-750 pole umístění
Výsledek programu
Hlavní body programu
- Jeden individuální projekt – Navrhněte svůj interaktivní projekt: od generování konceptů po navrhování vysoce věrných prototypů.
- Dvě pracovní zkušenosti – studenti získají pracovní zkušenosti v oboru prostřednictvím Storyworks a 9týdenního umístění v terénu.
- Jedno portfolio – studenti publikují své digitální portfolio v posledním semestru a předvádějí svou práci na veletrhu v průmyslovém stylu.
- Nekonečné možnosti – Program vás připraví na různé role v oblasti designu uživatelského prostředí, projektového řízení a komunikace v různých odvětvích.
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Usnadněte efektivní dokončení individuálních i spolupracujících interaktivních mediálních projektů.
- Používejte a vyhodnocujte osvědčené postupy a nástroje pro navrhování a vývoj dynamického multimediálního obsahu.
- Provést a vyhodnotit důkladné posouzení požadavků komplexního projektu interaktivních médií.
- Koordinujte vývoj, rozpočtování, plánování a profesionální prezentaci komplexního interaktivního mediálního projektu.
- Navrhněte a koordinujte komplexní mediální projekt (rozhraní, navigace, grafika, zpracování textu) s využitím principů návrhu a vývoje osvědčených postupů a použitím koncepčních a teoretických rámců.
- Správa budování efektivních a dynamických komplexních webů a / nebo mobilních aplikací.
- Navrhněte řešení etických a profesních problémů vznikajících v online prostředí.
- Aplikujte výzkumné a koncepční dovednosti, abyste navrhli optimální řešení problémů s vývojem mobilních / multimediálních / webových aplikací a usnadnili tyto dovednosti v rámci projektového týmu.
- Zajistěte kreativní vedení, jehož výsledkem bude efektivní návrh, vývoj a implementace komplexních interaktivních mediálních projektů.
- Vyhodnoťte finanční, technický a umělecký úspěch komplexního interaktivního mediálního projektu a předložte doporučení ke zlepšení.
Kariérní možnosti
Kariérní výhled
- Návrhář UX
- UX výzkumník
- Návrhář produktu
- Obsahový stratég
- Digitální stratég
- Správce sociálních médií
- Projektový manažer
- Přední vývojář
Oblasti zaměstnanosti
- Interaktivní a herní studia
- Reklamní agentury
- Marketingové společnosti
- PR agentury
- Televizní vysílání
- Rozhlasové stanice
- Společnosti produkující obsah (video, animace)
- Vládní, finanční a maloobchodní sektor
- High-tech průmysly
- Produkce/strategie na volné noze
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.