Absolventský certifikát v marketingovém managementu
Centennial College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online Canada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 4 118 / per year
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Úvod
- Kód programu: 2825
- Škola: Obchodní škola
- Pověření: Ontario College Graduate Certificate
- Typ programu: Program absolventského certifikátu
- Délka programu: 1 rok / 2 semestry
- Místo: Progress Campus
Za pouhé dva semestry vás program Marketing Management společnosti Centennial College připraví na to, abyste se stali marketingovým profesionálem, který vykonává širokou škálu marketingových funkcí v rámci obchodu, státní správy a neziskových organizací.
Tento obchodní absolventský certifikační program bude zahrnovat marketingové řízení spolu s souvisejícími předměty v oblasti řízení značky, řízení marketingových projektů, digitálního marketingu, marketingových služeb, integrované marketingové komunikace, marketingového výzkumu a mezinárodní marketingové strategie. V důsledku toho získáte solidní znalosti o domácích a mezinárodních marketingových otázkách.
Jakmile absolvujete, budete schopni využít analytické, rozhodovací, organizační a komunikační dovednosti na podporu marketingových aktivit široké škály organizací. Můžete také pokračovat ve studiu ve specializované oblasti, jako je výzkum a analytika nebo správa firemních účtů.
Na dnešním konkurenčním trhu je nezbytné, aby každý podnik vyvinul, implementoval a sledoval silný marketingový plán. Environmentální faktory, jako jsou vyvíjející se technologie, společenské a udržitelné potřeby, demografické trendy, regulační změny a intenzivní konkurence, nadále zpochybňují marketingovou funkci, aby poskytovala více výnosů různým zúčastněným stranám organizace. Pochopení toho, co zákazníci chtějí, a poskytování produktů a služeb jim je podstatou marketingu. Tento náročný absolventský certifikační program vám dá příležitost rozvíjet znalosti a dovednosti použitelné pro dnešní pracovní sílu.
Přijímací řízení
Osnovy
Semestr 1
- BUSN-733 Obchodní komunikace 2
- MGMT-704 Řízení a vedení
- MKTG-716 Marketing
- MKTG-717 Marketing Brand Management
- MKTG-719 Řízení marketingových projektů
- MKTG-743 Základy marketingového výzkumu
Semestr 2
- BUSN-702 Připravenost na spolupráci / zaměstnání
- MKTG-709 Marketingové metriky a rozhodování
- MKTG-728 Integrovaná marketingová komunikace
- MKTG-731 Návrh zkušeností zákazníků
- MKTG-732 Mezinárodní marketing
- MKTG-747 Strategie digitálního marketingu
Výsledek programu
Hlavní body programu
- Naučíte se vyvíjet a aplikovat marketingovou strategii z domácího i mezinárodního pohledu a využívat průzkum trhu.
- Program Marketing Management vás připraví na správu provádění klíčových marketingových projektů a na plánování a realizaci digitálního marketingu.
- Interaktivními a poutavými způsoby máte příležitost vyhodnotit rozdíly mezi marketingovými produkty a marketingovými službami a vyhodnotit integrovanou marketingovou komunikaci.
- Programoví instruktoři jsou profesionálové z oboru s dlouholetou praxí, kteří jsou přístupní a připraveni vám pomoci.
- Po dokončení programu budete připraveni připojit se k domácím i globálním pracovníkům v několika aspektech marketingové strategie a provádění.
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Formulujte marketingový plán, který bude splňovat potřeby nebo cíle podniku nebo organizace.
- Vypracujte integrovaný plán marketingové komunikace pro produkt, koncept, zboží a/nebo službu na základě identifikované potřeby nebo cíle trhu.
- Formulujte strategie pro vývoj nových a/nebo upravených produktů, konceptů, zboží a služeb, které reagují na vyvíjející se potřeby trhu.
- Vyvíjet strategie pro efektivní a efektivní umístění/distribuci produktů, konceptů, zboží a služeb, které reagují na vyvíjející se trhy.
- Vyhodnoťte dopad používání různých marketingových strategií pro produkt, koncept, zboží a/nebo službu na finance, návratnost investic (ROI) a obchodní cíle organizace.
- Vyhodnoťte životaschopnost konceptu, produktu, zboží a/nebo služby na místních, národních nebo mezinárodních trzích.
- Proveďte průzkum trhu, abyste získali informace potřebné k marketingovým rozhodnutím.
- Komunikujte marketingové informace přesvědčivě a přesně v ústních, písemných, grafických a interaktivních mediálních formátech.
- Naplánujte, připravte a dodejte prodejní prezentaci nebo prezentaci, která odpovídá potřebám klienta.
- Rozvíjejte strategie s klienty, zákazníky, spotřebiteli a dalšími, abyste mohli rozvíjet a udržovat vztahy.
- Rozvíjejte vzdělávací a rozvojové strategie a plány pro posílení profesního růstu v oboru.
- Aplikujte podnikatelské strategie k identifikaci a reakci na nové kariérní příležitosti, které mohou zahrnovat smluvní zaměstnávání a iniciativy samostatné výdělečné činnosti.
- Zapojte se do rámce organizačních politik a postupů a přispívejte k němu při řízení podnikání organizace.
- Aplikujte na obchodní rozhodnutí principy podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem.
- Používejte manažerské techniky plánování, organizování, řízení a kontroly marketingových funkcí a činností v reakci na obchodní potřeby organizace.
Kariérní možnosti
Kariérní výhled
- Marketingový manažer
- Reklamní agentura
- Koordinátor marketingové komunikace
- Klientský marketingový specialista
- Specialista marketingu zákazníků
- Marketingový spolupracovník
Oblasti zaměstnanosti
- Maloobchodníci
- Malý obchod
- Marketingové agentury
- Spotřebitelské balené zboží
- Franšízy
- Pohostinství, jídlo a pití
- Přeprava
- Instituce
- Vláda
- Vzdělání
- Finanční služby
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.