Absolventský certifikát v oboru Marketing – Správa firemního účtu (Volitelné Co-op)
Centennial College
Klíčová informace
Vyberte umístění
Umístění kampusu
Online Canada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 4 118 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* školné 2 semestry Kanadští studenti; CAD 15,693 - školné 2 semestry Mezinárodní studenti
Úvod
Podrobnosti o programu
- Kód programu: 2846
- Škola: Obchodní škola
- Pověření: Ontario College Graduate Certificate
- Typ programu: Program absolventského certifikátu
- Délka programu: 1 rok / 2 semestry
- Místo: Progress Campus
Centennial CollegeProgram Marketing – Corporate Account Management vás připraví na vzrušující a finančně obohacující kariéru account manažera/odbytového profesionála v business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), vládních a institucionálních trzích.
V tomto obchodním absolventském certifikačním programu se dozvíte, že protože dnešní zákazníci jsou dobře informovaní a očekávají více přizpůsobená řešení, musí mít account manažeři pevné základy ve všech oblastech prodeje, marketingu a služeb. To zahrnuje vyhledávání, vytváření sítí, budování vztahů, uzavírání a poprodejní činnosti.
V interaktivních a praktických kurzech se jako takové naučíte, jak dát zákazníka na první místo s podnikatelským myšlením, které se přizpůsobí různým potřebám zákazníků, a zároveň si rozvinete a procvičíte dovednosti v:
- Provádění analýz konkurence a trhu, které vedou k pochopení potřeb a chování zákazníků.
- Verbální a písemná komunikace.
- Prodej a prezentace (vyprávění a praktické metodiky).
- Používání nástrojů pro analýzu a řízení vztahů se zákazníky (CRM).
- Obchodní a finanční gramotnost k vytváření přesvědčivých hodnotových nabídek pro zákazníky.
- Zapojení kupujících a influencerů prostřednictvím digitálního obsahu a omnichannel marketingu.
- Identifikace různých pracovních prostředí a přizpůsobení komunikačních stylů tak, aby byla zajištěna jasná a efektivní komunikace s kupujícími.
- Pochopení jednání z pohledu kupujícího.
- Cílevědomé vedení (pochopení vašich motivací a dalších kariérních kroků).
Pokud jste cílevědomí, organizovaní, zvídaví a vytrvalí s nadprůměrnými komunikačními schopnostmi, zvažte kariéru v odvětvově rozmanitém světě profesionálního prodeje, správy účtů a mnoha dalších rolí orientovaných na zákazníky.
Možnost spolupráce v tomto programu vám poskytne příležitost získat praktické zkušenosti, zatímco absolvujete jeden pracovní semestr jako zaměstnanec v terénu. Tato zkušenost vám nejen umožní uvést výuku ve třídě do praxe, ale poskytne vám také cenné kontakty pro vaši budoucí kariéru.
Chcete-li se zúčastnit této možnosti spolupráce, budete muset v prvním semestru dokončit proces podávání žádostí . Pokud máte akademickou kvalifikaci, můžete být přijati do co-op programu.
Požadavky na spolupráci
- Minimální kumulativní GPA 3.0 na konci prvního semestru
- Úspěšné absolvování 100 % předmětů prvního semestru
- Dosáhněte minimálního stupně B (GPA 3.0) v BUSN-702
- Studenti musí být legálně způsobilí pracovat v Kanadě
- Studenti, kteří splní výše uvedené předpoklady, podají v semestru 1 přihlášku ke kooperaci na oddělení kariérních služeb a kooperativního vzdělávání
Poznámka: Splnění minimálních požadavků kooperativního programu nezaručuje přijetí do kooperativního programu.
Přijímací řízení
Osnovy
Semestr 1
- BUSN-702 Připravenost na spolupráci / zaměstnání
- MKTG-716 Marketing
- Prodej řešení MKTG-723 I
- Základy správy účtů MKTG-750
- MKTG-755 Obchodní etika a vyjednávací dovednosti
- MKTG-756 Strategické CRM
Semestr 2
- MKTG-731 Návrh zkušeností zákazníků
- MKTG-734 Corporate Account Management Capstone
- MKTG-747 Strategie digitálního marketingu
- Prodej řešení MKTG-751 II
- MKTG-752 B2B marketing
- MKTG-754 Správa účtů a vedení
Výsledek programu
Hlavní body programu
- Díky praktickému školení programu Corporate Account Management v automatizačním softwaru pro platformu Salesforce CRM budete moci hladce přecházet na pracoviště.
- Profesoři Business School mají rozsáhlé zkušenosti s prodejem a správou účtů v prostředí business-to-business.
- Interaktivní učební prostředí vám umožní spojit se s členy fakulty a ostatními kolegy.
- Naučte se prosperovat pod tlakem a rozvíjet vynikající interpersonální, poslechové a ústní komunikační schopnosti.
Výsledky odborného vzdělávání
Výsledky odborného vzdělávání v programu popisují, co absolventi programu prokázali, že umí se znalostmi a dovednostmi, které získali během studia. Výsledky jsou úzce spjaty s potřebami pracoviště. Posouzením (např. Zadáním a testem) si studenti před ukončením studia ověřují svou schopnost spolehlivě tyto výstupy provádět.
- Proveďte průzkum potenciálních klientů a jejich prostředí s cílem identifikovat jejich potřeby.
- Plánujte a dodávejte společné prodejní prezentace a písemné návrhy, které se ztotožňují s potřebami publika.
- Vytvářejte a komunikujte hodnotu produktu nebo služby pro cílového zákazníka.
- Vyvinout a aplikovat systematický prodejní proces založený na důvěře, přizpůsobený tak, aby vyhovoval jedinečné situaci každého zákazníka.
- Vyvíjejte modely hodnoty pro zákazníky založené na různých potřebách zákazníků, kupujících, ovlivňovačích a osobách s rozhodovací pravomocí pomocí základních finančních a účetních konceptů.
- Vybudujte komplexní strategii správy firemních účtů, která přináší hodnotu pro zákazníky i organizaci.
- Rozvíjejte důvěru a vzájemný respekt praktikováním etického prodeje a rozhodování.
- Využijte sociální média a webové produkty a procesy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) ke zvýšení hodnoty pro zákazníky.
- Vypracovat strategie pro neustálý osobní a profesní rozvoj s cílem zvýšit pracovní výkon v roli správy podnikových účtů.
Kariérní možnosti
Kariérní výhled
- Správce účtu
- Výkonný účet
- Koordinátor prodeje
- Obchodní zástupce (vnitřní / vnější / komerční / vládní)
- Prodejní poradce
- Zástupce pro rozvoj podnikání
- Zástupce finančních služeb
- Územní obchodní zástupce
Oblasti zaměstnanosti
- Prodej hardwaru a softwaru
- Telekomunikace
- Finanční služby
- Farmaceutické společnosti
- Společnosti zabaleného zboží
- Středně velké až velké organizace typu business-to-business (B2B) s vlastní prodejní silou
- Firma zabývající se lékařskou a dentální technologií
- Středně velké až velké organizace typu business-to-business (B2B) a business-to-consumer (B2C) s vlastní prodejní silou
Ohlasy studentů
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.