Pokročilý seminář strategického plánování
Convertas
Klíčová informace
Umístění kampusu
Dubai, Spojené arabské emiráty
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
5 dní
Tempo
Plný úvazek
Školné
USD 3 795 / per course *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* DPH za pětidenní seminář, který se konal v prostorách hotelové konference v Dubaji v SAE, včetně přestávek na kávu, oběd a kávu.
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Cílem kurzu je poskytnout účastníkům znalosti a dovednosti potřebné k vytvoření konzistentní vize pro vedení činností organizace, rozhodování a přidělování zdrojů.
Strategické plánování by mělo být založeno na hodnotě vytvořené organizací pro její zákazníky a mělo by být pro tyto zákazníky umístěno jako obchodní partner s přidanou hodnotou.
Cíle
- Poslání Vize a cíle organizace
- SWOT analýza s hloubkovou studií všech komponent
- Porovnání SOWT s jinými nástroji (např. PEST)
- Vnímání a myšlení podvědomé úrovně
- Hodnoty a přesvědčení
- Druhy strategií a jejich využití
- Příprava akčních plánů pro realizaci strategického plánu
- Provádění a monitorování strategických plánů
Kdo by se měl zúčastnit
Tento workshop je nezbytný pro všechny úrovně managementu, vedoucí týmů, ředitelů, generálních ředitelů, podnikatelů a projektového manažera. To je také potřeba pro konzultanty a na volné noze.
Moduly
Den 1
- Podvědomé myšlení a jeho vliv na lidský charakter
- Víry a hodnoty
- Vize a poslání
- Definujte se
- Emocionální inteligence a její vztah ke strategickému myšlení
Den 2
- Co je organizace?
- Proč strategické plánování
- Vize a prohlášení o poslání
- SWOT analýza a její porovnání s jinými analytickými nástroji
- Praktická práce na SWOT analýze
- Jak SWOT může pomoci nastavit strategie a cíle
Den 3
- Druhy strategií a jejich využití
- Prohlášení o strategii
- Úvod do různých nástrojů strategického plánování: * Porterovy konkurenční síly, * Mooreův veřejný strategický trojúhelník, * Matrix MacMillan * Kaplanův Balanced Scorecard
Den 4
- Stanovení strategických cílů
- Strategické cíle
- Konkurenční a funkční strategie
- Jak by měl dokument strategického plánování vypadat?
- Segmentace zákazníků
- Zaměřit se na skupiny
5. den
- Strategické plánování činností
- Jak by měl být akční plán pro realizaci strategického plánu
- Monitorování strategického řízení
- Využití výsledků pro motivaci vašeho týmu
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Operační strategie a řízení kvality Excelence
- London, Spojené království
Excelence v oblasti financí a strategického řízení veřejného sektoru
- London, Spojené království
Absolventský certifikát strategického managementu
- Minneapolis, Spojené státy americké