
Kurzy in
Kurz: Summer Session 2021 EIML Paris Ecole Internationale de Marketing du Luxe

Úvod
VYUČOVACÍ JAZYK: Kurzy jsou vyučovány v angličtině
Luxus znamená tvorbu a dokonalost.
Ve všech svých specializovaných oborech – šperky, hodinářství, móda, parfémy, kosmetické produkty, pohostinství a služby Luxus je spojen s dokonalostí. Define Luxury je subjektivní; je obecně považováno za luxusní vše, co je elegantní, sofistikované a drahé. Spektrum luxusních značek sahá od světoznámých značek až po důvěrnější řemeslné „domy“. Spotřebitelé luxusních produktů a služeb se tedy zajímají jak o kvalitu, tak o standardy zpracování.
EIML Paříž
EIML Paříž nabízí pětiletý vysokoškolský program od bakalářského po magisterský se specializací na luxusní marketing. Program vytvořený ve spolupráci s hlavními ekonomickými hráči v luxusním sektoru, program poskytovaný v EIML Paris školí manažery, aby byli a je zvláště vhodný pro ty, kteří hledají kariéru s vysokou odpovědností v různých sektorech: - Nákup: Nákup surovin, Merchandiser Products Manažer, maloobchodní operátor atd. - Marketing: produktový manažer, konzultant marketingového průzkumu, manažer e-marketingových projektů, manažer kategorií atd. - Komunikace: tiskový a mediální referent, manažer pro komunikaci událostí, referent pro styk s veřejností, mediální plánovač atd.
Přijímací řízení
Osnovy
CERTIFIKACE
- Certifikát je udělen po splnění všech úkolů, jako jsou dotazníky s výběrem odpověd, skupinová práce, případové studie. - Aktivní účast ve třídě a návštěvy společnosti jsou povinné. - Studenti mohou získat 2 až 8 ECTS (evropských kreditů) za kurzy absolvované během letního zasedání.
LETNÍ PROGRAM
LUXUSNÍ KÓDY
Módní trh ve Francii a Evropě - Módní a francouzští návrháři - Řízení značky v módě a doplňcích - Vytvořte si náladovou desku a kolekci - Haute Couture a Made in France know-how - Francouzský Dress Code - Merchandising - Firemní návštěvy a konference a kulturní návštěvy - Návštěva hradu Versailles - Prohlídka obchodu ve Faubourg Saint Honoré
MÓDNÍ A MÓDNÍ NÁVRHÁŘSKÝ PRŮMYSL
Kosmetický a parfémový trh ve Francii a Evropě - Historie ikonických francouzských parfémů - Řízení značky v kosmetice a parfémech - Vytvořte si vlastní Eau de Cologne - Chování a trendy spotřebitelů - Francouzský ceremoniál prodeje - Distribuce v Evropě a cestovní maloobchod - Firemní návštěvy a konference a kulturní návštěvy - Merchandising tour v různých parfémech
VŮNĚ A KOSMETICKÝ PRŮMYSL
Trh šperků a hodinek ve Francii a Evropě - Historie šperků a hodinek - Řízení značky šperků a hodinek - Design šperků a makety - Gemologie - Francouzská etiketa a rituál - Firemní návštěvy/konference a kulturní návštěvy - Prohlídka šperků v Place Vendôme
ŠPERKAŘSKÝ A HODINKOVÝ PRŮMYSL
Luxusní pohostinský trh ve Francii a Evropě - Zaměření na francouzské designéry a interiérový design - Řízení značky pohostinství - Chef Business Modely a historie francouzské Haute Gastronomie - Služby concierge - Stolní workshop - Návštěvy/konference a kulturní návštěvy - Návštěvy 5hvězdičkových hotelů a paláců - Ochutnávka vín
LUXUSNÍ SPRÁVA POHOSTINSTVÍ
Luxusní trhy a klíčoví hráči - Luxusní kódy - Řízení vztahů se zákazníky v luxusním sektoru - Správa značky v luxusu- Návštěvy obchodů (Place Vendôme) - Strategie merchandisingu