Kellogg Program Chief Product Officer
Emeritus Institute of Management
Klíčová informace
Umístění kampusu
Online
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Smíšené
Doba trvání
12 měsíce
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
USD 30 000
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Vyvíjející se dynamika trhu vyžaduje potřebu vyšších vedoucích pracovníků, kteří mohou společně s růstem podnikání řídit vizi produktu. Osnovy programu Chief Product Officer Program byly navrženy tak, aby řešily rostoucí význam této role.
- 16 týdnů základních modulů. Získejte komplexní znalosti o nástrojích a rámcích, které řídí produktovou strategii prostřednictvím čtyř základních modulů programu.
- Až 18 týdnů online a živě volitelných předmětů. Vyberte si dva online volitelné předměty a jeden osobní nebo živý virtuální volitelný předmět, který obohatí vaše znalosti a pomůže kariérnímu růstu.
- Tři dny osobního vytváření sítí. Budujte celoživotní spojení prostřednictvím osobních interakcí s fakultami a globálními vrstevníky během tří dnů osobního vytváření sítí.
„Program využívá myšlenkové vedení společnosti Kellogg ve vývoji lídrů produktů prostřednictvím špičkového myšlení na strategické plánování, orientaci na zákazníka, 10násobné myšlení růstu, obchodní prozíravost a vůdčí schopnosti potřebné na úrovni C-suite. Pohlcující program s projektovou prací a aplikacemi umožní účastníkům stát se efektivními CPO, což je potřeba hodiny v této éře digitální transformace.“
- Mohanbir Sawhney
proděkan, digitální inovace | Předseda technologie McCormick Foundation | Klinický profesor marketingu | Ředitel Centra pro výzkum technologických inovací &
Ideální studenti
Profil účastníka
Program Chief Product Officer je:
- Navrženo pro seniorní a střední produktové lídry, kteří jsou zodpovědní za produktový management, design, inženýrství nebo marketing
- Vhodné pro produktové manažery, kteří aspirují nebo již působí v rolích na úrovni C, kteří chtějí sledovat trendy a urychlit růst
- Ideální pro manažery, kteří chtějí sladit produktovou strategii s obchodní strategií, porozumět důsledkům technologie na produktové portfolio a řídit mezifunkční týmy v organizaci.
Od účastníků se očekává, že:
- Minimálně 12 let zkušeností na vedoucí pozici produktu
- Plynulost v písemné a mluvené angličtině
- Mezinárodní expozice (upřednostňováno)
Výsledek programu
Výsledky učení
- Vytvořte a formulujte silnou vizi a slaďte produktovou strategii s obchodními cíli vaší společnosti
- Pomocí analýzy zákaznických dat můžete měřit a zlepšovat výkonnost produktového portfolia
- Prezentujte zainteresovaným stranám jasné sdělení o hodnotě produktu
- Zdokonalte své dovednosti ve finanční analýze, rozvoji talentů a vedení produktů
Osnovy
- Centricita na zákazníka
Obchodní prozíravost
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Certifikát absolvent v péči o životní prostředí strojírenství
- Sydney, Austrálie
- Moore Park, Austrálie + 2 více
Zimní škola výroby EIT
Výměnné programy: Jaro / Zimní semestr v zahraničí
- Haifa, Izrael