Certifikát v oblasti komunikace a digitálního marketingu
ESPM – Brasil
Klíčová informace
Umístění kampusu
São Paulo, Brazílie
Jazyky
Portugalština
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
2 semesters
Tempo
Poloviční úvazek
Školné
BRL 1 148 / per month *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* až 35 splátek 1 148,75 BRL + 1 splátka 1 264,94 BRL
Úvod
Cílem kurzu je vyvinout profesionály pro práci v digitálním věku, s kreativní vizí a znalostmi pro plánování inovativních akcí digitálního marketingu. Program upevňuje znalosti komunikace a digitálního marketingu v rámci současné vize, která je adekvátní globalizovanému chování dnešní společnosti. V prostředí spolupráce budou účastníci na konci kurzu plánovat akce a aplikovaný komunikační a marketingový projekt.
Modalita
HYFLEX. Zúčastněte se živých kurzů osobně na jednotkách ESPM nebo virtuálně přes Zoom. Zúčastněte se osobně a prožijte pohlcující zážitky a síť. Nebo se připojte virtuálně odkudkoli, abyste co nejlépe vyhovovali vašemu rozvrhu a umístění. Nahrávky přednášek jsou k dispozici ke kontrole diskusí (negeneruje se absence).
* V postgraduálních programech HyFlex je povinná osobní schůzka v sobotu v každém oboru, v průměru jednu sobotu za měsíc
Ideální studenti
pro koho je určena
Profesionálové z různých oblastí, na začátku své kariéry, kteří mají zájem dozvědět se nebo rozšířit své znalosti ve světě digitálního marketingu, kteří potřebují specializaci v této oblasti a kteří se snaží vyjít vstříc nově vznikajícím možnostem. Určeno profesionálům na začátku kariéry a ve fázi profesního růstu.
Osnovy
co se naučíš
Všechny obory kurzu budou mít hodinu věnovanou účasti speciálního hosta, vedoucího příslušné společnosti a související s tématem každého předmětu.
Vyrovnání
Cíl: Seznámit studenta se základními pojmy a často i levelováním, vzhledem k multidisciplinaritě předmětu a profilu absolventů.
- Základy marketingu (dálkové vzdělávání)
Strategický a koncepční modul
Porozumět pojmům digitálního marketingu a celému prostředí, které se touto oblastí prolíná. Naučte se rozvíjet strategické a analytické dovednosti tváří v tvář technologickým nástrojům a trendům schopným zlepšit digitální transformaci v obchodních projektech.
- Branding, komunikace a digitální marketing
- Projektové řízení a agilní metody
- Digitální platformy a operace elektronického obchodu
- Digitální analýza a vyprávění příběhů s daty
digitální aplikační modul
Pochopte, diagnostikujte a navrhněte řešení výzev trhu digitálního marketingu pomocí inovativních návrhů strukturovaných podle tržních postupů a 100% digitálního přístupu. Každý článek byl myšlen v reálném uplatnění trhu, prošel všemi oblastmi, které tvoří digitální marketing velkých společností a agentur.
- Sociální média a influencer marketing
- Marketing vyhledávačů
- Obsahový a příchozí marketing
- Adtech, Martech & Growth Hack
- Orientace na zákazníka (CRM)
- Mobilní marketing a uživatelská zkušenost (UX)
Modul obchodních dovedností
Rozvíjejte vůdčí schopnosti, prezentaci výsledků, techniky vyjednávání a kulturně citlivou firemní diplomacii, které podporují zdravý kariérní postup a neustálé zlepšování inovativní organizační kultury.
- Vedení a strategické řízení lidí
integrační modul
Multidisciplinární integrační projekt si klade za cíl podporovat učení při realizaci projektů digitálního marketingu zaměřených na inovace vhodnými a globalizovanými metodami.
- PIM (orientace, desky a zpracování projektu)
Třídy se konají v univerzitním kampusu ESPM a lze je vyučovat na jiných místech, předem naplánováno profesorem. Disciplíny EAD uvedené v programu kurzu budou probíhat souběžně s prezenčními disciplínami a v počáteční fázi kurzu.
Výsledek programu
Poptávka po digitálních marketérech, kteří se dokážou orientovat v dnešní digitální transformaci, je náročná.
Tento kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí porozumět a pracovat s digitálním marketingem, maximálně využít jeho hlavní nástroje, které dnes dominují modernímu komunikačnímu prostředí. Kurz kombinuje teoretickou analýzu a praktické pochopení hlavních procesů digitálního marketingu a jejich vztahů se strategiemi v digitálním prostředí. Koncepty sahající od principů komunikace a marketingu, přes studium a praxi každé z moderních strategií interakce a konverze, přechod do produkce a komunikace v interaktivním prostředí, až po artikulaci těchto aspektů při konstrukci kampaní a digitálních produktů. bude řešeno..
Poptávka po digitálních marketérech, kteří se dokážou orientovat v dnešní digitální transformaci, je náročná. Mnoho společností hlásí snahu najít a udržet si profesionály s aktuálními a strategickými dovednostmi na digitálním trhu. To je ideální čas pro rozvoj těch dovedností, které mají největší dopad na zaměstnavatele.
V průběhu programu se naučíte:
- Osvojte si hlavní základy digitálních marketingových kanálů, jako je displej, marketing ve vyhledávání a sociální média, a ponořte se hluboko do světa obsahového marketingu;
- Prozkoumejte dopad klíčových trendů v odvětví digitálního marketingu, včetně mobilního marketingu a automatizace;
- Objevte implementační rámce a analýzu řízenou daty (Data Driven) a také měření digitálních marketingových kampaní;
- Rozvíjejte firemní dovednosti na trhu a jak prezentovat výsledky strategickým a aktuálním způsobem.
V průběhu programu budete:
- Pochopte celou strategii a perspektivu implementace potřebnou k tomu, abyste se stali digitálním marketérem;
- Získejte praktické zkušenosti se základními dovednostmi v oblasti digitálního marketingu, včetně SEO, SEM, sociálních médií, e-mailového marketingu a grafických reklam
- Naučte se optimalizovat své marketingové strategie pomocí metrik, optimalizace konverzí a A/B testování;
- Vytvářejte vysoce účinný obsah pro novou generaci spotřebitelů;
- Rozvíjejte reklamní strategie na sociálních sítích pomocí obsahu, který si sami naplánujete.