
Magisterský titul in
Postgraduální studium současného luxusního obchodu a marketingu ESPM – Brasil

Úvod
Cílem kurzu je prezentovat teorie, koncepty a praktiky, které zahrnují trh s luxusním zbožím, prostřednictvím strategické vize marketingu a obchodu a podporovat rozvoj dovedností a kompetencí pro práci v korporátním světě s kompletní vizí managementu. luxusu. Kromě poskytování sítí specifických pro daný trh.
Cílů bude dosaženo s pochopením historie a vývoje konceptu luxusu, kulturních aspektů nového a současného spotřebitele, příležitostí a hrozeb vznikajících trhů a mezinárodních operací, konceptů inovace a kreativity aplikovaných na luxus a s porozuměním aspektům zahrnujícím řízení značky a komunikaci v digitálních kanálech, různé obchodní modely a strategie, luxusní zákaznickou zkušenost a služby a design produktů a služeb pro luxusní spotřebitele.
Modalita
HYFLEX. Zúčastněte se živých kurzů osobně na jednotkách ESPM nebo virtuálně přes Zoom. Zúčastněte se osobně a prožijte pohlcující zážitky a síť. Nebo se připojte virtuálně odkudkoli, abyste co nejlépe vyhovovali vašemu rozvrhu a umístění. Nahrávky přednášek jsou k dispozici ke kontrole diskusí (negeneruje se absence).
* V postgraduálních programech HyFlex je povinná osobní schůzka v sobotu v každé disciplíně, v průměru jednu sobotu za měsíc.
Ve spolupráci s Edições Globo Condé Nast
Edições Globo Condé Nast (EGCN), vytvořený v červenci 2010, ze společného podniku mezi Editora Globo a Condé Nast Publications, je brazilské vydavatelství odpovědné za vydávání titulů Vogue, Casa Vogue, Glamour a GQ.
Partnerství mezi ESPM a EGCN vzniklo s cílem poskytovat vynikající obsah v oblasti módy a luxusního marketingu s tituly, které jsou referencí v těchto dvou segmentech, v Brazílii i po celém světě. Výhody, které Vogue nabízí, jsou: Pozvánky od lídra ve třídě, přístup k obsahu Vogue Digital: 1 rok laskavosti k aplikaci Globo Mais, Publikování nejlepších děl multidisciplinárního integračního projektu ve Vogue Digital, Výhody pro události Vogue, Návštěva na EGCN a kávu s editorem.
Galerie
Ideální studenti
pro koho je určena
Kurz byl vyvinut pro studenty, kteří chtějí rozvíjet nové dovednosti pro současný marketingový management se zaměřením na luxus, s následujícím profilem:
- Profesionálové, kteří pracují na luxusním trhu a chtějí si prohloubit a aktualizovat své obchodní znalosti.
- Profesionálové pracující v jiných segmentech, kteří hledají znalost luxusních obchodů.
- Profesionálové na začátku své kariéry, kteří chtějí vstoupit na trh práce v luxusním segmentu.
Osnovy
co se naučíš
Všechny disciplíny budou mít hodinu věnovanou účasti speciálního hosta, vedoucího příslušné společnosti a související s tématem každého předmětu. V praxi, protože jsou dva bimestry a v každém průměrně 2 disciplíny, budeme mít 4 hostující vedoucí na třídu. Lídr ve třídě propaguje Vogue a jeho hosté.
Vyrovnání
- Základy financí (dálkové vzdělávání)
- Základy marketingu (dálkové vzdělávání)
trhu a spotřebitele
- Historie luxusu
- Teorie a kultura luxusního spotřebitele
- Rozvíjející se trhy a internacionalizace
Obchodní management
- Strategie a operace na luxusním trhu
- Design produktů a služeb v oblasti luxusu
- Kreativita a inovace v luxusu
- Správa luxusních digitálních kanálů
Marketingové řízení
- Strategické řízení značky
- Luxusní globální komunikace
- Marketing zážitků a služeb v oblasti luxusu
- Správa online médií a sociálních sítí
Integrace
- Multidisciplinární integrační projekt
Třídy se konají v univerzitním kampusu ESPM a lze je vyučovat na jiných místech, předem naplánováno profesorem. Disciplíny EAD uvedené v programu kurzu budou probíhat souběžně s prezenčními disciplínami a v počáteční fázi kurzu.
Výsledek programu
Jiný příspěvek pro ty, kteří chtějí vyniknout různými nápady
Luxusní trh je jedním z nejstarších, zákazníci nakupují po celém světě a rozhodují se, kde a jak nakoupí. A na luxusní trh denně přicházejí noví spotřebitelé. Tradiční značky se navíc dostávají do nových destinací a míří tam, kde jsou luxusní spotřebitelé, zejména v rozvíjejících se ekonomikách. Nové podniky se také rodí v pozici pro luxusní trh, vzhledem k příležitostem, které existují ve všech odvětvích. A v této souvislosti koncept luxusu čelí novým interpretacím, což vyžaduje zdvojnásobení pozornosti značek na reakce jejich publika a stále více posilování jejich pozice.
Prvky, které tvoří luxusní značku, jsou vysoká kvalita, tradice, design, umění, odlišnost a prémiová cena. Tyto aspekty však samy o sobě nezaručují úspěch luxusního podniku. Tyto prvky je nutné rozšířit a do strategické diskuse vnést pilíře inovací, kreativity, digitálu a zkušeností. Tímto způsobem bude možné navrhnout slibnou budoucnost luxusního podniku, bez ohledu na to, jak tradiční může být. Pochopení aspektů, které zahrnují marketing a řízení luxusního podniku, proto může být velmi důležité pro každého manažera, který chce do svého podnikání začlenit luxusní koncepty.
Z tohoto důvodu je Postgraduální kurz současného luxusního obchodu a marketingu širokým sensu programem, jehož cílem je připravit nově vystudované profesionály, podnikatele a manažery v různých oblastech znalostí na výzvy řízení luxusních podniků, ať už pracují v již konsolidovaných společnosti, připojení ke startupům nebo vytvoření vlastního podniku.
Aby byl obsah co nejaktuálnější, byl tento kurz vyvinut ve spolupráci s Vogue, aby poskytl veškeré spojení s profesionály a podniky z různých segmentů luxusního trhu.
Disciplíny byly rozděleny do tří bloků, které se zabývají současnými znalostmi a dovednostmi, které jsou zásadní pro úspěch nového luxusního profesionála: Market and Consumer, Business Management a Marketing.