Absolvujte certifikát v marketingu vztahů se zákazníky a řízení prodeje
Fanshawe College
Klíčová informace
Umístění kampusu
London, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Dálkové studium, Na kampusu
Doba trvání
1 rok
Tempo
Plný úvazek, Poloviční úvazek
Školné
CAD 3 996
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
Stipendia
Prozkoumejte možnosti stipendií, které vám pomohou financovat vaše studium
Úvod
Program Marketing a řízení vztahů se zákazníky reaguje na rostoucí potřebu v rámci podnikání po sadě dovedností, která zákazníka staví do centra obchodních rozhodnutí. Tato dovednost je zásadní, protože úspěch marketingu a prodeje závisí na přilákání nových zákazníků při zachování a posílení vztahů se stávajícími zákazníky.
Tento jednoroční postgraduální program certifikátů poskytuje studentům základy v oblasti marketingu a prodeje se zaměřením na zkoumání a aplikaci osvědčených postupů, strategií, taktiky, nástrojů a nástrojů Customer Relationship Management (CRM) a Customer Experience (CX). techniky. Studenti budou mít příležitost aplikovat standardní obchodní a marketingové analýzy a používat platformy CRM k vylepšení procesu marketingu a prodeje. Student se také naučí strategie a taktiky pro rozvoj účtu v oblasti prodeje a řízení prodeje.
Výsledky učení
- Vytvořte profesionální marketingový plán pomocí standardních marketingových plánovacích procesů a nástrojů;
- Vypracovat komplexní marketingový plán řízení vztahů se zákazníky (CRM), který využívá aktuální databázovou strategii klienta, která je přizpůsobená a škálovatelná;
- Aplikujte procesy a nástroje pro plánování strategické komunikace, abyste generovali potenciální zákazníky a zlepšili udržení, spokojenost a ziskovost zákazníků;
- Vyhodnocovat data extrahovaná z různých platforem marketingových technologií pro podporu řešení problémů a rozhodovacích procesů v marketingu;
- Aplikujte osvědčené postupy, strategie, taktiky a techniky Customer Relationship Management (CRM) a Customer Experience (CX) k posílení vztahů se zákazníky na trzích mezi podniky (B2B) i mezi podniky (B2C);
- Navrhněte mapování cest za zkušenostmi zákazníků a identifikujte oblasti, jak zlepšit zákaznické zkušenosti a automatizovat personalizovaný digitální marketing;
- Aplikovat standardní marketingovou analýzu a platformy CRM na prodejní a marketingové procesy;
- Shromážděte a analyzujte primární a sekundární marketingový výzkum za účelem podpory zdravých marketingových rozhodnutí, která zlepšují zážitky zákazníků;
- Komunikujte komplexní marketingové materiály verbálně, písemně a digitálně pro různé cílové skupiny a účely;
- Modelovat profesionální standardy tak, aby poskytovaly spolehlivou a proveditelnou analýzu při respektování globální regulace a praxe související s ochranou osobních údajů a bezpečností;
- Rozvíjet strategie pro vytváření, hodnocení a provádění příležitostí k rozvoji podnikání;
- Vypracovat strategie pro navázání a udržování pracovních vztahů s klienty za účelem posílení jejich loajality k produktům a službám organizace;
- Vytvořte plány strategické správy účtů, včetně toho, jak přistupovat ke klíčovým účtům, správě území a správě kategorií.
Kurzy
Rok 1
Proveďte všechny následující povinné předměty:
Skupina 1
- MGMT-6163 CRM obchodní strategie 3
- MKTG-5006 Marketing Management 3
- MGMT-6164 Zákaznická zkušenost 3
- MGMT-6165 CRM nástroje a technologie 3
- MKTG-6037 Analytics a metriky 3
- MGMT-6166 CRM povolený prodej 3
- Strategický projekt MGMT-6168 CRM 6
- MGMT-6169 Nové trendy v CRM 3
- MGMT-6170 CRM povoleno řízení prodeje 3
- MGMT-6167 Vizualizace a hlášení dat 4
Skupina 2
Studenti budou zapsáni do některého z následujících kurzů:
- MGMT-6171 nebo INNV-6001
- MGMT-6171 Automation & Workflow Management 3
- INNV-6001 Inovační aplikace 4
Program Residency
Studenti musí absolvovat minimálně 10 kreditů v tomto programu na Fanshawe College aby splnili požadavek Program Residency a absolvovali tento program.
Požadavky na přijetí
Dvouletý nebo tříletý vysokoškolský diplom nebo titul (Poznámka: minimální průměr „C +“ nebo kumulativní 2,5 GPA)
nebo
Přijatelná kombinace souvisejících pracovních zkušeností a postsekundárního vzdělávání, jak soudí Vysoká škola *
nebo
Pětiletá pracovní praxe v oblasti marketingu / podnikání, kterou College považuje za rovnocennou *
Poznámka:
* Žadatelé mohou požadovat, aby předložili životopis a průvodní dopis, který obsahuje podrobnosti o praxi.
Požadavky anglického jazyka
Žadatelé, jejichž prvním jazykem není angličtina, budou muset prokázat znalost angličtiny jedním z následujících způsobů:
- Vysokoškolské kredity třídy 12 University Stream nebo University Stream z Ontario Secondary School nebo jejich ekvivalent v závislosti na požadavcích na přijetí programu
- Test angličtiny jako cizího jazyka (TOEFL) test s minimálním skóre 88 pro internetový test (iBT), s výsledky testů za poslední dva roky
- International English Language Testing System (IELTS) Akademický test s celkovým skóre 6,5 bez skóre nižším než 6,0 v kterémkoli ze čtyř pásem s výsledky testů za poslední dva roky.
- Test kanadského akademického jazyka angličtiny (CAEL) s celkovým skóre 70 bez skóre méně než 60 v kterémkoli ze čtyř skupin s výsledky testů za poslední dva roky
- Pearsonův test angličtiny (PTE) s minimálním skóre 59, s výsledky testů za poslední dva roky
- Cambridge English Test (FCE / CAE / CPE) s celkovým skóre na anglické stupnici Cambridge 176 bez jazykové dovednosti menší než 169, s výsledky testů za poslední dva roky
- Hodnocení anglického jazyka (ELE) na Fanshawe College s minimálním skóre 75% ve všech částech testu s výsledky testů za poslední dva roky
- Studenti Fanshawe College ESL4 / GAP5: Minimální úroveň 80% v ESL4 / GAP5 Úroveň 9 nebo 75% v ESL4 / GAP5 Úroveň 10
Doporučená akademická příprava
Důrazně se doporučuje, aby studenti byli před vstupem do programu schopni ovládat následující oblasti:
- Matematika
- Obchodní komunikace
- Počítačové aplikace, zejména aplikace Microsoft Word, Excel a PowerPoint
Kritéria výběru žadatelů
Pokud počet oprávněných žadatelů překročí dostupné prostory v programu, budou kritéria výběru uchazeče:
- Preference pro stálé obyvatele Ontárie
- Příjem žádosti do 1. února (po tomto datu bude Fanshawe College považovat žadatele za první příchozí, první doručené, dokud nebude program plný)
- Dosažení požadavků na přijetí
Kariérní možnosti
Program absolventského certifikátu Marketing vztahů se zákazníky a řízení prodeje připravuje absolventy na dynamickou kariéru v oblasti prodeje, marketingu a analytiky mezi podniky.
Úlohy, které by program sloužil
Tato specialita by mohla mít potenciál poskytnout studentům příležitost pracovat na jejich označení Salesforce Business Specialists (TrailHead), certifikaci CSP a dalších pověřeních pro správu vztahů se zákazníky. Zde jsou typy pracovních míst, na které by se program zaměřil na přípravu absolventů:
- Marketingový specialista / marketingový manažer / marketingový ředitel
- CRM Analysts / CRM Consultant / CRM Consultant Specialist
- Obchodní manažer / obchodní ředitel
- Manažer prodeje
- Správce účtu
- Technický manažer prodeje
- Obchodní analytici / obchodní informační analytici
- Zástupce obchodního rozvoje / Inside Sales / Presales Engineer
- Správce Salesforce / Vývojář Salesforce
- Zástupce oddělení služeb zákazníkům / koordinátor služeb zákazníkům / manažer zkušeností se zákazníky / manažer vztahů se zákazníky
Galerie
Přijímací řízení
Osnovy
Kurzy
Rok 1
Absolvujte všechny následující povinné kurzy:
Skupina 1
- MGMT-6163 ---- CRM obchodní strategie
- MGMT-6192 --- CRM Digitální Marketing
- MGMT-6164 ---- Zákaznická zkušenost
- MGMT-6165 ---- CRM nástroje a technologie
- MKTG-6037 ---- Analytika a metriky
- MGMT-6166 ---⸺- CRM povolený prodej
- MGMT-6168 ---- Strategický projekt CRM
- MGMT-6169 ---- Nové trendy v CRM
- MGMT-6170 ---⸺- CRM povoleno řízení prodeje
- MGMT-6167 ---- Vizualizace dat a reporting
Skupina 2
Studenti budou zapsáni do jednoho z následujících předmětů:
MGMT-6171 nebo INNV-6001
- MGMT-6171 ---- Automatizace a řízení pracovních postupů
- INNV-6001 ---- Inovační aplikace
Program Residency
Studenti musí splnit minimálně 10 kredity v tomto programu Fanshawe College na splnění požadavku pobytu v programu a absolvovat tento program
Výsledek programu
- Vytvořte profesionální marketingový plán pomocí standardních procesů a nástrojů marketingového plánování;
- Vypracovat komplexní marketingový plán řízení vztahů se zákazníky (CRM), který využívá aktuální databázovou strategii klienta, která je přizpůsobená a škálovatelná;
- Aplikovat procesy a nástroje strategického plánování komunikace pro generování potenciálních zákazníků a zlepšení udržení zákazníků, spokojenosti a ziskovosti;
- vyhodnocovat data získaná z různých marketingových technologických platforem na podporu řešení problémů a rozhodovacích procesů v marketingu;
- Aplikovat osvědčené postupy, strategie, taktiky a techniky řízení vztahů se zákazníky (CRM) a Customer Experience (CX) k posílení vztahů se zákazníky na trzích mezi podniky (B2B) a business-to-consumer (B2C);
- Navrhněte mapování cesty zákaznické zkušenosti s cílem identifikovat oblasti, které zlepšují zkušenosti zákazníků a automatizují personalizovaný digitální marketing;
- Aplikovat standardní marketingovou analýzu a platformy CRM na prodejní a marketingové procesy;
- Shromažďovat a analyzovat primární a sekundární marketingový výzkum s cílem podpořit zdravá marketingová rozhodnutí, která zlepšují zkušenosti zákazníků;
- komunikovat komplexní marketingový materiál ústně, písemně a digitálně pro nejrůznější publikum a účely;
- Modelovat profesionální standardy, které poskytují spolehlivou a proveditelnou analýzu při respektování globální regulace a praxe týkající se ochrany osobních údajů a bezpečnosti údajů;
- rozvíjet strategie pro vytváření, hodnocení a realizaci příležitostí k rozvoji podnikání;
- Rozvíjet strategie pro navázání a udržování pracovních vztahů s klienty s cílem posílit jejich loajalitu k produktům a službám organizace;
- Vytvořte plány pro strategickou správu účtů včetně přístupu ke klíčovým účtům, správa území, a správa kategorií.
English Language Requirements
Ověřte svou znalost angličtiny pomocí testu Duolingo English Test! DET je pohodlný, rychlý a cenově dostupný online test angličtiny akceptovaný více než 4 000 univerzitami (jako je tato) po celém světě.
O Škole
Otázky
Podobné kurzy
Diplom v oblasti marketingu a spolupráce na sociálních sítích
- Vancouver, Kanada
Diplom v oboru Business Administration (s dvojitou koncentrací Marketing-Multimedia)
- Winnipeg, Kanada
ACS (Attestation of College Studies) - Show and Event Management
- Montreal, Kanada