Diplom v módním průmyslu
George Brown College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toronto, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
2 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 16 950 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* domácí školné | 16 490 $ za mezinárodní školné. Všechny poplatky se mohou bez upozornění změnit
Úvod
Dvouletý diplomový program Fashion Business Industry na George Brown College v Torontu poskytuje studentům úvod do všech aspektů módního průmyslu, od znalostí produktů po marketing a řízení malých podniků.
Malý a střední podnik je prosperujícím odvětvím módního průmyslu a představuje skvělou příležitost pro vstup do světa módy. Menší společnosti vyžadují zaměstnance, kteří mají různé manažerské dovednosti, aby mohli řídit podnik od počáteční fáze až po rozvinutější obchodní modely. Jako student v tomto programu budete připraveni na role a rozvíjet dovednosti nezbytné pro fungování úspěšného malého módního podniku. Podnikatelský aspekt tohoto programu vás provede procesem vývoje komplexního podnikatelského plánu, který je nezbytný pro zahájení nového podnikání nebo řízení stávajícího podnikání.
Získáte přehled o textilu, konstrukci oděvů, kritériích kvality a merchandisingu oděvů. Naučíte se také aplikovat marketingové, účetní, finanční a další obchodní koncepty nezbytné pro rozhodování, s nimiž se setkají ve vaší budoucí kariéře.
Požadavky na program
Program Fashion Business Industry vyžaduje, aby studenti měli přístup k osobnímu notebooku nebo stolnímu počítači a spolehlivý přístup k internetu pro synchronní třídy.
Vaše možnosti terénního vzdělávání
Studenti s průměrem známek 2,7 nebo vyšším se mohou ucházet o výběrové pole Field Education ve druhém ročníku.
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Stipendia pro zahraniční studenty na George Brown College jsou obecně ocenění v rámci programu na základě akademického výkonu studentů (a dalších kritérií) v George Brown College po zahájení akademického programu.
Osnovy
Požadované kurzy
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 | Semestr 4 |
|
|
**Na základě výsledků vašeho testu umístění můžete být požádáni, abyste absolvovali COMM 1000 Úvod do vysokoškolské komunikace, než postoupíte na COMM 1007. COMM 1000 se nepočítá jako kurz potřebný k promoci a za tento další kurz vám bude účtován poplatek.
Volitelné předměty
* Volitelné možnosti programu se liší od semestru k semestru. Toto jsou příklady některých volitelných předmětů programu, které mohou být nabízeny:
- FASH 1252 Módní obchodní komunikace
- FASH 2082 Módní žurnalistika - úvod
- FASH1084 Módní reklama a propagace
- FASH2048 Textilní laboratoř
- FASH2050 Draping
- FASH2054 Vývoj portfolia
- FASH2076 Módní projekt a plánování událostí
- FASH2077 Textilní povrchový design
- FASH2078 Vývoj pleteného zboží
- FASH1089 Sociální média pro módní marketing
- GHUM1049 Design a barva
- FASH1090 Nezávislé studium — terénní pedagogika
- FASH1229 Kostýmní produkce pro film a divadlo
Výsledek programu
Absolvent spolehlivě prokázal schopnost:
- K dokončení oděvních výrobků používejte základní dovednosti v oblasti navrhování oděvů a stavební dovednosti a průmyslové šicí stroje.
- Používejte standardní počítačový software módního průmyslu pro podnikání a pro vývoj designu.
- Spravujte každodenní operace, zdroje, vizuální merchandising, a vztahy se zákazníky, abyste zajistili ziskovost v maloobchodním podniku.
- Vypracovat obchodní a finanční plán pro malý oděvní podnik, který odráží povědomí o tržních podmínkách, požadovaných zdrojích a peněžních tocích.
- Aplikujte vhodné nákupní, merchandisingové a účetní postupy na podporu malých obchodních operací v módním průmyslu.
- Aplikujte řízení dodavatelského řetězce a logistiku k provozování úspěšného módního podnikání.
- Vyvíjet, komunikovat a implementovat marketingový plán kombinací marketingového výzkumu, strategií a taktiky.
- Analyzujte ekonomické, módní a průmyslové trendy, abyste mohli činit obchodní rozhodnutí v malých a středních oděvních podnicích.
- Vyhodnoťte produkty pomocí procesů kontroly kvality, aby splňovaly příslušné normy.
- Identifikujte textilní materiály, posouďte jejich vhodnost a kompatibilitu a podle toho vyberte pro konečné použití.
Kariérní možnosti
Vaše kariéra
Absolventi tohoto programu získají potřebné dovednosti pro uplatnění v různých pozicích módního průmyslu v rámci přípravy na zahájení vlastního malého módního podnikání.
Absolventi jsou zaměstnáni na pozicích vedoucích k kariéře, jako jsou:
- Podnikatel
- Vedoucí obchodu
- Plánovač výroby
- Provozní manažer
- Prodejní analytik
- Koordinátor vizuálního zboží
- Marketingový asistent
- Koordinátor předvýroby
- Koordinátor dopravy
- Asistent skladu
- Velkoobchodní obchodní zástupce
- Spolupracovník zákaznického servisu
Někteří z našich minulých absolventů pokračovali v založení vlastních úspěšných podniků. Obchodní příležitosti zahrnují malý výrobní závod, módní smluvní firma, maloobchodní provoz, velkoobchod, obchodní zástupce, speciální butik, a poskytovatelé logistiky třetích stran.
Průmysl
Většina módních podniků jsou malé a střední podniky. Oděvní průmysl je v Kanadě hlavním sektorem zaměstnanosti.
Možnosti budoucího studia
Absolventi, kteří úspěšně dokončí tento program se stanovenou minimální známkou, mohou být způsobilí pro přijetí do George Brown College postgraduálních programů, včetně International Fashion Management (F412) a Sustainable Fashion Production (F415).
Studenti, kteří úspěšně dokončí tento program s průměrem známek 3,5 nebo vyšším, mohou mít nárok na přijetí do módních programů v jiných postsekundárních institucích.