Pokročilý diplom ve hře – programování
George Brown College
Klíčová informace
Umístění kampusu
Toronto, Kanada
Jazyky
Angličtina
Studijní formát
Na kampusu
Doba trvání
3 years
Tempo
Plný úvazek
Školné
CAD 16 872 / per year *
Uzávěrka přihlášek
Vyžádejte si informace
Nejbližší datum zahájení
Vyžádejte si informace
* domácí školné | 15 190 $ za mezinárodní školné. Všechny poplatky se mohou bez upozornění změnit
Úvod
Herní průmysl v Kanadě je velký a rychle roste, ať už je to online nebo konzole, mobilní telefon nebo počítač. Vývojáři her a vydavatelé v oblasti Greater Toronto se pohybují od malých specializovaných jednotek přes středně velké společnosti až po společnosti Microsoft, Nintendo a další přední společnosti v oboru.
Počítačoví programátoři jsou základním zdrojem pro společnosti, které vyvíjejí, vyrábějí, distribuují a prodávají počítačové hry. Ve skutečnosti nám naši průmysloví poradci říkají, že právě technické dovednosti jsou nejvíce žádané – požadavek, na který je tento program George Browna zaměřen.
Jako student tohoto tříletého diplomového programu Game – Programming se naučíte technické dovednosti potřebné k úspěchu na trhu práce tím, že se naučíte „herní jazyk“ (C a C++), stejně jako umělou inteligenci, 3D grafika a mnoho dalšího.
Další výhodou tohoto programu je, že vás bude během programu vyučovat také fakulta designu George Brown's School of Design, která bude úzce spolupracovat se studenty designu při vytváření her, prozkoumávání všech aspektů herního průmyslu a naučení se pracovat v týmech, stejně jako vy. by v průmyslu. Kurzy probíhají v George Brown – Waterfront Campus, mohou být vyžadovány večerní kurzy.
Poznámka: Studenti, kteří zahájí program v lednu (zimní semestr), budou muset navštěvovat kurzy v letních měsících (květen až srpen).
Přijímací řízení
Stipendia a financování
Stipendia pro zahraniční studenty na George Brown College jsou obecně ocenění v rámci programu na základě akademického výkonu studentů (a dalších kritérií) v George Brown College po zahájení akademického programu.
Osnovy
Požadované kurzy
Semestr 1 | Semestr 2 |
|
|
Semestr 3 | Semestr 4 |
|
|
Semestr 5 | Semestr 6 |
|
|
** Na základě výsledků vašeho testu umístění můžete být požádáni, abyste před postupem na COMM1007 absolvovali úvod COMM1000 Introduction to College Communication. COMM1000 se nepočítá jako kurz potřebný k promoci a za tento další kurz vám bude účtován poplatek. Navštivte prosím georgebrown.ca/assessment pro více informací.
Volitelné předměty
Alternativní možnosti studia
Studenti, kteří se chtějí více zaměřit na aspekt vývoje umění/aktiv vývoje her, se mohou více zajímat o náš pokročilý diplomový program Game - Art (G119), který je zaměřen na George Brown School of Design. Přestože v obou programech je společně poskytováno několik kurzů, doporučujeme vám zvážit, který program nejvíce vyhovuje vašim cílům, než učiníte konečné rozhodnutí.
Výsledek programu
Absolvent spolehlivě prokázal schopnost:
- Analyzujte rozdíly v herních žánrech za účelem vývoje her, které vyhovují potřebám konkrétních trhů.
- Analyzujte historii videoher a porovnejte různé přístupy k vývoji her.
- Podporovat vývoj her identifikací a spojováním konceptů z řady průmyslových rolí - programování, design, a umění.
- Přispějte jako jednotlivec a člen týmu pro vývoj her k efektivnímu dokončení projektu vývoje hry.
- Vypracujte strategie pro neustálý osobní a profesní rozvoj ke zvýšení pracovního výkonu v herním průmyslu.
- Provádějte veškerou práci v souladu s příslušnými zákony, předpisy, legislativa, průmyslové standardy, a etické kodexy.
Kariérní možnosti
Vaše kariéra
Naši absolventi budou schopni pracovat v mnoha oblastech digitálního herního průmyslu, včetně:
- Vývoj softwaru nebo hardwaru
- Vydavatel
- Vývoj a údržba ISP a herních portálů
- vývoj webových stránek
- distribuční middleware a poskytovatel nástrojů
- obsluha výroby
- Obsah/vlastník IP
Průmysl
"Kanadský průmysl videoher je uznáván jako globální velmoc pro vývoj her a hrál významnou roli při přesunu toho, co bylo kdysi „specializovaným průmyslem“, do trhákového průmyslu a hnací síly inovací. V roce 2015 tento průmysl přispěl kanadské ekonomice více než 3 miliardami dolarů a poskytl 20 400 pracovních míst na plný úvazek (FTE) po celé zemi, což představuje nárůst o 31 procent a 24 procent od roku 2013.
"Růst průmyslu na celém světě i v Kanadě byl výbušný a očekává se, že bude pokračovat i do budoucna. Kanadský průmysl videoher protíná zemi se 472 aktivními studii, která vyvíjejí, publikují a distribuují videohry. Sektor je soustředěn hlavně v provinciích Quebec (29,4%), Britská Kolumbie (27,1 procenta) a Ontario (22,9 procenta). " - Asociace zábavního softwaru Kanady
Vzdělávací Pathways
Absolventi hry - programování mají možnost přihlásit se do programu BSc (Honours) Design počítačových her na University of Gloucestershire, počínaje úrovní 6.